ja met je gezicht dicht gemutstquote:
Ik nietquote:Op woensdag 27 november 2013 02:12 schreef Ezell het volgende:
Ik wil ook weten hoe Tjacka eruit ziet.
Geweldig hè, een grote overheid die hun bevolking als slaaf ziet.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen met een uitkering, als compensatie of zo.
Ik vond het ook bizar inderdaad. Niet eens om mijn eigen hachje. Gewoon omdat daar ook mensen tussen zitten die een behoorlijk respectabele baan hebben gehad en nu blikjes energydrank mogen oprapenquote:Op woensdag 27 november 2013 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geweldig hè, een grote overheid die hun bevolking als slaaf ziet.
Het doet mij aan een bepaalde politieke ideologie denken.
Walgelijk gewoon, vooral omdat het ten koste gaat van betaalde banen
Zij waren iets en werden niks. Ach ja, kan je van iedere werkloze zeggen.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het ook bizar inderdaad. Niet eens om mijn eigen hachje. Gewoon omdat daar ook mensen tussen zitten die een behoorlijk respectabele baan hebben gehad en nu blikjes energydrank mogen oprapen
Vind jij dat wel kunnen dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 02:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zij waren iets en werden niks. Ach ja, kan je van iedere werkloze zeggen.
Ja, vind dat er best iets in ruil voor mag staan. Enige probleem is dat het botst met bestaande banen.quote:
In ruil staat dat je als werkloze verplicht bent om elke maand sollicitaties te versturen.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, vind dat er best iets in ruil voor mag staan. Enige probleem is dat het botst met bestaande banen.
Ik heb het dan ook niet over schoonmaakwerkzaamheden. Zie meer nut in vrijwilligerswerk, maar ja, dan gaat iedereen 'vrijwilligerswerk' aanbieden.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In ruil staat dat je als werkloze verplicht bent om elke maand sollicitaties te versturen.
Dat hoort genoeg te zijn. Rommel opruimen is voor gemeentewerkers en mensen die een taakstraf uitvoeren. Niet voor mensen die om wat voor reden dan ook geen werk hebben.
En daar zit hem het hele probleem.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, vind dat er best iets in ruil voor mag staan. Enige probleem is dat het botst met bestaande banen.
Nee maar de regering welquote:Op woensdag 27 november 2013 02:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over schoonmaakwerkzaamheden. Zie meer nut in vrijwilligerswerk, maar ja, dan gaat iedereen 'vrijwilligerswerk' aanbieden.
Heeft niks met te goed voelen te maken.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:22 schreef Ezell het volgende:
Rommel opruimen is gewoon iets waarmee je je brood mee kan verdienen, niks mis mee. Zie niet de reden voor werklozen om zich daar te goed voor te voelen.
Ja, dan krijg je vrijwilligerswerk in de zorg enzo. Dat was ook al zo'n giller.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over schoonmaakwerkzaamheden. Zie meer nut in vrijwilligerswerk, maar ja, dan gaat iedereen 'vrijwilligerswerk' aanbieden.
goed nummer welquote:Op woensdag 27 november 2013 02:24 schreef Tjacka het volgende:
vroeger dacht ik dat gebeurd alleen bij anderen zoals ik dacht dat ook een liedje ook de wereld kon bveranderen.
dat vrienden altijd vrienden bleven, vriendinnen altijd liefde geven en flikte geen tyfus streken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |