Krijg je zo,quote:Op woensdag 27 november 2013 02:01 schreef Ezell het volgende:
Ik begin heel nieuwsgierig te worden naar hoe Inso en Tjacka eruitzien, maar foto's ga ik toch nooit krijgen. Potverdorie zeg!
Open relaties, pedofilie (was laatst leuke discussie over in VBLquote:Op woensdag 27 november 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar wat voor vraagstukken
Ik lijk daar gewoon echt niet opquote:Op woensdag 27 november 2013 02:04 schreef Ezell het volgende:
Hetzelfde type uiterlijk.
Net zoals dat Fok-it op Kees Boot lijkt.
Ik denk daar niet zoveel over, iedereen moet maar doen wat ie niet laten kan en binnen de wet valt.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Open relaties, pedofilie (was laatst leuke discussie over in VBL), polygamie etc etc.
Omschrijving dan? Op z'n minst je haarkleur.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krijg je zo,
Ben toch kanjer lelijk.
Lekker nuchterquote:Op woensdag 27 november 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat denk ik trouwens bij heel veel dingen.
Dat valt mij tegen in de maatschappij, dat zoveel mensen bepalen wat goed is voor iemand anders.quote:
Okquote:Op woensdag 27 november 2013 02:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omschrijving dan? Op z'n minst je haarkleur.
[..]
Ja vind ik ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat valt mij tegen in de maatschappij, dat zoveel mensen bepalen wat goed is voor iemand anders.
En hoe mensen moeten leven.
Maar dat is aan jezelf hoeveel waarde je er aan hecht.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat vind ik ook dat het te prestatiegericht is
Doe een gokquote:Op woensdag 27 november 2013 02:06 schreef Ezell het volgende:
Omschrijving dan? Op z'n minst je haarkleur.
Niet helemaal.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat is aan jezelf hoeveel waarde je er aan hecht.
hoezoquote:Op woensdag 27 november 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Ik moet trouwens vanaf volgend jaar rommel gaan prikken
1.92quote:Op woensdag 27 november 2013 02:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Niet een al te lange gozer en donker haar. Verder kom ik niet.
Vertel.
vraag cachiequote:Op woensdag 27 november 2013 02:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb ook geen pics van Insie.
Wel triest.
Iedereen met een uitkering, als compensatie of zo.quote:
Waarom stuur je Cachie welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |