ja geef jij je mening hier eens overquote:
Wat?quote:Op woensdag 27 november 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja geef jij je mening hier eens over
Dacht er net ook al aan jaquote:Op woensdag 27 november 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat grappig, Fok-it en ik zijn het ergens over eens vanuit een totaal verschillende visie.
Regering heeft besloten om mensen met een uitkering gemeentewerkzaamheden te laten verrichten als compensatie voor hun geld. Dus ook mensen die vroeger een hoge functie hebben gehad, geen onderscheid.quote:
Niet huilen plsquote:Op woensdag 27 november 2013 02:40 schreef Tjacka het volgende:
ik snap het ff niet
hoe moet ik me voelen?
hoe moet ik me uiten?
je ziet me lachen met verdriet![]()
Als ze dat onderscheid wel maakte was het helemaal een schande trouwens,.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:40 schreef Fok-it het volgende:
Dus ook mensen die vroeger een hoge functie hebben gehad, geen onderscheid.
Het is beide krom. Daarom een kut regeling.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ze dat onderscheid wel maakte was het helemaal een schande trouwens,.
Wel onderscheid maken zou veel krommer zijn nog.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is beide krom. Daarom een kut regeling.
Was dat niet al? Tenminste m'n pa werkte zo.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Regering heeft besloten om mensen met een uitkering gemeentewerkzaamheden te laten verrichten als compensatie voor hun geld. Dus ook mensen die vroeger een hoge functie hebben gehad, geen onderscheid.
Geen idee? Wordt pas in 2014 ingevoerd zag ik op het nieuwsquote:Op woensdag 27 november 2013 02:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Was dat niet al? Tenminste m'n pa werkte zo.
Goed nummer welquote:Op woensdag 27 november 2013 02:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn gescheiden me moeder zit in de struggles
In Zeeland ookquote:Op woensdag 27 november 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee? Wordt pas in 2014 ingevoerd zag ik op het nieuws![]()
Alhoewel het in Rotterdam al wel was geloof ik.
Zo vind ik je anders wel klinken.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft je er ook net voor te schamen. Dat bedoel ik ook helemaal niet. Maar de tegenprestatie van een uitkering (een ww-uitkering dan, aangezien genoeg Wajongers niet kunnen werken) hoort te zijn dat je je zo snel mogelijk weer aan een baan probeert te helpen. Schoonmaakwerkzaamheden is niks mis mee, maar laat dat werk dan ook over aan de mensen die daar bewust voor hebben gekozen.
Daarom geloof ik ook niet dat werken voor een uitkering werkt.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar door dat aan werklozen over te laten schrap je potentieel betaalde banen.
Maar nu weten we nog niet wat je er van vindtquote:Op woensdag 27 november 2013 02:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In Zeeland ook
Hij moest werken met mensen die eigenlijk arbeidsongeschikt zijn
Vrijwilligerswerk zonder tijdsdruk etc etc.
Omdat je dan niks meer zou uitvoeren?quote:Op woensdag 27 november 2013 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor mij is het wel goed dat ik niet aan een uitkering kan komen op moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |