ja met je gezicht dicht gemutstquote:
Ik nietquote:Op woensdag 27 november 2013 02:12 schreef Ezell het volgende:
Ik wil ook weten hoe Tjacka eruit ziet.
Geweldig hè, een grote overheid die hun bevolking als slaaf ziet.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen met een uitkering, als compensatie of zo.
Ik vond het ook bizar inderdaad. Niet eens om mijn eigen hachje. Gewoon omdat daar ook mensen tussen zitten die een behoorlijk respectabele baan hebben gehad en nu blikjes energydrank mogen oprapenquote:Op woensdag 27 november 2013 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geweldig hè, een grote overheid die hun bevolking als slaaf ziet.
Het doet mij aan een bepaalde politieke ideologie denken.
Walgelijk gewoon, vooral omdat het ten koste gaat van betaalde banen
Zij waren iets en werden niks. Ach ja, kan je van iedere werkloze zeggen.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het ook bizar inderdaad. Niet eens om mijn eigen hachje. Gewoon omdat daar ook mensen tussen zitten die een behoorlijk respectabele baan hebben gehad en nu blikjes energydrank mogen oprapen
Vind jij dat wel kunnen dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 02:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zij waren iets en werden niks. Ach ja, kan je van iedere werkloze zeggen.
Ja, vind dat er best iets in ruil voor mag staan. Enige probleem is dat het botst met bestaande banen.quote:
In ruil staat dat je als werkloze verplicht bent om elke maand sollicitaties te versturen.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, vind dat er best iets in ruil voor mag staan. Enige probleem is dat het botst met bestaande banen.
Ik heb het dan ook niet over schoonmaakwerkzaamheden. Zie meer nut in vrijwilligerswerk, maar ja, dan gaat iedereen 'vrijwilligerswerk' aanbieden.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In ruil staat dat je als werkloze verplicht bent om elke maand sollicitaties te versturen.
Dat hoort genoeg te zijn. Rommel opruimen is voor gemeentewerkers en mensen die een taakstraf uitvoeren. Niet voor mensen die om wat voor reden dan ook geen werk hebben.
En daar zit hem het hele probleem.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, vind dat er best iets in ruil voor mag staan. Enige probleem is dat het botst met bestaande banen.
Nee maar de regering welquote:Op woensdag 27 november 2013 02:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over schoonmaakwerkzaamheden. Zie meer nut in vrijwilligerswerk, maar ja, dan gaat iedereen 'vrijwilligerswerk' aanbieden.
Heeft niks met te goed voelen te maken.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:22 schreef Ezell het volgende:
Rommel opruimen is gewoon iets waarmee je je brood mee kan verdienen, niks mis mee. Zie niet de reden voor werklozen om zich daar te goed voor te voelen.
Ja, dan krijg je vrijwilligerswerk in de zorg enzo. Dat was ook al zo'n giller.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over schoonmaakwerkzaamheden. Zie meer nut in vrijwilligerswerk, maar ja, dan gaat iedereen 'vrijwilligerswerk' aanbieden.
goed nummer welquote:Op woensdag 27 november 2013 02:24 schreef Tjacka het volgende:
vroeger dacht ik dat gebeurd alleen bij anderen zoals ik dacht dat ook een liedje ook de wereld kon bveranderen.
dat vrienden altijd vrienden bleven, vriendinnen altijd liefde geven en flikte geen tyfus streken.
Denk dan ook dat het onmogelijk is. Ik ben gewoon van mening dat mensen met een uitkering best iets mogen bijdragen aan de samenleving.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daar zit hem het hele probleem.
Je kan er niets tegenover laten staan zonder de economie te schaden.
Of je GEEFT een uitkering zonder al te veel verplichtingen of je geeft hem niet.
Er zit hier geen tussenweg in. Al denken politici nog steeds van wel, met dit debiele plan
Nou ja, ik vind jou anders wel een beetje denigrerend overkomen.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niks met te goed voelen te maken.
Er zijn bijzonder weinig mensen die iets bijdragen aan de samenleving.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:25 schreef Ezell het volgende:
Ik ben gewoon van mening dat mensen met een uitkering best iets mogen bijdragen aan de samenleving.
Waar ben ik denigrerend dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 02:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk dan ook dat het onmogelijk is. Ik ben gewoon van mening dat mensen met een uitkering best iets mogen bijdragen aan de samenleving.
[..]
Nou ja, ik vind jou anders wel een beetje denigrerend overkomen.
Kleine bijdrages, hoe klein ze ook zijn, zijn ook bijdrages.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn bijzonder weinig mensen die iets bijdragen aan de samenleving.
Door dit zinnetje: "Gewoon omdat daar ook mensen tussen zitten die een behoorlijk respectabele baan hebben gehad en nu blikjes energydrank mogen oprapen."quote:Op woensdag 27 november 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar ben ik denigrerend dan?
Gemeentewerkers? Bedoel je dat ik dat woord gebruikHet zijn toch ook gemeentewerkers
Wij verschillen hierin van mening.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:29 schreef Ezell het volgende:
Kleine bijdrages, hoe klein ze ook zijn, zijn ook bijdrages.
Kan best, ik ben sowieso links ingesteld.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij verschillen hierin van mening.
En ik kan me best voorstellen dat dat een steek is voor zulke mensen ja. Kom nou. Door de crisis ben je je goeie baan kwijt. En alsof het nog niet erg genoeg is moet je dit soort dingen doen om die enige financiële vastigheid nog te behouden?quote:Op woensdag 27 november 2013 02:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kleine bijdrages, hoe klein ze ook zijn, zijn ook bijdrages.
[..]
Door dit zinnetje: "Gewoon omdat daar ook mensen tussen zitten die een behoorlijk respectabele baan hebben gehad en nu blikjes energydrank mogen oprapen."
Ik ook. Maar ik vind dit ridicuul.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan best, ik ben sowieso links ingesteld.
Stuart is rechtsquote:Op woensdag 27 november 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit hele topic is bijna links ingesteld denk ik soms.
Ik kijk er zo tegenaan: die mensen hebben een (goede) baan gehad. Met nadruk op gehad. Wat is een werkloze nou? Het is iemand die eigenlijk niks is, wat werk betreft. En niks mis 'dat soort dingen'. Schoonmaakwerkzaamheden doen is niet bepaald de omschrijving van een droombaan, maar het is iets. Sowieso niets om je voor te schamen.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik kan me best voorstellen dat dat een steek is voor zulke mensen ja. Kom nou. Door de crisis ben je je goeie baan kwijt. En alsof het nog niet erg genoeg is moet je dit soort dingen doen om die enige financiële vastigheid nog te behouden?Dat slaat niet aan.
Die moest ik opzoeken.quote:
Je hoeft je er ook net voor te schamen. Dat bedoel ik ook helemaal niet. Maar de tegenprestatie van een uitkering (een ww-uitkering dan, aangezien genoeg Wajongers niet kunnen werken) hoort te zijn dat je je zo snel mogelijk weer aan een baan probeert te helpen. Schoonmaakwerkzaamheden is niks mis mee, maar laat dat werk dan ook over aan de mensen die daar bewust voor hebben gekozen.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kijk er zo tegenaan: die mensen hebben een (goede) baan gehad. Met nadruk op gehad. Wat is een werkloze nou? Het is iemand die eigenlijk niks is, wat werk betreft. En niks mis 'dat soort dingen'. Schoonmaakwerkzaamheden doen is niet bepaald de omschrijving van een droombaan, maar het is iets. Sowieso niets om je voor te schamen.
Maar door dat aan werklozen over te laten schrap je potentieel betaalde banen.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kijk er zo tegenaan: die mensen hebben een (goede) baan gehad. Met nadruk op gehad. Wat is een werkloze nou? Het is iemand die eigenlijk niks is, wat werk betreft. En niks mis 'dat soort dingen'. Schoonmaakwerkzaamheden doen is niet bepaald de omschrijving van een droombaan, maar het is iets. Sowieso niets om je voor te schamen.
ik voel jequote:Op woensdag 27 november 2013 02:38 schreef Tjacka het volgende:
ik zweef in mijn gedachten
alles is zo twijfelachtig
onzekerheid is een groot gedeelte van mijn karakter
soms lijkt het makkelijk voor me
je ziet me blijven lachen
want ik verberg in feiten mijn ware zijn met grappen
Dit is helemaal waar
ja geef jij je mening hier eens overquote:
Wat?quote:Op woensdag 27 november 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja geef jij je mening hier eens over
Dacht er net ook al aan jaquote:Op woensdag 27 november 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat grappig, Fok-it en ik zijn het ergens over eens vanuit een totaal verschillende visie.
Regering heeft besloten om mensen met een uitkering gemeentewerkzaamheden te laten verrichten als compensatie voor hun geld. Dus ook mensen die vroeger een hoge functie hebben gehad, geen onderscheid.quote:
Niet huilen plsquote:Op woensdag 27 november 2013 02:40 schreef Tjacka het volgende:
ik snap het ff niet
hoe moet ik me voelen?
hoe moet ik me uiten?
je ziet me lachen met verdriet![]()
Als ze dat onderscheid wel maakte was het helemaal een schande trouwens,.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:40 schreef Fok-it het volgende:
Dus ook mensen die vroeger een hoge functie hebben gehad, geen onderscheid.
Het is beide krom. Daarom een kut regeling.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ze dat onderscheid wel maakte was het helemaal een schande trouwens,.
Wel onderscheid maken zou veel krommer zijn nog.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is beide krom. Daarom een kut regeling.
Was dat niet al? Tenminste m'n pa werkte zo.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Regering heeft besloten om mensen met een uitkering gemeentewerkzaamheden te laten verrichten als compensatie voor hun geld. Dus ook mensen die vroeger een hoge functie hebben gehad, geen onderscheid.
Geen idee? Wordt pas in 2014 ingevoerd zag ik op het nieuwsquote:Op woensdag 27 november 2013 02:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Was dat niet al? Tenminste m'n pa werkte zo.
Goed nummer welquote:Op woensdag 27 november 2013 02:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn gescheiden me moeder zit in de struggles
In Zeeland ookquote:Op woensdag 27 november 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee? Wordt pas in 2014 ingevoerd zag ik op het nieuws![]()
Alhoewel het in Rotterdam al wel was geloof ik.
Zo vind ik je anders wel klinken.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft je er ook net voor te schamen. Dat bedoel ik ook helemaal niet. Maar de tegenprestatie van een uitkering (een ww-uitkering dan, aangezien genoeg Wajongers niet kunnen werken) hoort te zijn dat je je zo snel mogelijk weer aan een baan probeert te helpen. Schoonmaakwerkzaamheden is niks mis mee, maar laat dat werk dan ook over aan de mensen die daar bewust voor hebben gekozen.
Daarom geloof ik ook niet dat werken voor een uitkering werkt.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar door dat aan werklozen over te laten schrap je potentieel betaalde banen.
Maar nu weten we nog niet wat je er van vindtquote:Op woensdag 27 november 2013 02:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In Zeeland ook
Hij moest werken met mensen die eigenlijk arbeidsongeschikt zijn
Vrijwilligerswerk zonder tijdsdruk etc etc.
Omdat je dan niks meer zou uitvoeren?quote:Op woensdag 27 november 2013 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor mij is het wel goed dat ik niet aan een uitkering kan komen op moment.
Ik zou er echt niet meer uitkomenquote:Op woensdag 27 november 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je dan niks meer zou uitvoeren?
Ik heb geen idee wat er met die van mij gebeurt. Aangezien elke Wajonger wordt gescreend volgend jaar geloof ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou er echt niet meer uitkomen
Ik vond het eigenlijk wel slimquote:Op woensdag 27 november 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nu weten we nog niet wat je er van vindt
Ben jij wajonger?quote:Op woensdag 27 november 2013 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er met die van mij gebeurt. Aangezien elke Wajonger wordt gescreend volgend jaar geloof ik.
Als ik weer naar school ga wordt hij sowieso flink geminderd, wat ook niet erg is overigens
jaquote:
Ja, vanuit dat oogpunt is het ook wel goed natuurlijk. Maar moet niet ten koste gaan van betaalde banen.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel slimEr waren daar dus tig mensen die deden alsof ze niks kunnen terwijl ze heul wel kunnen werken. En inderdaad er waren ook mensen met een diploma maar ja het is gewoon werk. Sowieso beter dan niks doen en dan geld krijgen.
quote:
Nee, preciesquote:Op woensdag 27 november 2013 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vanuit dat oogpunt is het ook wel goed natuurlijk. Maar moet niet ten koste gaan van betaalde banen.
quote:
Wajong is sowieso een waardeloos iets.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Wajong is trouwens wel waardeloos geregeld.
Op mijn zmok school hadden ze speciaal mensen in dienst om wajongs aan te vragen voor mensen die binnekort 18 werden.
Inderdaad.quote:
Doen ze nu ook. Ze willen maar een klein percentage wajongers overhouden en de rest gewoon niks meer gevenquote:
Ik moest denken aan Hefquote:Op woensdag 27 november 2013 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laat het ze niet horen in Hoogvliet.
Mooi, nu andere uitkeringen nog.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doen ze nu ook. Ze willen maar een klein percentage wajongers overhouden en de rest gewoon niks meer geven
Alcohol op?quote:
Andere uitkeringen is toch verschil denk ik. Zijn in vergelijking met Wajong niet veel mensen die voor niks een ww-uitkering hebben. Sommige Wajongers zijn gewoon 100 procent arbeidsgeschikt en zijn gewoon uit op geld vangen van de staat.quote:
littlebrownie is #allochtonenpridequote:Op woensdag 27 november 2013 02:55 schreef Tjacka het volgende:
Ja, alle buitenlanders terug naar Marokko.
Groet,
LittleBrownie
quote:Op woensdag 27 november 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
littlebrownie is #allochtonenpride
Alsnog, het mag best strenger. Schrikt af en gooit de nakkers uit de geldpot.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Andere uitkeringen is toch verschil denk ik. Zijn in vergelijking met Wajong niet veel mensen die voor niks een ww-uitkering hebben. Sommige Wajongers zijn gewoon 100 procent arbeidsgeschikt en zijn gewoon uit op geld vangen van de staat.
Je klinkt hier niet heel linkserig Ezellquote:Op woensdag 27 november 2013 02:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsnog, het mag best strenger. Schrikt af en gooit de nakkers uit de geldpot.
Hoezo?quote:Op woensdag 27 november 2013 02:57 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb moeite hoe ik nu op fokkie moet reageren.
Ze is een baas.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
littlebrownie is #allochtonenpride
Ik ben voor die shit, maar heel erg tegen die eikels die er van profiteren.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je klinkt hier niet heel linkserig Ezell
Nee daar denkt ze te veel voor na.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je klinkt hier niet heel linkserig Ezell
Die dingen zijn inherent aan elkaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben voor die shit, maar heel erg tegen die eikels die er van profiteren.
Met dat laatste bedoel ik mensen die zich slechter voordoen dan werkelijk het geval is.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die dingen zijn inherent aan elkaar.
Dat begrijp ik. Die houd je altijd. Die moet je op de koop toe nemen als je solidair wil doenquote:Op woensdag 27 november 2013 02:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met dat laatste bedoel ik mensen die zich slechter voordoen dan werkelijk het geval is.
trustenquote:Op woensdag 27 november 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben pitten, zie al waar dit gesprek naar toe gaat
Godverdommequote:Op woensdag 27 november 2013 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
goedzo tjacka nu heb je fok-it weggejaagd
pussyquote:Op woensdag 27 november 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie het liefst dat in de toekomst de controles beter worden. Mja, kost ook geld.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Die houd je altijd. Die moet je op de koop toe nemen als je solidair wil doen
Joden lopen altijd weg.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Zo goed proberen te praten.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:11 schreef Ezell het volgende:
O god, daar moest eigenlijk nog een PI bij.Sorry Fokkie.
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Ik snap de reacties welquote:Op woensdag 27 november 2013 03:11 schreef Ezell het volgende:
O god, daar moest eigenlijk nog een PI bij.Sorry Fokkie.
De reden waarom iemand een uitkering krijgt, gaat niemand iets aan. Snap best dat Fok-it geen zin heeft om het erover te hebben, aangezien ik gok dat hij die vraag regelmatig krijgt.quote:
Gappie, ik ken je nou al zo lang hier.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
Heeft niks met pussy te maken. En Tjacka, ik snap je wel hoor. Iedereen heeft daar vooroordelen over, je bent echt niet de enige.
Maar denk je dat ik het zo leuk vindt? Denk je dat ik me er niet voor schaam?
Want als je enige klein beetje positieve in je leven wat geld is wat je toegestopt krijgt ben je wel heel zielig hoor![]()
En ik ruil het met iedereen die een beetje normaal leven heeft. Elke cent, je mag alles hebben.
Want ik heb dan wel gratis geld, ik heb ook een kankerleven wat ik niemand toewens
Uh okequote:Op woensdag 27 november 2013 03:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
De reden waarom iemand een uitkering krijgt, gaat niemand iets aan. Snap best dat Fok-it geen zin heeft om het erover te hebben, aangezien ik gok dat hij die vraag regelmatig krijgt.
Thanksquote:Op woensdag 27 november 2013 03:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gappie, ik ken je nou al zo lang hier.
Jij bent het bewijs van geen standaard wajonger, ik wist het niet eens.je hoeft je er niet voor te schamen je bent een fantastische gozer. Komt allemaal wel goed.
Ik had het over het gaan slapen omdat je geen zin had om het erover te hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:17 schreef Fok-it het volgende:
Godverdomme nu voel ik me wel een pussy trouwens
Oh haha nee het was meer dat ik geen zin had om me te verantwoorden daarvoor en later me bedacht dat dat misschien toch wel handig zou zijn. Ik wil mezelf ook helemaal niet tot categorie scharen.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik had het over het gaan slapen omdat je geen zin had om het erover te hebben.![]()
Meeste weten dat geloof ik ook wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
De reden waarom iemand een uitkering krijgt, gaat niemand iets aan. Snap best dat Fok-it geen zin heeft om het erover te hebben, aangezien ik gok dat hij die vraag regelmatig krijgt.
Trustenquote:
Bedankt, ga je nog reageren op mijn wasteland topic.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ziet er weer glorieus uit vandaag Moderator Tjacka.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ziet er weer glorieus uit vandaag Moderator Tjacka.
Dom. Een Slavisch rijk heeft nog potentie al heeft de Joegoslavië zelfs daar de onmogelijkheid al van aangetoond. Landen als Hongarije erbij is al helemaal gedoemd.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat denk jij van dit plan kameraad?
Hongarije en Polen zijn wel vriendenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dom. Een Slavisch rijk heeft nog potentie al heeft de Joegoslavië zelfs daar de onmogelijkheid al van aangetoond. Landen als Hongarije erbij is al helemaal gedoemd.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hongarije en Polen zijn wel vrienden
De rest niet alleenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hongarije en Polen zijn wel vrienden
Uh okequote:Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef Ezell het volgende:
Guten Mittag, est is Ruhig gestern und heute. Mein Himmel!
Jij mag nog wel even naar Duitse les!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef Ezell het volgende:
Guten Mittag, est is Ruhig gestern und heute. Mein Himmel!
Ach, daar heb ik toch niks aan.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij mag nog wel even naar Duitse les!
hoi allen
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup, want het spreken doe ik toch nooit.
Bij de supermarkt, aan het strand, in de disco etc.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar moet ik in Nederland Duits spreken dan?
Doe het zelf.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij de supermarkt, aan het strand, in de disco etc.
sad lifequote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:22 schreef Ezell het volgende:
Heb door Wham! keiveel zin om kerstfilms te kijken.
ik heb al een fles wijn klaarstaanquote:Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef Ezell het volgende:
kerstsfeer
heb de lampjes al klaarstaan
jip en jannekequote:Op woensdag 27 november 2013 16:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb al een fles wijn klaarstaan
Wat dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tjacka, kom je mij een fruitmand brengen?
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik gooi er ook een fles Jip en Janneke-champagne bij. En een zak kruidnoten.
Meh.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:36 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben normaal echt nooit ziek, en nu al 2x in 1,5 week ofzo
Die is leuk.quote:
tram?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:38 schreef Ezell het volgende:
Oké, zal ik tien minuten lopen of een paar minuten fietsen om bij de supermarkt te komen? #durftevragen
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwoah, heb ik niet zoveel aan tenzij ik richting Nieuwegein ga.
of naar Rotterdam met je fruitmandquote:
Ik heb geen fruitmand, dus da's niet mogelijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
of naar Rotterdam met je fruitmand
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen fruitmand, dus da's niet mogelijk.
Ik zou er bijna geld voor vragen.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan stop je het in een mand
Ow no you didn'tquote:Op woensdag 27 november 2013 16:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zou er bijna geld voor vragen.
[ afbeelding ]
dat is een foetushouding op de bank met een dekentje een kop thee en 2 aspirines naast jequote:
O, dat is wel heel sneu.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is een foetushouding op de bank met een dekentje een kop thee en 2 aspirines naast je
beterschappiesquote:Op woensdag 27 november 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik lig al in ziektehouding hoor
en zachtjes huilend van de pijn?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is een foetushouding op de bank met een dekentje een kop thee en 2 aspirines naast je
thanksquote:Op woensdag 27 november 2013 16:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
beterschappies
[..]
en zachtjes huilend van de pijn?
I've been spottedquote:
Altijd al geweten dat er iets mis met jou was.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is in mijn bol geslagen
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat er iets mis met jou was.
no hommoquote:
quote:
ratelbandquote:
Is/was Frasier jouw kat?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
beterschappies
[..]
en zachtjes huilend van de pijn?
Wat.quote:
Luister ik niet naar hoor.quote:
Jajaquote:Op woensdag 27 november 2013 17:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Luister ik niet naar hoor.
Zou het alleen tijdens de kerstviering met familie opzetten om jou te pesten.
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:10 schreef Rodawa het volgende:
komt die klote kat van de buurman vandaag weer in mijn tuin, denk ik: laat ik dat tyvus beest maar eens even lekker schrikken![]()
dus ik gooi een rotje naar dat beest, gaat dat gedrocht er aan ruiken!!!knalt dat ding dus recht voor z'n ogen.
na dit gebeuren kon hij blijkbaar niet meer zien want hij liep overal gewoon tegenop, dus toen gooide ik hem zelf maar over de schutting...
hopelijk komt de buuf er niet achter....
dierenbeulquote:Op woensdag 27 november 2013 17:10 schreef Rodawa het volgende:
komt die klote kat van de buurman vandaag weer in mijn tuin, denk ik: laat ik dat tyvus beest maar eens even lekker schrikken![]()
dus ik gooi een rotje naar dat beest, gaat dat gedrocht er aan ruiken!!!knalt dat ding dus recht voor z'n ogen.
na dit gebeuren kon hij blijkbaar niet meer zien want hij liep overal gewoon tegenop, dus toen gooide ik hem zelf maar over de schutting...
wat is dezequote:Op woensdag 27 november 2013 17:10 schreef Rodawa het volgende:
Ohquote:Op woensdag 27 november 2013 17:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een ongelukje... ik had dit ook niet van tevoren kunnen bedenken.
Dit is een grap mag ik hopen?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:10 schreef Rodawa het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
is bb handgun verboden in de nederland?
6 maanden gevangenisstraf.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
is bb handgun verboden in de nederland?
mochoolquote:Op woensdag 27 november 2013 17:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, ik hoop echt dat de buuf er niet achterkomt.
ik hoop eerder dat de kat geen blijvend letsel heeftquote:Op woensdag 27 november 2013 17:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je had die kat moeten helpen man.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik mis de optie: 'Wie is etsu?'quote:Op woensdag 27 november 2013 17:46 schreef Paxcon het volgende:
Jullie geliefde SC lid die we ook in andere topics missen komt morgen weer terugWat denken jullie?
Poll: Binnen hoeveel tijd wordt Etsu weer geband?
• Binnen een week
• Binnen één tot vier weken
• Binnen een maand tot drie maanden
• Binnen drie tot zes maanden
• Hij houdt het langer dan zes maanden vol
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dit gaat mijn intelligentie bijna te boven.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:55 schreef Rodawa het volgende:
KLB / Rotje naar kat gegooid, waarschijnlijk blind
Ik geef het 35 minuten.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:46 schreef Paxcon het volgende:
Jullie geliefde SC lid die we ook in andere topics missen komt morgen weer terugWat denken jullie?
• Binnen een week
Tussenstand:
[ afbeelding ]
dierenbeulquote:Op woensdag 27 november 2013 17:55 schreef Rodawa het volgende:
KLB / Rotje naar kat gegooid, waarschijnlijk blind
Binnen een week.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:46 schreef Paxcon het volgende:
• Binnen een week
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hij heeft inmiddels zoveel bans gehad, dat het mij niet zou verbazen.quote:
Etsu noemde jou zojuist een naar meisje.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:24 schreef Ezell het volgende:
Etsu noemde jou zojuist een naar meisje.
Ja, maar een weekquote:Op woensdag 27 november 2013 18:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels zoveel bans gehad, dat het mij niet zou verbazen.
uwot. Hoelang had die een ban?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:46 schreef Paxcon het volgende:
• Binnen een week
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Langer.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
uwot. Hoelang had die een ban?Sinds JNG?
Goed omdat dat de negatiefste optie is van de driequote:Op woensdag 27 november 2013 18:33 schreef Ezell het volgende:
Etsu vind dat ik mij niet gedraagt. Even een poll, want zin in.
Poll: Hoe gedraagt Ezell zich?
• geweldig
• goed
• geweldig goed
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
taalgebruik 10/10 kwaliteit 8/10 looks 11/10quote:Op woensdag 27 november 2013 18:33 schreef Ezell het volgende:
Etsu vind dat ik mij niet gedraagt. Even een poll, want zin in.
• geweldig
• goed
• geweldig goed
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed omdat dat de negatiefste optie is van de drie
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
taalgebruik 10/10 kwaliteit 8/10 looks 11/10
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:33 schreef Ezell het volgende:
Etsu vindt dat ik mij niet gedraag. Even een poll, want zin in.
• geweldig
• goed
• geweldig goed
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ben je weer terugquote:Op woensdag 27 november 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
taalgebruik 10/10 kwaliteit 8/10 looks 11/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |