Ik zeg altijd dat ik TR's maak, maar er echt één maken is gewoon broedermoord.quote:
Jammerrrr.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef Van_Poppel het volgende:
The strength of the team is the team.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
What's the strength of your team?
The strength of the team is the team
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef Van_Poppel het volgende:
The strength of the team is the team.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:28 schreef Smoofie het volgende:
Van bommel kan beter niet analyseren
Veruit de beste speler van United. Wij Nederlanders willen snel geloven dat dat Van Persie is, maar voor het spel is Rooney zo ontzettend belangrijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef Nober het volgende:
Rooney
[ afbeelding ]
Zwarte band in scoren.
Aha.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sami Hyppia kocht ik altijd bij fifa 99 omdat het een baas was en PSV daar een kutverdediging had.
Weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Veruit de beste speler van United. Wij Nederlanders willen snel geloven dat dat Van Persie is, maar voor het spel is Rooney zo ontzettend belangrijk.
Leuk feitje van mijn kant.quote:
Kunnen we niet een wiki aanmaken?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor meer feitjes over Mexicanobakker mag je GGMM altijd DM'en.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor meer feitjes over Mexicanobakker mag je GGMM altijd DM'en.
Die bestaat al lang.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kunnen we niet een wiki aanmaken?
Dat kan.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kunnen we niet een wiki aanmaken?
Die film is nog niet eens uit, er is niks over het verhaal bekend.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen niet meer omdat je de vorige keer Sin City 2 spoilerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |