quote:Op woensdag 27 november 2013 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Precies in dezelfde seconde.
Wij begrijpen wat er mist op dit forum, GGMM.
Kool, Kiks.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koeman zal wel vaak 'Mansjester' zeggen.
Joenaitet?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koeman zal wel vaak 'Mansjester' zeggen.
Alleen nog in het weekend.quote:
Mijn OP was mooier dan die van GGMM.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Die laat het weer aardig afweten idd. Hij had ook vast een veel mooiere OP gemaakt.
Had je vlotter moeten zijn. En ik dacht: Stijn maakt er vast wel eentje.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn OP was mooier dan die van GGMM.
Ik was precies even snel.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Had je vlotter moeten zijn. En ik dacht: Stijn maakt er vast wel eentje.
Jullie kunnen elkaars gedachten lezenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was precies even snel.
Mijn OP is informatiever.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn OP was mooier dan die van GGMM.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:15 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Leverkusen: Leno, Spahić, Toprak, Donati, Reinartz, Rolfes, Bender, Can, Castro, Son Heung-Min, Kiessling
SUBS: Lomb, Stafylidis, Wollscheid, Hegeler, Kohr, Derdiyok, Kruse.
Manchester United: De Gea, Evra, Jones, Ferdinand, Evans, Smalling, Giggs, Nani, Valencia, Kagawa, Rooney
SUBS: Lindegaard, Büttner, Anderson, Young, Cleverley, Hernández, Welbeck.
Match Center: http://www.uefa.com/uefac(...)sion=2&match=2011823
20:45 op ZDF en Nederland 3.
Ja, sluit maar af.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef DeLuna het volgende:
Is dit het topic? Nober opende er ook een
4 minuten later ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef DeLuna het volgende:
Is dit het topic? Nober opende er ook een
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen nog in het weekend.
Ik heb vast gereeksd.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:19 schreef GGMM het volgende:
Even de OP wat geüpdatet met wat informatie.
Kutzooi, had Š erop moeten doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:19 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:19 schreef GGMM het volgende:
Wat een droomduoquote:
aan tippen of tegenopquote:Op woensdag 27 november 2013 20:21 schreef Nober het volgende:
ZDF heeft Oliver Kahn, daar kan Van Bommel niet tegen tippen.
Omdat deze pot echt ergens om gaatquote:Op woensdag 27 november 2013 20:20 schreef Paxcon het volgende:
Waarom niet Real Madrid - Galatasaray
Kun je ze uitlachenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:21 schreef alors het volgende:
Waar is Januzaj. Zonder hem en RVP is het echt zo'n kutteam.
Liverpool staat toch ook alweer flink achter op Arsenal.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel
[ afbeelding ]
offtopic dit. TR gemaakt.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
Heeft Barcelona al gespeeld deze ronde?
Mooi tochquote:Op woensdag 27 november 2013 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liverpool staat toch ook alweer flink achter op Arsenal.
Jones erin betekent slot op de deur. Speelt daar de laatste tijd sowieso vrij goed.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:24 schreef superniger het volgende:
Wat een kut middenveld van Manchester
Ze moeten tegen Ajax volgens mij?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
uh, oké.quote:
Ik heb volgens mij nog vrijwel nooit een echte TR gemaakt.quote:
Ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
Tottenham nog maar 9x gescoord?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel
[ afbeelding ]
Sport1.quote:
Ah fuck. Dat zal wel weer een vernedering worden. Als Feyenoord niet van Kuban kan winnen en PSV niet van de nummer 5 uit Zweden kan winnen dan moeten wij wel een enorm pak slaag krijgen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze moeten tegen Ajax volgens mij?
En dan wel 6x winnenquote:
Ik kijk er ook niet echt naar uit. Maar oke, altijd positief blijven he. Ik denk 2-1 voor Ajax.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah fuck. Dat zal wel weer een vernedering worden. Als Feyenoord niet van Kuban kan winnen en PSV niet van de nummer 5 uit Zweden kan winnen dan moeten wij wel een enorm pak slaag krijgen.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog vrijwel nooit een echte TR gemaakt.
Overschatte Belgen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:28 schreef alors het volgende:
Fellaini er niet bij, nou boh boh wat een gemis
Ik zeg altijd dat ik TR's maak, maar er echt één maken is gewoon broedermoord.quote:
Jammerrrr.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef Van_Poppel het volgende:
The strength of the team is the team.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
What's the strength of your team?
The strength of the team is the team
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef Van_Poppel het volgende:
The strength of the team is the team.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:28 schreef Smoofie het volgende:
Van bommel kan beter niet analyseren
Veruit de beste speler van United. Wij Nederlanders willen snel geloven dat dat Van Persie is, maar voor het spel is Rooney zo ontzettend belangrijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef Nober het volgende:
Rooney
[ afbeelding ]
Zwarte band in scoren.
Aha.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sami Hyppia kocht ik altijd bij fifa 99 omdat het een baas was en PSV daar een kutverdediging had.
Weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Veruit de beste speler van United. Wij Nederlanders willen snel geloven dat dat Van Persie is, maar voor het spel is Rooney zo ontzettend belangrijk.
Leuk feitje van mijn kant.quote:
Kunnen we niet een wiki aanmaken?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor meer feitjes over Mexicanobakker mag je GGMM altijd DM'en.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor meer feitjes over Mexicanobakker mag je GGMM altijd DM'en.
Die bestaat al lang.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kunnen we niet een wiki aanmaken?
Dat kan.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kunnen we niet een wiki aanmaken?
Die film is nog niet eens uit, er is niks over het verhaal bekend.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen niet meer omdat je de vorige keer Sin City 2 spoilerde.
umad?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die film is nog niet eens uit, er is niks over het verhaal bekend.
Debiel.
Nou een beetje wel hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die film is nog niet eens uit, er is niks over het verhaal bekend.
Debiel.
Eerder..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jones staat op het middenveld, zo spelenz e wel vaker.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:36 schreef Nober het volgende:
Evra, Jones, Ferdinand, Evans, Smalling
5 verdedigers?
quote:
Vorig jaar ook al. Toen was de rest alleen nog slechter.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef Smoofie het volgende:
United speelt de laatste tijd echt bagger.
Eerder dat Josh Brolin nu de vroegere Dwight speeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Als je alleen Fellaini haalt en geen Van Persie hebt... dat ze maar eens 120 miljoen uitgaven zoals City, Chelsea, Tottenham...quote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef Smoofie het volgende:
United speelt de laatste tijd echt bagger.
Hij deed de interviews, Emile was de commentator.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Johannes, waarom was sierd gisteren geen commentator? Stuur eens een mail naart sport 1.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerder..he madSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zlatanquote:Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef Neuroscience het volgende:
Ik ga naast deze wedstrijd lekker Zlatan kijken
120 miljoen is lang niet nodig, maar je moet inderdaad wel de juiste aankopen doen...quote:Op woensdag 27 november 2013 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je alleen Fellaini haalt en geen Van Persie hebt... dat ze maar eens 120 miljoen uitgaven zoals City, Chelsea, Tottenham...
Ze hadden özil moeten halen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je alleen Fellaini haalt en geen Van Persie hebt... dat ze maar eens 120 miljoen uitgaven zoals City, Chelsea, Tottenham...
Lijkt Ajax wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:38 schreef alors het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al. Toen was de rest alleen nog slechter.
Jij mag 'm hebbenquote:
Ok.quote:
Hij wilde ook nog Baines maar ging niet door toen kocht of huurde hij Coentrao te laat, jammer dat er zo weinig tijd was om spelers te halen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:40 schreef Smoofie het volgende:
Maarja, dan laten ze moyes een speler meenemen, paupers bij United.
Sowieso.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ok.
Gaan we dit de komende 5 jaar zien?
Ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ok.
Gaan we dit de komende 5 jaar zien?
En de Herrera farce met verkeerde papierenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij wilde ook nog Baines maar ging niet door toen kocht of huurde hij Coentrao te laat, jammer dat er zo weinig tijd was om spelers te halen.
Slecht ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef Tranquilize het volgende:
Saai team heeft United eigenlijk.
Ah, dan zijn die PSV-supporters die al 2 maanden lang 4-0 zeggen blijkbaar zo triest nog niet.quote:
Nee omdat ZDF deze wedstrijd ook uitzend denk ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef Grifte het volgende:
De NOS heeft deze wedstrijd alleen aangekocht voor RVP, en dan start ie niet eens
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Giggs... Die kan er echt helemaal niks meer van.
Slecht voetbal, maar dat is een mening natuurlijk. Denk dat United in de winter wel wat aankoopt en dan na de winterstop wel wat beter gaat voetballen.quote:
Wanneer hebben jullie voor het laatst van Barca in de CL gewonnen?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dan zijn die PSV-supporters die al 2 maanden lang 4-0 zeggen blijkbaar zo triest nog niet.
Kiks*quote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Giggs... Die kan er echt helemaal niks meer van.
Jawel, dat is om te provoceren, dit is omdat ik er oprecht trots op ben.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dan zijn die PSV-supporters die al 2 maanden lang 4-0 zeggen blijkbaar zo triest nog niet.
Ik hoop het voor RvP.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Slecht voetbal, maar dat is een mening natuurlijk. Denk dat United in de winter wel wat aankoopt en dan na de winterstop wel wat beter gaat voetballen.
Ze deden Pogba gratis weg. Jezus wat een sukkels een van onze beste spelers nu al en nog gratis opgehaald ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
120 miljoen is lang niet nodig, maar je moet inderdaad wel de juiste aankopen doen...
77-78quote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Wanneer hebben jullie voor het laatst van Barca in de CL gewonnen?
Goed om te weten.quote:
zit je tampon scheef?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zouden jou daar eens naartoe moeten sturen.
40-45, maar toen is Kluivert met de bus over de cup heen gereden.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Wanneer hebben jullie voor het laatst van Barca in de CL gewonnen?
Snap ikquote:
Prima de luxe, dankjewelquote:Op woensdag 27 november 2013 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo zo, elke keer een koosnaampje/troetelnaampje..
, hallo lovely lady
how are you doing?
Overigens niet in de CL.quote:
Die bestond toen inderdaad nog nietquote:
Heeft ie daarna ook nog iemand verkracht?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
40-45, maar toen is Kluivert met de bus over de cup heen gereden.
De verdedigers van Barça.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ie daarna ook nog iemand verkracht?
Vast wel. In die tijd gebeurde alles massaal.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ie daarna ook nog iemand verkracht?
Wat wil je dan zien?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:47 schreef S0nic het volgende:
Waarom kiezen ze nou weer voor deze kut wedstrijd?
Te veel geslikt?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Breek: Gerard Joling heeft een keelontsteking.
Dit.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een herhaling van Ajax - Barcelona natuurlijk.
Of Ajax - Real Madrid.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een herhaling van Ajax - Barcelona natuurlijk.
Net terug van het sporten dus bezweet.. maar verder goedquote:Op woensdag 27 november 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ietwat overdreven misschien hoorMet jou ook alles goed.
/off topic
Ga Zlatan kijken. Doe ik ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:47 schreef S0nic het volgende:
Waarom kiezen ze nou weer voor deze kut wedstrijd?
Het liefst: Real Madrid - Ajax onder Jol, daarna onder Frank, dan nog even Man U tussendoor en Man C, en tot slot Ajax - Barcelona.quote:
van de pitstopsquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 27 november 2013 20:51 schreef alors het volgende:
Kiks speelt alleen maar omdat hij die 1000ste wedstrijd moet halen
United was ELquote:Op woensdag 27 november 2013 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het liefst: Real Madrid - Ajax onder Jol, daarna onder Frank, dan nog even Man U tussendoor en Man C, en tot slot Ajax - Barcelona.
En nu ontopic graagquote:Op woensdag 27 november 2013 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het liefst: Real Madrid - Ajax onder Jol, daarna onder Frank, dan nog even Man U tussendoor en Man C, en tot slot Ajax - Barcelona.
Hij kan niet beterquote:Op woensdag 27 november 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat matig verdedigd door Evans.
Marcelo is beter inderdaad.quote:
Buttnerquote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marcelo is beter inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Anderlecht - Benficaquote:Op woensdag 27 november 2013 20:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Waren er echt geen betere wedstrijden vandaag?
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:57 schreef Neuroscience het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Real Madrid - Galatasaray zou ook leuk zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Waren er echt geen betere wedstrijden vandaag?
Hotter than my Daughter is beter inderdaadquote:
Jaquote:Op woensdag 27 november 2013 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hotter than my Daughter is beter inderdaad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Bij lange nani inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef Smoofie het volgende:
Ze tikken het niveau van een topclub als Ajax niet aan.
Ik wilde ook liever geen vrouw.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zei nog.... Karina is ongeschikt als VBL mod.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij lange nani inderdaad.
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
spoiler ouwe pikquote:
Valse tusenstandquote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was een grapje, er is geen kool.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zei nog.... Karina is ongeschikt als VBL mod.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik schrok ff... dacht dat het ook CL was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Doe dat maar ja, we hebben toch niks aan je.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]Ik ga in een hoekje zitten huilen nu.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was een grapje, er is geen kool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
Ik zit er al.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe dat maar ja, we hebben toch niks aan je.
Joepie.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen de Europa League, gelukkig.
VBL / [RTL Voetbal] AZ - Maccabi Haifa & Ludogorets PFK - PSV
PSV gaat niet winnen in Bulgarije.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer dat je je computer ook in een hoekje hebt staan.
Zondag ook niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
PSV gaat niet winnen in Bulgarije.
Laten we hopen van welquote:Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
PSV gaat niet winnen in Bulgarije.
Met ome Wim en Snorquote:Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Beter dan ManU, maar beetje dode club inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Leverkusen vind ik nou niet echt een aansprekende club, maar dit geheel terzijde.
Nogmaals: Laten we hopen van welquote:
1-0, Toivonen.quote:
Teams met sponsornamen zijn altijd een beetje sneu.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan ManU, maar beetje dode club inderdaad.
Alsof Sierd het zegt.quote:
PSV-sneer.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Teams met sponsornamen zijn altijd een beetje sneu.
Ik kan hier onmogelijk achter staan.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Teams met sponsornamen zijn altijd een beetje sneu.
oke moet je vooral doenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat ik komend jaar pas ga kijken vanaf de kwart of misschien pas vanaf de halve finale
Ajax wordt inderdaad weer kampioenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat ik komend jaar pas ga kijken vanaf de kwart of misschien pas vanaf de halve finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |