Ik heb wat gemist?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
wie geht's? ben je aangestoken door broertjelief?
Ja maar die voelt zich echt niet tevreden over zichzelf hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij wist ook wel dat hij geen vriendin kon hebben en dat hij altijd vreemd zou gaan, daarom was hij ook seksverslaafd
Ik heb al vanaf dat ik me kan herinneren een hekel gehad een de bibliotheek. Al die boeken die door ander volk is aangeraakt. Bleghquote:
Daarom ereader.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf dat ik me kan herinneren een hekel gehad een de bibliotheek. Al die boeken die door ander volk is aangeraakt. Blegh
Mensen die niezen in zo'n boek. Walgelijk. Echt, welke gek heeft dat verwerpelijke idee ooit gehad dat iedereen maar boeken maar lenen. Plassen zonder je handen te wassen en dat boek weer oppakken. OMG![]()
Broertje (JA, IS BROERTJE VOOR MIJquote:Op donderdag 28 november 2013 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist?
Ik miste je gewoon
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed voor de weerstandGeld stinkt niet loveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Stuart.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf dat ik me kan herinneren een hekel gehad een de bibliotheek. Al die boeken die door ander volk is aangeraakt. Blegh
Mensen die niezen in zo'n boek. Walgelijk. Echt, welke gek heeft dat verwerpelijke idee ooit gehad dat iedereen maar boeken maar lenen. Plassen zonder je handen te wassen en dat boek weer oppakken. OMG![]()
M'n vriend had een keer een heel leuk feest bij zijn moeder thuis (ja was echt een heel leuk feest) en z'n zus ging op een gegeven moment weg voor een ander feest, en die was met een uur weer terug omdat dat feestje echt ruk was en die van haar broertje was wel leuk dus maar weer naar huis met wat vriendinnenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:44 schreef Tchock het volgende:
Die gast heeft wel onze avond gered, want het feestje waar we eigenlijk hadden moeten zijn was echt compleet ruk.
Misschien wel jaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuart.
Jij hebt wel echt overduidelijk smetvrees.
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo voel ik me ook vaak op FOK!.
Dan zit je er echt zo een beetje bij enzoquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n vriend had een keer een heel leuk feest bij zijn moeder thuis (ja was echt een heel leuk feest) en z'n zus ging op een gegeven moment weg voor een ander feest, en die was met een uur weer terug omdat dat feestje echt ruk was en die van haar broertje was wel leuk dus maar weer naar huis met wat vriendinnen![]()
quote:TL;dr
Je moet maar nooit een vriendin nemen.. Die niest ook en raakt ze je aan, of gaat met haar blotebkont op een wc bril zitten die dan weer vies is.. of.. o.. of.. veel erger.. straks raakt ze je pener nog aan, dat is pas viesquote:Op donderdag 28 november 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het héérlijk om in alle grote steden waar ik kom tweedehands boekenwinkeltjes met Engelstalige boeken in te duiken en dan voor 10 euro 5 goede boeken te scorenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
awhquote:Op donderdag 28 november 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Broertje (JA, IS BROERTJE VOOR MIJVET SCHATTIG IS ALDO NU
) is ziek vandaag.
Maar hoe was je dag?
Jij was maagd, toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
Sowieso hoort een vrouw niet in het wit te trouwen als ze zich al heeft laten nemen voor het huwelijk
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben momenteel aan het voiceberichten met LB.
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
Sowieso hoort een vrouw niet in het wit te trouwen als ze zich al heeft laten nemen voor het huwelijk
Ik moet er van overgevenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het héérlijk om in alle grote steden waar ik kom tweedehands boekenwinkeltjes met Engelstalige boeken in te duiken en dan voor 10 euro 5 goede boeken te scoren
Geld is serieus een stuk smeriger dan de gemiddelde krant of boek hoorquote:
Ja, ik weet het niet. Er zijn niet zoveel meiden.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik vraag me af wie ezell aan mij zou koppelen
Als je bedenkt dat iedereen daar met z´n neus bij zit.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geld is serieus een stuk smeriger dan de gemiddelde krant of boek hoor
Ja ik dacht, laat ik het jullie makkelijk maken en het er alvast even bijzettenquote:
Wordt erg gewaardeerd.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik dacht, laat ik het jullie makkelijk maken en het er alvast even bijzetten
omdatappel is bezet, jou hoef ik niet (nouja, andersom) en tsja...quote:Op donderdag 28 november 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Er zijn niet zoveel meiden.Ess is bezet. Crack is bezet Cachie is voor Tjackie. Sof gaat naar Rodawa.
Gewoon heul hipster in het zwart trouwen toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
Daarom buigenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:50 schreef Stuart het volgende:
Nu ik er over nadenk, zo wil je toch een hoop mensen ook geen hand geven. Van dat ranzige volk
Tweedehands boekenquote:
En met een rode strik eromheen als ze maagd is?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
Van beide kanten, lijkt mij.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omdatappel is bezet, jou hoef ik niet (nouja, andersom) en tsja...
Ik ben getrouwd.quote:
Behulpzaam hè?quote:
In het wit trouwen is maagdquote:Op donderdag 28 november 2013 00:50 schreef Interv het volgende:
[..]
En met een rode strik eromheen als ze maagd is?
ja niemand eigenlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van beide kanten, lijkt mij.![]()
We hebben LB ook nog. Maar die vind ik niet zo bij jou passen op een manier.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |