Ik vind het gewoon geen onderwerp om met jan en alleman te bespreken.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
Waarom is dat raar? Net als eten en drinken een vrij normale bezigheid.En Dat onderwerp is niet heel ongeliefd hier
Haha okequote:Op woensdag 27 november 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen onderwerp om met jan en alleman te bespreken.
mwah niet echtquote:Op woensdag 27 november 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
Maar dan bedoel je persoonlijke ervaringen en shit toch? Gewoon over het algemeen erover praten toch niet?
Hm, vind het altijd wel interessant hoe andere over bepaalde dingen denken en zo.quote:
quote:
Ik denk er niet zoveel over.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, vind het altijd wel interessant hoe andere over bepaalde dingen denken en zo.
Je doet moeilijkquote:Op woensdag 27 november 2013 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat kun je er eigenlijk over denken
quote:Op woensdag 27 november 2013 02:01 schreef Ezell het volgende:
Ik begin heel nieuwsgierig te worden naar hoe Inso en Tjacka eruit zien, maar foto's ga ik toch nooit krijgen. Potverdorie zeg!
Ja ik bedoelde ook meer naar hoe mensen kijken naar seksuele vraagstukken, niet dat je ordinair over je vrijpartij loopt te pratenquote:
Ik mag hopen dat je weet wie het is.quote:
Dat begrijp ik, maar wat voor vraagstukkenquote:Op woensdag 27 november 2013 02:02 schreef Fok-it het volgende:
Ja ik bedoelde ook meer naar hoe mensen kijken naar seksuele vraagstukken,
In VBL SC zien ze nog steeds het jongere broertje van Ruben Schaken voor zich.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:02 schreef Ezell het volgende:
Ik zie bij jou de hele tijd een vrouw voor mij door jouw UI.
Weet nietquote:Op woensdag 27 november 2013 02:03 schreef Ezell het volgende:
Inso, plaats eens een foto van iemand die op jou lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |