abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133665968

Welkom in het GRTD SC-topic.

V: Klinkt heel leuk, een SC, maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd.

V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (e.g. tetten en piemols).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Helaas past niet iedereen die een keer mee post in de OP. Post je gedurende langere tijd leuk mee, dan zullen we uiteraard kijken of we ruimte kunnen maken voor je.

Topic Hunten
De laatste poster in dit topic opent in principe het nieuwe deel. Als dat niet binnen vijf minuten gebeurt, ben je vrij om dat zelf te doen!

StuYATi.gif poes.gif FOK%20ui.png e7324c.gif Cavia.gif 2e21e2q.gif rsz_1poging4.jpg exU2h.gif FOKSCHILD.jpg Fubar2.gif Omdatappel.jpg ridder%20koen.jpg patrick.gif doge.gif 5.gif peter.jpeg kate2.jpg duim.gif ajaxblind_piet.jpg perfecterbordz.jpg AngelKirby.gif Rorschach_klein.gif bild2.jpg angelo.jpg banaansint.gif nemu.jpg kayaa.jpg 14a9hd.jpg sgtporkbeans.jpg mvTL36V.gif muto.jpg UI222.gif phpKnyFhBAM.jpg grammarnazis.gif 5niZlPv.gif 5niZlPv.gif cartmans.jpeg sararaats4.jpg sneek.gif 986.gif

statistieken

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Bij elk nieuw topic mag er een filmpje worden gepost :)

Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133665972
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

jouw als eerste gek
ja met je gezicht dicht gemutst :(
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133665974
Ik wil ook weten hoe Tjacka eruit ziet.
pi_133665976
quote:
9s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:12 schreef Ezell het volgende:
Ik wil ook weten hoe Tjacka eruit ziet.
Ik niet
Groot fan van User Wotte
pi_133665979
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Iedereen met een uitkering, als compensatie of zo.
Geweldig hè, een grote overheid die hun bevolking als slaaf ziet.
Het doet mij aan een bepaalde politieke ideologie denken.

Walgelijk gewoon, vooral omdat het ten koste gaat van betaalde banen :D
pi_133665980
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:12 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik niet
Pretty please for pics.
pi_133665983
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]

ja met je gezicht dicht gemutst :(
Ik schaam me op moment te veel.
pi_133665985
Ik word er een beetje misselijk van Fokkie.
kut overheid
pi_133665995
oke ik heb het verkeerde onderwerp weer aangesneden.
Het begint een beetje een obsessie te worden merk ik
pi_133665997
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Geweldig hè, een grote overheid die hun bevolking als slaaf ziet.
Het doet mij aan een bepaalde politieke ideologie denken.

Walgelijk gewoon, vooral omdat het ten koste gaat van betaalde banen :D
Ik vond het ook bizar inderdaad. Niet eens om mijn eigen hachje. Gewoon omdat daar ook mensen tussen zitten die een behoorlijk respectabele baan hebben gehad en nu blikjes energydrank mogen oprapen :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133666004
Uh oke
Groot fan van User Wotte
pi_133666006
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik vond het ook bizar inderdaad. Niet eens om mijn eigen hachje. Gewoon omdat daar ook mensen tussen zitten die een behoorlijk respectabele baan hebben gehad en nu blikjes energydrank mogen oprapen :')
Zij waren iets en werden niks. Ach ja, kan je van iedere werkloze zeggen.
pi_133666011
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:15 schreef Ezell het volgende:

[..]

Zij waren iets en werden niks. Ach ja, kan je van iedere werkloze zeggen.
Vind jij dat wel kunnen dan? :P
pi_133666022
Maar zal wel snel afgelopen zijn Fokkie, Melkert baantjes waren ook al zo'n succes.
pi_133666024
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Vind jij dat wel kunnen dan? :P
Ja, vind dat er best iets in ruil voor mag staan. Enige probleem is dat het botst met bestaande banen.
pi_133666029
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:18 schreef Ezell het volgende:

[..]

Ja, vind dat er best iets in ruil voor mag staan. Enige probleem is dat het botst met bestaande banen.
In ruil staat dat je als werkloze verplicht bent om elke maand sollicitaties te versturen.
Dat hoort genoeg te zijn. Rommel opruimen is voor gemeentewerkers en mensen die een taakstraf uitvoeren. Niet voor mensen die om wat voor reden dan ook geen werk hebben.
pi_133666040
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]

In ruil staat dat je als werkloze verplicht bent om elke maand sollicitaties te versturen.
Dat hoort genoeg te zijn. Rommel opruimen is voor gemeentewerkers en mensen die een taakstraf uitvoeren. Niet voor mensen die om wat voor reden dan ook geen werk hebben.
Ik heb het dan ook niet over schoonmaakwerkzaamheden. Zie meer nut in vrijwilligerswerk, maar ja, dan gaat iedereen 'vrijwilligerswerk' aanbieden.
pi_133666043
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:18 schreef Ezell het volgende:

[..]

En daar zit hem het hele probleem.
Je kan er niets tegenover laten staan zonder de economie te schaden.

Of je GEEFT een uitkering zonder al te veel verplichtingen of je geeft hem niet.

Er zit hier geen tussenweg in. Al denken politici nog steeds van wel, met dit debiele plan :D
pi_133666047
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:21 schreef Ezell het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook niet over schoonmaakwerkzaamheden. Zie meer nut in vrijwilligerswerk, maar ja, dan gaat iedereen 'vrijwilligerswerk' aanbieden.
Nee maar de regering wel :P Vrijwilligerswerk zou ik al heel anders tegen aan kijken inderdaad.
pi_133666048
Rommel opruimen is gewoon iets waarmee je je brood mee kan verdienen, niks mis mee. Zie niet de reden voor werklozen om zich daar te goed voor te voelen.
pi_133666051
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:22 schreef Ezell het volgende:
Rommel opruimen is gewoon iets waarmee je je brood mee kan verdienen, niks mis mee. Zie niet de reden voor werklozen om zich daar te goed voor te voelen.
Heeft niks met te goed voelen te maken.
pi_133666052
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:21 schreef Ezell het volgende:

[..]

Ja, dan krijg je vrijwilligerswerk in de zorg enzo. Dat was ook al zo'n giller. :D
pi_133666056
Mensen ontslaan om ze daarna het zelfde werk voor een uitkering te laten doen.
Linkse solidariteit _O_
pi_133666059
vroeger dacht ik dat gebeurd alleen bij anderen zoals ik dacht dat ook een liedje ook de wereld kon bveranderen.
dat vrienden altijd vrienden bleven, vriendinnen altijd liefde geven en flikte geen tyfus streken.
Groot fan van User Wotte
pi_133666067
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:24 schreef Tjacka het volgende:
vroeger dacht ik dat gebeurd alleen bij anderen zoals ik dacht dat ook een liedje ook de wereld kon bveranderen.
dat vrienden altijd vrienden bleven, vriendinnen altijd liefde geven en flikte geen tyfus streken.
goed nummer wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')