quote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
Poll: Wie heeft de eer om met Sof te daten?
• Muto
• Aldo
• Rodawa
• Xeor
• Badschaap
• LittleRabbit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
stemmen bitchassss
Nou, zo'n sloerie die met je halve vriendenkring het bed heeft gedeeld zeg maarquote:
Zo bedoelde ik het niet, jaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit dus, LB, stop eens met die seksueel getinte opmerkingen alsjeblieft. We voelen ons er ongemakkelijk bij.
Ja, ben eens concreet. Met hoeveel man mag een vrouw gesekst hebben dat jij haar nog wil? Bij hoeveel man ligt de grens?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, zo'n sloerie die met je halve vriendenkring het bed heeft gedeeld zeg maar
1quote:Op donderdag 28 november 2013 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ben eens concreet. Met hoeveel man mag een vrouw gesekst hebben dat jij haar nog wil? Bij hoeveel man ligt de grens?
Wees*quote:Op donderdag 28 november 2013 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ben eens concreet. Met hoeveel man mag een vrouw gesekst hebben dat jij haar nog wil? Bij hoeveel man ligt de grens?
En je prinses maar wachten tot jij met je luie reet eens in actie komt en haar komt reddenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf wel als een prins/ridder op een wit paard ja
Mijn vriendje is neger, die kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Die vloeit uiteen bij het aanschouwen van mijn swag.
Jeetje, je wilt concrete cijfers. Okay, nou, in ieder geval minder dan 10. Daarboven is toch wel erg hoerigquote:Op donderdag 28 november 2013 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moest banner fixen van ONZ. Zie sherlock maarquote:
Aha, wat is het maximum aantal bedpartners? Voordat je een vrouw een uitgewoonde hoer noemt?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, zo'n sloerie die met je halve vriendenkring het bed heeft gedeeld zeg maar
2quote:Op donderdag 28 november 2013 00:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aha, wat is het maximum aantal bedpartners? Voordat je een vrouw een uitgewoonde hoer noemt?
Hmm, okayquote:Op donderdag 28 november 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jeetje, je wilt concrete cijfers. Okay, nou, in ieder geval minder dan 10. Daarboven is toch wel erg hoerig
Ik ga vanaf heden bruin getinte opmerkingen maken.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, ja
Ik vind 10 echt heel veel maar ik geloof best dat veel vrouwen aanzienlijk meer dan 10 mannen hebben gehad zonder direct een tientjeshoer te zijnquote:
Ik denk niet dat veel van mijn vriendinnen meer dan 10 partners hebben gehad eigenlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jeetje, je wilt concrete cijfers. Okay, nou, in ieder geval minder dan 10. Daarboven is toch wel erg hoerig
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kut lb ik was net 2 aan het typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |