quote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
Sowieso hoort een vrouw niet in het wit te trouwen als ze zich al heeft laten nemen voor het huwelijk
Ik moet er van overgevenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het héérlijk om in alle grote steden waar ik kom tweedehands boekenwinkeltjes met Engelstalige boeken in te duiken en dan voor 10 euro 5 goede boeken te scoren
Geld is serieus een stuk smeriger dan de gemiddelde krant of boek hoorquote:
Ja, ik weet het niet. Er zijn niet zoveel meiden.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik vraag me af wie ezell aan mij zou koppelen
Als je bedenkt dat iedereen daar met z´n neus bij zit.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geld is serieus een stuk smeriger dan de gemiddelde krant of boek hoor
Ja ik dacht, laat ik het jullie makkelijk maken en het er alvast even bijzettenquote:
Wordt erg gewaardeerd.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik dacht, laat ik het jullie makkelijk maken en het er alvast even bijzetten
omdatappel is bezet, jou hoef ik niet (nouja, andersom) en tsja...quote:Op donderdag 28 november 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Er zijn niet zoveel meiden.Ess is bezet. Crack is bezet Cachie is voor Tjackie. Sof gaat naar Rodawa.
Gewoon heul hipster in het zwart trouwen toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
Sowieso hoort een vrouw niet in het wit te trouwen als ze zich al heeft laten nemen voor het huwelijk
Daarom buigenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:50 schreef Stuart het volgende:
Nu ik er over nadenk, zo wil je toch een hoop mensen ook geen hand geven. Van dat ranzige volk
Tweedehands boekenquote:
En met een rode strik eromheen als ze maagd is?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
Van beide kanten, lijkt mij.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omdatappel is bezet, jou hoef ik niet (nouja, andersom) en tsja...
Ik ben getrouwd.quote:
Behulpzaam hè?quote:
In het wit trouwen is maagdquote:Op donderdag 28 november 2013 00:50 schreef Interv het volgende:
[..]
En met een rode strik eromheen als ze maagd is?
ja niemand eigenlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van beide kanten, lijkt mij.![]()
We hebben LB ook nog. Maar die vind ik niet zo bij jou passen op een manier.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |