Ik ben nog vr... nee wachtquote:Op donderdag 28 november 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Er zijn niet zoveel meiden.Ess is bezet. Crack is bezet Cachie is voor Tjackie. Sof gaat naar Rodawa.
Hij wil liefde. Een kusje voor het slapen gaan. Een aai over zijn bolquote:Op donderdag 28 november 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
VA, wat zit je nou te zaniken. Eerst beetje rondbléren dat je niet gekoppeld wilt worden en vervolgens hier zeggen dat je je afvraagt aan wie Ezell jou zou koppelen. WAT WIL JE NOU
vansquote:Op donderdag 28 november 2013 00:51 schreef Interv het volgende:
[..]
O. Waar gaan jullie praatjes dan over?
Met BBQSausage.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja niemand eigenlijk
[..]
Ik vraag het me af wat er zoal gedacht wordt maar ik ben vaker geprobeerd te koppelen EN DAT GING NIET LEKKERquote:Op donderdag 28 november 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
VA, wat zit je nou te zaniken. Eerst beetje rondbléren dat je niet gekoppeld wilt worden en vervolgens hier zeggen dat je je afvraagt aan wie Ezell jou zou koppelen. WAT WIL JE NOU
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:50 schreef Stuart het volgende:
Nu ik er over nadenk, zo wil je toch een hoop mensen ook geen hand geven. Van dat ranzige volk
Die Moslims die vrouwen geen hand willen geven hebben gewoon smetvreesquote:
Er zijn hier niet genoeg meiden aanwezig.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja niemand eigenlijk
quote:
Nee het is meer dat je mij niet hoeftquote:
Aandachtquote:Op donderdag 28 november 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik trouw in gebroken witquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach joh, ik ben ook een no go. Mij zie je ook niet huilen. Ik steun jou zussie!
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Nee het is meer dat je mij niet hoeft
Niet op zo'n manier neequote:Op donderdag 28 november 2013 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Nee het is meer dat je mij niet hoeft
Je draait echt doorquote:Op donderdag 28 november 2013 00:52 schreef Stuart het volgende:
Ik zal ook niet snel bij een ander logeren. Het idee dat je daar dan de volgende ochtend in de douche staat. En we weten allemaal wat vrouwen met zo'n douchekop doen
Het zit gewoon in de familiequote:Op donderdag 28 november 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach joh, ik ben ook een no go. Mij zie je ook niet huilen. Ik steun jou zussie!
Inderdaad, we weten allemaal dat Stuwie's beeld van vrouwen en seks een beetje vertekend zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 00:52 schreef Stuart het volgende:
Ik zal ook niet snel bij een ander logeren. Het idee dat je daar dan de volgende ochtend in de douche staat. En we weten allemaal wat vrouwen met zo'n douchekop doen
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:52 schreef Stuart het volgende:
Oké, dat wist ik nietquote:Op donderdag 28 november 2013 00:52 schreef Interv het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn voor andere mensen een no-go. Kut, maar zo gaat dat.
Treinen koppelen en ontkoppelen ook. Dan scheiden ze hun wegen en gaan apart verder.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vraag het me af wat er zoal gedacht wordt maar ik ben vaker geprobeerd te koppelen EN DAT GING NIET LEKKER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haai VAquote:
ik dacht blquote:
Ik heb een oude hamburger achterin de koelkast liggen?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
Welke chick hebben we hier nog ergens liggen voor VA?
quote:
Ga me nou niet vertellen dat jij je douchekop niet naar binnen werktquote:Op donderdag 28 november 2013 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inderdaad, we weten allemaal dat Stuwie's beeld van vrouwen en seks een beetje vertekend zijn
intervquote:Op donderdag 28 november 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
Welke chick hebben we hier nog ergens liggen voor VA?
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Treinen koppelen en ontkoppelen ook. Dan scheiden ze hun wegen en gaan apart verder.Hey, treinmeisje en ik gaan hartstikke prima met elkaar omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Gast je bent echt geobsedeerdquote:Op donderdag 28 november 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jij je douchekop niet naar binnen werkt
omwquote:Op donderdag 28 november 2013 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een oude hamburger achterin de koelkast liggen?
Oké, ik zal het niet vertellenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:
Thank youquote:Op donderdag 28 november 2013 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké, ik zal het niet vertellen
Bl is m'n bbyquote:
uh ik dacht dat ze die anders gebruiktenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doen we wel die van de McDonalds dan? Die ziet er na een paar jaar nog wel redelijk uit. Zal hij ons dankbaar voor zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een oude hamburger achterin de koelkast liggen?
Ik ben lief vannachtquote:
nee die schijnt een penis te hebben, nogal een afknapperquote:
Ik vertel je toch net dat vrouwen die naar binnen werken?! Ik maak geen grapje hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
uh ik dacht dat ze die anders gebruikten
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
uh ik dacht dat ze die anders gebruikten
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inderdaad, we weten allemaal dat Stuwie's beeld van vrouwen en seks een beetje vertekend zijn
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
Sowieso hoort een vrouw niet in het wit te trouwen als ze zich al heeft laten nemen voor het huwelijk
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen die in een witte jurk trouwens en geen maagd zijn KAN ECHT NIET![]()
![]()
![]()
Trouwens, wat is dezequote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
Om in het wit te mogen trouwen hoor je nog maagd te zijn geloof ik. Althans, vroeger was dat zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |