quote:Op woensdag 27 november 2013 17:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat er iets mis met jou was.
no hommoquote:
quote:
ratelbandquote:
Is/was Frasier jouw kat?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
beterschappies
[..]
en zachtjes huilend van de pijn?
Wat.quote:
Luister ik niet naar hoor.quote:
Jajaquote:Op woensdag 27 november 2013 17:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Luister ik niet naar hoor.
Zou het alleen tijdens de kerstviering met familie opzetten om jou te pesten.
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:10 schreef Rodawa het volgende:
komt die klote kat van de buurman vandaag weer in mijn tuin, denk ik: laat ik dat tyvus beest maar eens even lekker schrikken![]()
dus ik gooi een rotje naar dat beest, gaat dat gedrocht er aan ruiken!!!knalt dat ding dus recht voor z'n ogen.
na dit gebeuren kon hij blijkbaar niet meer zien want hij liep overal gewoon tegenop, dus toen gooide ik hem zelf maar over de schutting...
hopelijk komt de buuf er niet achter....
dierenbeulquote:Op woensdag 27 november 2013 17:10 schreef Rodawa het volgende:
komt die klote kat van de buurman vandaag weer in mijn tuin, denk ik: laat ik dat tyvus beest maar eens even lekker schrikken![]()
dus ik gooi een rotje naar dat beest, gaat dat gedrocht er aan ruiken!!!knalt dat ding dus recht voor z'n ogen.
na dit gebeuren kon hij blijkbaar niet meer zien want hij liep overal gewoon tegenop, dus toen gooide ik hem zelf maar over de schutting...
wat is dezequote:Op woensdag 27 november 2013 17:10 schreef Rodawa het volgende:
Ohquote:Op woensdag 27 november 2013 17:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een ongelukje... ik had dit ook niet van tevoren kunnen bedenken.
Dit is een grap mag ik hopen?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:10 schreef Rodawa het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
is bb handgun verboden in de nederland?
6 maanden gevangenisstraf.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
is bb handgun verboden in de nederland?
mochoolquote:Op woensdag 27 november 2013 17:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, ik hoop echt dat de buuf er niet achterkomt.
ik hoop eerder dat de kat geen blijvend letsel heeftquote:Op woensdag 27 november 2013 17:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je had die kat moeten helpen man.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik mis de optie: 'Wie is etsu?'quote:Op woensdag 27 november 2013 17:46 schreef Paxcon het volgende:
Jullie geliefde SC lid die we ook in andere topics missen komt morgen weer terugWat denken jullie?
Poll: Binnen hoeveel tijd wordt Etsu weer geband?
• Binnen een week
• Binnen één tot vier weken
• Binnen een maand tot drie maanden
• Binnen drie tot zes maanden
• Hij houdt het langer dan zes maanden vol
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dit gaat mijn intelligentie bijna te boven.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:55 schreef Rodawa het volgende:
KLB / Rotje naar kat gegooid, waarschijnlijk blind
Ik geef het 35 minuten.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:46 schreef Paxcon het volgende:
Jullie geliefde SC lid die we ook in andere topics missen komt morgen weer terugWat denken jullie?
Poll: Binnen hoeveel tijd wordt Etsu weer geband?
• Binnen een week
• Binnen één tot vier weken
• Binnen een maand tot drie maanden
• Binnen drie tot zes maanden
• Hij houdt het langer dan zes maanden vol
Tussenstand:
[ afbeelding ]
dierenbeulquote:Op woensdag 27 november 2013 17:55 schreef Rodawa het volgende:
KLB / Rotje naar kat gegooid, waarschijnlijk blind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |