quote:Op woensdag 27 november 2013 20:19 schreef GGMM het volgende:
Even de OP wat geüpdatet met wat informatie.
Wat een droomduoquote:
aan tippen of tegenopquote:Op woensdag 27 november 2013 20:21 schreef Nober het volgende:
ZDF heeft Oliver Kahn, daar kan Van Bommel niet tegen tippen.
Omdat deze pot echt ergens om gaatquote:Op woensdag 27 november 2013 20:20 schreef Paxcon het volgende:
Waarom niet Real Madrid - Galatasaray
Kun je ze uitlachenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:21 schreef alors het volgende:
Waar is Januzaj. Zonder hem en RVP is het echt zo'n kutteam.
Liverpool staat toch ook alweer flink achter op Arsenal.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel
[ afbeelding ]
offtopic dit. TR gemaakt.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
Heeft Barcelona al gespeeld deze ronde?
Mooi tochquote:Op woensdag 27 november 2013 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liverpool staat toch ook alweer flink achter op Arsenal.
Jones erin betekent slot op de deur. Speelt daar de laatste tijd sowieso vrij goed.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:24 schreef superniger het volgende:
Wat een kut middenveld van Manchester
Ze moeten tegen Ajax volgens mij?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
uh, oké.quote:
Ik heb volgens mij nog vrijwel nooit een echte TR gemaakt.quote:
Ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
Tottenham nog maar 9x gescoord?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel
[ afbeelding ]
Sport1.quote:
Ah fuck. Dat zal wel weer een vernedering worden. Als Feyenoord niet van Kuban kan winnen en PSV niet van de nummer 5 uit Zweden kan winnen dan moeten wij wel een enorm pak slaag krijgen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze moeten tegen Ajax volgens mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |