Wat wil je dan zien?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:47 schreef S0nic het volgende:
Waarom kiezen ze nou weer voor deze kut wedstrijd?
Te veel geslikt?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Breek: Gerard Joling heeft een keelontsteking.
Dit.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een herhaling van Ajax - Barcelona natuurlijk.
Of Ajax - Real Madrid.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een herhaling van Ajax - Barcelona natuurlijk.
Net terug van het sporten dus bezweet.. maar verder goedquote:Op woensdag 27 november 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ietwat overdreven misschien hoorMet jou ook alles goed.
/off topic
Ga Zlatan kijken. Doe ik ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:47 schreef S0nic het volgende:
Waarom kiezen ze nou weer voor deze kut wedstrijd?
Het liefst: Real Madrid - Ajax onder Jol, daarna onder Frank, dan nog even Man U tussendoor en Man C, en tot slot Ajax - Barcelona.quote:
van de pitstopsquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 27 november 2013 20:51 schreef alors het volgende:
Kiks speelt alleen maar omdat hij die 1000ste wedstrijd moet halen
United was ELquote:Op woensdag 27 november 2013 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het liefst: Real Madrid - Ajax onder Jol, daarna onder Frank, dan nog even Man U tussendoor en Man C, en tot slot Ajax - Barcelona.
En nu ontopic graagquote:Op woensdag 27 november 2013 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het liefst: Real Madrid - Ajax onder Jol, daarna onder Frank, dan nog even Man U tussendoor en Man C, en tot slot Ajax - Barcelona.
Hij kan niet beterquote:Op woensdag 27 november 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat matig verdedigd door Evans.
Marcelo is beter inderdaad.quote:
Buttnerquote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marcelo is beter inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |