Waar gaat je scriptie over? Over de invloed van Alba op voetbaltopics?quote:
Op welke wijze VI heeft bijgedragen aan de taalontwikkeling in Nederlandquote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Waar gaat je scriptie over? Over de invloed van Alba op voetbaltopics?
Dit komt vast in de buurt:quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit komt vast in de buurt:
Ja daarom maar even weggehaaldquote:Op woensdag 27 november 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit komt vast in de buurt:
Ik gaf al een hele goede hint aan Mexicanobakker toen ik zei dat het over slavernij ging.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Waar gaat je scriptie over? Over de invloed van Alba op voetbaltopics?
Tis niet gepast, maar geen naakt.quote:
Neuh maar grote dildo's posten is ook niet echt een goed idee.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis niet gepast, maar geen naakt.
waardeert google dat ook niet?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh maar grote dildo's posten is ook niet echt een goed idee.
Ik vermoed van niet, is op het randje iig. Nog effe volhouden het is bijna afgelopen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waardeert google dat ook niet?
Dit houd ik in mijn achterhoofd.
Nou dan kan ik me er wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik gaf al een hele goede hint aan Mexicanobakker toen ik zei dat het over slavernij ging.
Maar nu moet ik echt aan het werk. Eventjes dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |