SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga aan je scriptie werken dan.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet nog wel vroegah toen mocht ik de topics nog opfleuren met Jessica. Gouden tijden.
Lucky.quote:
Waar gaat je scriptie over? Over de invloed van Alba op voetbaltopics?quote:
Op welke wijze VI heeft bijgedragen aan de taalontwikkeling in Nederlandquote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Waar gaat je scriptie over? Over de invloed van Alba op voetbaltopics?
Dit komt vast in de buurt:quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit komt vast in de buurt:
Ja daarom maar even weggehaaldquote:Op woensdag 27 november 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit komt vast in de buurt:
Ik gaf al een hele goede hint aan Mexicanobakker toen ik zei dat het over slavernij ging.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Waar gaat je scriptie over? Over de invloed van Alba op voetbaltopics?
Tis niet gepast, maar geen naakt.quote:
Neuh maar grote dildo's posten is ook niet echt een goed idee.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis niet gepast, maar geen naakt.
waardeert google dat ook niet?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh maar grote dildo's posten is ook niet echt een goed idee.
Ik vermoed van niet, is op het randje iig. Nog effe volhouden het is bijna afgelopen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waardeert google dat ook niet?
Dit houd ik in mijn achterhoofd.
Nou dan kan ik me er wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik gaf al een hele goede hint aan Mexicanobakker toen ik zei dat het over slavernij ging.
Maar nu moet ik echt aan het werk. Eventjes dan.
Hij doet mee aan de saaite.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef Anonymousz het volgende:
goal nani maar geen salto's of een dubbele flikflak?
Nee Jan, ik denk het niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef Anonymousz het volgende:
goal nani maar geen salto's of een dubbele flikflak?
2e goal 55?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste goal was in de 22e minuut, dat welquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]BeNePoligaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Ja ik weet het johquote:Op woensdag 27 november 2013 22:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
39-45 geloof ik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_Wereldoorlog
Nee man, en kom niet met je "bron?". Echt, het is gewoon 1+1 =2.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je slaat echt te ver door met je Beneliga
clubs willen het niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man, en kom niet met je "bron?". Echt, het is gewoon 1+1 =2.
BeNeLiga in de laatste minuut verijdeld dankzij een goal van Benfica in blessuretijdquote:Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man, en kom niet met je "bron?". Echt, het is gewoon 1+1 =2.
Alsof 2-2 thuis tegen Benfica een wereldprestatie isquote:Op woensdag 27 november 2013 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
BeNeLiga in de laatste minuut verijdeld dankzij een goal van Benfica in blessuretijd
Ja dat zeggen ze. De grotere clubs zijn echt niet achterlijk, zij zien ook wel de potentie.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
clubs willen het niet.
doei. alleen die profiterende kutbelgen
Voor een Belgische club welquote:Op woensdag 27 november 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof 2-2 thuis tegen Benfica een wereldprestatie is
De kleinere clubs tekenen hiermee hun doodvonnisquote:Op woensdag 27 november 2013 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze. De grotere clubs zijn echt niet achterlijk, zij zien ook wel de potentie.
Misschien kunnen we Feyenoord naar de Belgische competitie schoppen, worden ze eindelijk weer eens een keertje kampioenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze. De grotere clubs zijn echt niet achterlijk, zij zien ook wel de potentie.
Dat klopt, maar zoals ik al eens zei, met nostalgie en traditie bereik je niets.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kleinere clubs tekenen hiermee hun doodvonnis.
Nostalgie en traditie is helemaal niet relevant in dezequote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zoals ik al eens zei, met nostalgie en traditie bereik je niets.
Met huidige sportieve prestaties wel, het verschil tussen de Nederlandse top 5 en de Belgische top 5 is op dit moment gewoon veel te groot.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zoals ik al eens zei, met nostalgie en traditie bereik je niets.
En dan krijg je dat in zo'n Beneliga de nederlandse clubs bovendrijven en het weer een Eredivisie wordtquote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met huidige sportieve prestaties wel, het verschil tussen de Nederlandse top 5 en de Belgische top 5 is op dit moment gewoon veel te groot.
Vooral ook voor de supporters, want voordeelurenkaart / OV jaarkaart / OV studentenkaart is natuurlijk niet geldig in Belgiëquote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
+ reisafstanden voor clubs --> meer vermoeiing, meer kosten.
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
+ reisafstanden voor clubs --> meer vermoeiing, meer kosten.
Stadions raken dan leeg met zo'n beneliga.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vooral ook voor de supporters, want voordeelurenkaart / OV jaarkaart / OV studentenkaart is natuurlijk niet geldig in België
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan krijg je dat in zo'n Beneliga de nederlandse clubs bovendrijven en het weer een Eredivisie wordt.
Wat dan? Maakt het wat uit dat clubs met een begroting van 3 miljoen het niet overleven? Alsof zij iets toevoegen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nostalgie en traditie is helemaal niet relevant in deze.
Ja idd man, Ajax - RKC trekt veel meer mensen aan als Ajax-Anderlecht...quote:Op woensdag 27 november 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stadions raken dan leeg met zo'n beneliga.
Dit is zo'n debiele redenering van jequote:Op woensdag 27 november 2013 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Wat dan? Maakt het wat uit dat clubs met een begroting van 3 miljoen het niet overleven? Alsof zij iets toevoegen.
Dat is helemaal geen debiele redenering. Je wilt toch een sterkere competitie creeren met meer geld of wat? Kun je wel de kleintjes overeind houden, maar daar bereik je niets mee. Gewoon de harde realiteit.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is zo'n debiele redenering van je. Treurig.
Alsof tegenwoordig nog iemand schrikt van fucking Anderlechtquote:Op woensdag 27 november 2013 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja idd man, Ajax - RKC trekt veel meer mensen aan als Ajax-Anderlecht...
Heb je bewijs voor dat meer geld? Dat moet voortkomen uit TV-gelden, kaartverkoop etc. Iedereen met verstand ziet dat die kaartverkoop als een mallemoer achteruit gaat lopen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen debiele redenering. Je wilt toch een sterkere competitie creeren met meer geld of wat? Kun je wel de kleintjes overeind houden, maar daar bereik je niets mee. Gewoon de harde realiteit.
Dus? Trekt altijd nog meer dan RKC thuis. Dus, kijk eens naar je eigen redenering. Echt een gebrekkig inzicht heb je, dat je niet inziet dat het beter is om 5 clubs met een begroting van 30 miljoen + erbij te hebben ipv 5 clubs met 3-5 mil.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof tegenwoordig nog iemand schrikt van fucking Anderlecht. Dat zijn echt geen clubs waar je voor naar het stadion gaat. De gemiddelde Ajacied gaat naar het stadion voor wedstrijden tegen Europese topclubs en voor potjes tegen Feyenoord, Ajax, Twente & PSV.
Ajax tegen ajax, ik denk dat ik die wedstrijd oversla bij studio sport.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof tegenwoordig nog iemand schrikt van fucking Anderlecht. Dat zijn echt geen clubs waar je voor naar het stadion gaat. De gemiddelde Ajacied gaat naar het stadion voor wedstrijden tegen Europese topclubs en voor potjes tegen Feyenoord, Ajax, Twente & PSV.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:21 schreef alors het volgende:
Waar is Januzaj. Zonder hem en RVP is het echt zo'n kutteam.
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:24 schreef superniger het volgende:
Wat een kut middenveld van Manchester
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef hafcfan het volgende:
We moeten United loten. Zwakste nummer 1 is dat.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef Smoofie het volgende:
United speelt de laatste tijd echt bagger.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef Grifte het volgende:
De NOS heeft deze wedstrijd alleen aangekocht voor RVP, en dan start ie niet eens
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef Tranquilize het volgende:
Saai team heeft United eigenlijk.
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Giggs... Die kan er echt helemaal niks meer van.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:43 schreef Smoofie het volgende:
United wint dit niet als ze zo spelen als van het weekend.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze deden Pogba gratis weg. Jezus wat een sukkels een van onze beste spelers nu al en nog gratis opgehaald ook.![]()
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:47 schreef S0nic het volgende:
Waarom kiezen ze nou weer voor deze kut wedstrijd?
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een kut voetbal, jammer dat Ajax gister moest. Liever opbouwen dan afbouwen.
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:49 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ga Zlatan kijken. Doe ik ook.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:51 schreef alors het volgende:
Kiks speelt alleen maar omdat hij die 1000ste wedstrijd moet halen
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat matig verdedigd door Evans.
quote:
Manchester United wint met 0-5 terwijl Bayern niet verder kwam dan 1-1 vorige maand!quote:
Wat lul jij nou weer?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je bewijs voor dat meer geld? Dat moet voortkomen uit TV-gelden, kaartverkoop etc. Iedereen met verstand ziet dat die kaartverkoop als een mallemoer achteruit gaat lopen.
Die kleine clubs gaan ook niet zomaar dat FOX-contract tot 2025 verscheuren. Die zijn ook niet gek
In jouw wereld.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus? Trekt altijd nog meer dan RKC thuis.
Wat gaat er dan beter worden? Erg weinig want het niveau van Nederland ligt 10x hoger dan het niveau van België.quote:Dus, kijk eens naar je eigen redenering. Echt een gebrekkig inzicht heb je, dat je niet inziet dat het beter is om 5 clubs met een begroting van 30 miljoen + erbij te hebben ipv 5 clubs met 3-5 mil.
Jij steeg zojuist in achtingquote:
Ja is goed man , zolang je jezelf maar gelooft.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In jouw wereld.
[..]
Wat gaat er dan beter worden? Erg weinig want het niveau van Nederland ligt 10x hoger dan het niveau van België.
Hoezo willen er meer mensen naar het stadion voor wedstrijden tegen Belgische clubs?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer?. Dat is echt onzin. En meer geld, hoe vaak moet ik het nog zeggen, snap je het principe niet van een groter bereik bij een grotere markt wat gewoon nou meer geld aantrekt, of iig niet minder.
Twee conclusies:quote:Op woensdag 27 november 2013 22:50 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Manchester United wint met 0-5 terwijl Bayern niet verder kwam dan 1-1 vorige maand!
Geloof jij maar ook in je stomme 1+1 redeneringen. Zo simpel is het niet. Het ligt veel dieper dan je denkt.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja is goed man , zolang je jezelf maar gelooft.
Je hebt je best gedaan, maar blijft zo dat United ontzettend slecht speelt dit jaar. Helpt 1 zo'n overwinning weinig.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Manchester United wint met 0-5 terwijl Bayern niet verder kwam dan 1-1 vorige maand!
Ten eerste, kaartverkoop voor die paar wedstrijden tegen belgische clubs gaat financieel echt het verschil niet maken, gezien kaartverkoop maar een klein gedeelte van je omzet. Ten Tweede, je kunt wel steeds komen met "die belgische clubs", maar een wedstrijd Ajax- ANderlecht, Ajax-genk of Ajax-Standard zal echt niet minder mensen aantrekken dan Ajax- RKC, Ajax - Go ahead etc.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo willen er meer mensen naar het stadion voor wedstrijden tegen Belgische clubs?
Geen Van Persie, Carrick, Vidic en Welbeck op de bank (vind ik beter dan Nani) en ook geen Rafael...quote:Op woensdag 27 november 2013 22:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan, maar blijft zo dat United ontzettend slecht speelt dit jaar. Helpt 1 zo'n overwinning weinig.
Al is Littlerabbit het hier mee oneens
Euhm nee, qua inkomsten niet. Waarom denk je dat de grotere landen hogere inkomsten hebben? Toeval? Natuurlijk niet man.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geloof jij maar ook in je stomme 1+1 redeneringen. Zo simpel is het niet. Het ligt veel dieper dan je denkt.
Heb je serieus de moeite genomen om al die posts te quoten? Trek het je niet zo aan man.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:50 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
fap fapquote:
Hoe weet je dat nou? Jij overschat het beeld van de Belgische competitie ernstig in ons land. Wie kijkt er nog met angst naar Belgie?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ten eerste, kaartverkoop voor die paar wedstrijden tegen belgische clubs gaat financieel echt het verschil niet maken, gezien kaartverkoop maar een klein gedeelte van je omzet. Ten Tweede, je kunt wel steeds komen met "die belgische clubs", maar een wedstrijd Ajax- ANderlecht, Ajax-genk of Ajax-Standard zal echt niet minder mensen aantrekken dan Ajax- RKC, Ajax - Go ahead etc.
Dit is de kampioenswedstrijdquote:Op woensdag 27 november 2013 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
feyenoord - psv
de wedstrijd van de middenmoot
Ik heb een keer alle "tong80 haat Emile Schelvis" posts opgezocht, dat was pas leuk.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:54 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Heb je serieus de moeite genomen om al die posts te quoten? Trek het je niet zo aan man.
nolifescrubquote:Op woensdag 27 november 2013 22:50 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Moet je er met angst naar kijken dan? Dat slaat nergens op, en het zijn grotere clubs met betere spelers. Denk je dat iemand met en SSC niet naar dat soort wedstrijden gaat maar wel naar Ajax- RKC? Natuurlijk niet, anderlecht thuis is echt wel leuker dan RKC thuis, dat zien de meeste voetbalsupporters wel in, behalve op fok natuurlijk. En zoals ik al zei, kaartverkoop is een relatief klein gedeelte van je omzet, dus dan gaat je redenering dat het financieel achteruit gaat alsnog niet op.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Jij overschat het beeld van de Belgische competitie ernstig in ons land. Wie kijkt er nog met angst naar Belgie?
Gelijkspel of winst PSV zou het mooiste zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
feyenoord - psv
de wedstrijd van de middenmoot
Denk jij serieus dat ze in het buitenland meer geld op tafel willen leggen voor een Beneliga? Gaan die Duiters, Maleisiërs, Aziaten echt voor de Beneliga zitten? Die kennen alleen Ajax, PSV, Feyenoord goed. Die Belgische clubs zullen ze geen ene weet van hebben. Ik geloof gewoon niet dat je meer uit de TV-gelden gaat halen hiermee. Die Chinezen lachen zich dood als ze lezen AJAX - ANDERLECHT de topper in de Beneliga!!! Die hebben echt geen idee wie of wat anderlecht is.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm nee, qua inkomsten niet. Waarom denk je dat de grotere landen hogere inkomsten hebben? Toeval? Natuurlijk niet man.
Lieverd doe dat Beneliga gekibbel even hier:quote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk jij serieus dat ze in het buitenland meer geld op tafel willen leggen voor een Beneliga? Gaan die Duiters, Maleisiërs, Aziaten echt voor de Beneliga zitten? Die kennen alleen Ajax, PSV, Feyenoord goed. Die Belgische clubs zullen ze geen ene weet van hebben. Ik geloof gewoon niet dat je meer uit de TV-gelden gaat halen hiermee. Die Chinezen lachen zich dood als ze lezen AJAX - ANDERLECHT de topper in de Beneliga!!! Die hebben echt geen idee wie of wat anderlecht is.
Het blijft ook gewoon te simpel om zomaar die kleinere clubs aan de kant te schuiven. Dat argument van je: 'ja clubs met zo'n lage begroting horen niet in de beneliga!!!' slaat gewoon helemaal nergens op. Die clubs hebben ook gewoon recht op hun eredivisieplek, hun verdiende geld. Hebben ze ook voor moeten zwoegen om in de Eredivisie te komen, om dat zomaar aan de kant te schuiven is wel erg apart, triest, vreemd. Tevens is dat FOX-contract ook niet makkelijk open te breken maar jij zal vast wel een geniaal weerwoord hebben
Toe maarquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Flinke comeback van Leverkusen dus.
Mauroquote:Op woensdag 27 november 2013 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toe maar.. flink wat gemist, ik was naar RTL laten night, daar zat die gekleurde jongen (neger), van dat mailtje
Alsof ik er vanuit ga dat we zoveel meer geld vangen voor tv-geld. Het gaat meer om sponosering. En voetbal in de huidige tijd is geld, klaar. Mij boeit het echt niets wat er gebeurt met de kleine clubs als we een competitie kunnen beginnen met de belgische topclubs om qua sponsering en qua tv geld er iets vooruit te gaan, Qua voetbal gaat het alghele niveau er sowieso op voortuit.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk jij serieus dat ze in het buitenland meer geld op tafel willen leggen voor een Beneliga? Gaan die Duiters, Maleisiërs, Aziaten echt voor de Beneliga zitten? Die kennen alleen Ajax, PSV, Feyenoord goed. Die Belgische clubs zullen ze geen ene weet van hebben. Ik geloof gewoon niet dat je meer uit de TV-gelden gaat halen hiermee. Die Chinezen lachen zich dood als ze lezen AJAX - ANDERLECHT de topper in de Beneliga!!! Die hebben echt geen idee wie of wat anderlecht is.
Het blijft ook gewoon te simpel om zomaar die kleinere clubs aan de kant te schuiven. Dat argument van je: 'ja clubs met zo'n lage begroting horen niet in de beneliga!!!' slaat gewoon helemaal nergens op. Die clubs hebben ook gewoon recht op hun eredivisieplek, hun verdiende geld. Hebben ze ook voor moeten zwoegen om in de Eredivisie te komen, om dat zomaar aan de kant te schuiven is wel erg apart, triest, vreemd. Tevens is dat FOX-contract ook niet makkelijk open te breken maar jij zal vast wel een geniaal weerwoord hebben. Voetbal is niet zomaar een spelletje. Brengt veel meer emotie met zich mee dan met dat kutgeld van je
Lieverd doe dat Beneliga gekibbel even hier:quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Kappen nou hier kan in 1 van die andere topics.
Ik ben het met je oneensquote:
Zou dus een prima mod op FOK zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eboué rendeert beter in een Koreaans systeem.
xDquote:Op woensdag 27 november 2013 23:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zou dus een prima mod op FOK zijn.
Open deur
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eboué rendeert beter in een Koreaans systeem.
die die mariaquote:
Maar met 9 man, nee, dat zou gewoon niet kunnen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
4-1 met 10 man![]()
PSV was dus zo slecht nog niet.
Real wint met 10 man???? PSV speelt gelijk????quote:Op woensdag 27 november 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
4-1 met 10 man![]()
PSV was dus zo slecht nog niet.
Ja, Heerenveen won niet met 10 man.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:16 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Real wint met 10 man???? PSV speelt gelijk????
fapper de fapquote:
Karina:quote:Op woensdag 27 november 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moeten we die Zlatan eens een Nederlands paspoort aanbieden.
quote:
Liedson goeie genadequote:Op woensdag 27 november 2013 23:22 schreef Mansjester het volgende:
Kut Portugezen altijd met hun late goals
AZquote:Op woensdag 27 november 2013 23:22 schreef Mansjester het volgende:
Kut Portugezen altijd met hun late goals
Robbaasquote:Op woensdag 27 november 2013 23:23 schreef Tranquilize het volgende:
ik kan ongelooflijk genieten van Zlatan
er zijn er maar weinig die dat echt kunnen
Met Meerdink, van Galen, Perez en Kromkamp toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel mooi cultteam had AZ toen
Obdamquote:Op woensdag 27 november 2013 23:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Met Meerdink, van Galen, Perez en Kromkamp toch?Mooi team ja
Ya Yaquote:Op woensdag 27 november 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pilsen is niet goed voor je Hart
En de snelheid van Mathijsenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het kwam natuurlijk door Co
Zo heette ie in fifa 99quote:
Aha.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo heette ie in fifa 99
daar kocht ik Hyppia altijd in het team van PSV.
Davy Oyen eruitquote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo heette ie in fifa 99
daar kocht ik Hyppia altijd in het team van PSV.
Bayern is helemaal niet spannend. Als Gala thuis wint van Juve gaan ze door.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gala - Juve? Of FC Bayern - City?
Dus Robben is oninteressant.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bayern is helemaal niet spannend. Als Gala thuis wint van Juve gaan ze door.
Lezen is een vak.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus Robben is oninteressant.
Ik had meestal dit team:quote:
Lindenbergh is tuigquote:Op woensdag 27 november 2013 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar vergeet bazen als Buskermolen en Lindenbergh niet
Robin Nelissegodquote:Op woensdag 27 november 2013 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar vergeet bazen als Buskermolen en Lindenbergh niet
Van Bommel was in fifa 99 toch niet bij PSV ?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had meestal dit team:
Hans Vonk
Xavier - Hyppia - Desailly - Heintze
Stinga - van Bommel - Khoklov - van der Heyden
van Nistelrooy - Nilis
El Khattabiquote:Op woensdag 27 november 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Robin Nelissegod
Ali el Khattabigod
Gekocht van Fortuna.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Bommel was in fifa 99 toch niet bij PSV ?
quote:
Van Geelquote:Op woensdag 27 november 2013 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat doelpunt van hem voor Ajax
Nee, alleen Feyenoord.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat kan ja. Zat PSV niet in z,on grote Europese competitie?
Je vergeet nog een belangrijke.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Tim de Cler.
Nu Leidsche Boys speler.
Stein Huysegemsquote:Op woensdag 27 november 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergeet nog een belangrijke.
Hint: hij heet Stijn
of Stein
Stijn Meerdink? Je bedoelt Martijn Meerdinkquote:Op woensdag 27 november 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergeet nog een belangrijke.
Hint: hij heet Stijn
of Stein
Stein Huysegemsgod johquote:Op woensdag 27 november 2013 23:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stijn Meerdink? Je bedoelt Martijn Meerdink
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, alleen Feyenoord.Terwijl Ajax kampioen was.
Ramzibaasquote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
denny landzaatgod
Theo zwarthoedgod
ron vlaargod
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |