quote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zei nog.... Karina is ongeschikt als VBL mod.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik schrok ff... dacht dat het ook CL was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Doe dat maar ja, we hebben toch niks aan je.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]Ik ga in een hoekje zitten huilen nu.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was een grapje, er is geen kool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
Ik zit er al.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe dat maar ja, we hebben toch niks aan je.
Joepie.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen de Europa League, gelukkig.
VBL / [RTL Voetbal] AZ - Maccabi Haifa & Ludogorets PFK - PSV
PSV gaat niet winnen in Bulgarije.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer dat je je computer ook in een hoekje hebt staan.
Zondag ook niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
PSV gaat niet winnen in Bulgarije.
Laten we hopen van welquote:Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
PSV gaat niet winnen in Bulgarije.
Met ome Wim en Snorquote:Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Beter dan ManU, maar beetje dode club inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Leverkusen vind ik nou niet echt een aansprekende club, maar dit geheel terzijde.
Nogmaals: Laten we hopen van welquote:
1-0, Toivonen.quote:
Teams met sponsornamen zijn altijd een beetje sneu.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan ManU, maar beetje dode club inderdaad.
Alsof Sierd het zegt.quote:
PSV-sneer.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Teams met sponsornamen zijn altijd een beetje sneu.
Ik kan hier onmogelijk achter staan.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Teams met sponsornamen zijn altijd een beetje sneu.
oke moet je vooral doenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat ik komend jaar pas ga kijken vanaf de kwart of misschien pas vanaf de halve finale
Ajax wordt inderdaad weer kampioenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat ik komend jaar pas ga kijken vanaf de kwart of misschien pas vanaf de halve finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |