Hij kan niet beterquote:Op woensdag 27 november 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat matig verdedigd door Evans.
Marcelo is beter inderdaad.quote:
Buttnerquote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marcelo is beter inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Anderlecht - Benficaquote:Op woensdag 27 november 2013 20:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Waren er echt geen betere wedstrijden vandaag?
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:57 schreef Neuroscience het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Real Madrid - Galatasaray zou ook leuk zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Waren er echt geen betere wedstrijden vandaag?
Hotter than my Daughter is beter inderdaadquote:
Jaquote:Op woensdag 27 november 2013 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hotter than my Daughter is beter inderdaad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Bij lange nani inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef Smoofie het volgende:
Ze tikken het niveau van een topclub als Ajax niet aan.
Ik wilde ook liever geen vrouw.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zei nog.... Karina is ongeschikt als VBL mod.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij lange nani inderdaad.
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
spoiler ouwe pikquote:
Valse tusenstandquote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was een grapje, er is geen kool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |