Alcohol op?quote:
Andere uitkeringen is toch verschil denk ik. Zijn in vergelijking met Wajong niet veel mensen die voor niks een ww-uitkering hebben. Sommige Wajongers zijn gewoon 100 procent arbeidsgeschikt en zijn gewoon uit op geld vangen van de staat.quote:
littlebrownie is #allochtonenpridequote:Op woensdag 27 november 2013 02:55 schreef Tjacka het volgende:
Ja, alle buitenlanders terug naar Marokko.
Groet,
LittleBrownie
quote:Op woensdag 27 november 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
littlebrownie is #allochtonenpride
Alsnog, het mag best strenger. Schrikt af en gooit de nakkers uit de geldpot.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Andere uitkeringen is toch verschil denk ik. Zijn in vergelijking met Wajong niet veel mensen die voor niks een ww-uitkering hebben. Sommige Wajongers zijn gewoon 100 procent arbeidsgeschikt en zijn gewoon uit op geld vangen van de staat.
Je klinkt hier niet heel linkserig Ezellquote:Op woensdag 27 november 2013 02:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsnog, het mag best strenger. Schrikt af en gooit de nakkers uit de geldpot.
Hoezo?quote:Op woensdag 27 november 2013 02:57 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb moeite hoe ik nu op fokkie moet reageren.
Ze is een baas.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
littlebrownie is #allochtonenpride
Ik ben voor die shit, maar heel erg tegen die eikels die er van profiteren.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je klinkt hier niet heel linkserig Ezell
Nee daar denkt ze te veel voor na.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je klinkt hier niet heel linkserig Ezell
Die dingen zijn inherent aan elkaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben voor die shit, maar heel erg tegen die eikels die er van profiteren.
Met dat laatste bedoel ik mensen die zich slechter voordoen dan werkelijk het geval is.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die dingen zijn inherent aan elkaar.
Dat begrijp ik. Die houd je altijd. Die moet je op de koop toe nemen als je solidair wil doenquote:Op woensdag 27 november 2013 02:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met dat laatste bedoel ik mensen die zich slechter voordoen dan werkelijk het geval is.
trustenquote:Op woensdag 27 november 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben pitten, zie al waar dit gesprek naar toe gaat
Godverdommequote:Op woensdag 27 november 2013 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
goedzo tjacka nu heb je fok-it weggejaagd
pussyquote:Op woensdag 27 november 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben pitten, zie al waar dit gesprek naar toe gaat
Ik zie het liefst dat in de toekomst de controles beter worden. Mja, kost ook geld.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Die houd je altijd. Die moet je op de koop toe nemen als je solidair wil doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |