SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga aan je scriptie werken dan.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet nog wel vroegah toen mocht ik de topics nog opfleuren met Jessica. Gouden tijden.
Lucky.quote:
Waar gaat je scriptie over? Over de invloed van Alba op voetbaltopics?quote:
Op welke wijze VI heeft bijgedragen aan de taalontwikkeling in Nederlandquote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Waar gaat je scriptie over? Over de invloed van Alba op voetbaltopics?
Dit komt vast in de buurt:quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit komt vast in de buurt:
Ja daarom maar even weggehaaldquote:Op woensdag 27 november 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit komt vast in de buurt:
Ik gaf al een hele goede hint aan Mexicanobakker toen ik zei dat het over slavernij ging.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Waar gaat je scriptie over? Over de invloed van Alba op voetbaltopics?
Tis niet gepast, maar geen naakt.quote:
Neuh maar grote dildo's posten is ook niet echt een goed idee.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis niet gepast, maar geen naakt.
waardeert google dat ook niet?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh maar grote dildo's posten is ook niet echt een goed idee.
Ik vermoed van niet, is op het randje iig. Nog effe volhouden het is bijna afgelopen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waardeert google dat ook niet?
Dit houd ik in mijn achterhoofd.
Nou dan kan ik me er wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik gaf al een hele goede hint aan Mexicanobakker toen ik zei dat het over slavernij ging.
Maar nu moet ik echt aan het werk. Eventjes dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |