Denk dan ook dat het onmogelijk is. Ik ben gewoon van mening dat mensen met een uitkering best iets mogen bijdragen aan de samenleving.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daar zit hem het hele probleem.
Je kan er niets tegenover laten staan zonder de economie te schaden.
Of je GEEFT een uitkering zonder al te veel verplichtingen of je geeft hem niet.
Er zit hier geen tussenweg in. Al denken politici nog steeds van wel, met dit debiele plan
Nou ja, ik vind jou anders wel een beetje denigrerend overkomen.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niks met te goed voelen te maken.
Er zijn bijzonder weinig mensen die iets bijdragen aan de samenleving.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:25 schreef Ezell het volgende:
Ik ben gewoon van mening dat mensen met een uitkering best iets mogen bijdragen aan de samenleving.
Waar ben ik denigrerend dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 02:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk dan ook dat het onmogelijk is. Ik ben gewoon van mening dat mensen met een uitkering best iets mogen bijdragen aan de samenleving.
[..]
Nou ja, ik vind jou anders wel een beetje denigrerend overkomen.
Kleine bijdrages, hoe klein ze ook zijn, zijn ook bijdrages.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn bijzonder weinig mensen die iets bijdragen aan de samenleving.
Door dit zinnetje: "Gewoon omdat daar ook mensen tussen zitten die een behoorlijk respectabele baan hebben gehad en nu blikjes energydrank mogen oprapen."quote:Op woensdag 27 november 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar ben ik denigrerend dan?
Gemeentewerkers? Bedoel je dat ik dat woord gebruikHet zijn toch ook gemeentewerkers
Wij verschillen hierin van mening.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:29 schreef Ezell het volgende:
Kleine bijdrages, hoe klein ze ook zijn, zijn ook bijdrages.
Kan best, ik ben sowieso links ingesteld.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij verschillen hierin van mening.
En ik kan me best voorstellen dat dat een steek is voor zulke mensen ja. Kom nou. Door de crisis ben je je goeie baan kwijt. En alsof het nog niet erg genoeg is moet je dit soort dingen doen om die enige financiële vastigheid nog te behouden?quote:Op woensdag 27 november 2013 02:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kleine bijdrages, hoe klein ze ook zijn, zijn ook bijdrages.
[..]
Door dit zinnetje: "Gewoon omdat daar ook mensen tussen zitten die een behoorlijk respectabele baan hebben gehad en nu blikjes energydrank mogen oprapen."
Ik ook. Maar ik vind dit ridicuul.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan best, ik ben sowieso links ingesteld.
Stuart is rechtsquote:Op woensdag 27 november 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit hele topic is bijna links ingesteld denk ik soms.
Ik kijk er zo tegenaan: die mensen hebben een (goede) baan gehad. Met nadruk op gehad. Wat is een werkloze nou? Het is iemand die eigenlijk niks is, wat werk betreft. En niks mis 'dat soort dingen'. Schoonmaakwerkzaamheden doen is niet bepaald de omschrijving van een droombaan, maar het is iets. Sowieso niets om je voor te schamen.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik kan me best voorstellen dat dat een steek is voor zulke mensen ja. Kom nou. Door de crisis ben je je goeie baan kwijt. En alsof het nog niet erg genoeg is moet je dit soort dingen doen om die enige financiële vastigheid nog te behouden?Dat slaat niet aan.
Die moest ik opzoeken.quote:
Je hoeft je er ook net voor te schamen. Dat bedoel ik ook helemaal niet. Maar de tegenprestatie van een uitkering (een ww-uitkering dan, aangezien genoeg Wajongers niet kunnen werken) hoort te zijn dat je je zo snel mogelijk weer aan een baan probeert te helpen. Schoonmaakwerkzaamheden is niks mis mee, maar laat dat werk dan ook over aan de mensen die daar bewust voor hebben gekozen.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kijk er zo tegenaan: die mensen hebben een (goede) baan gehad. Met nadruk op gehad. Wat is een werkloze nou? Het is iemand die eigenlijk niks is, wat werk betreft. En niks mis 'dat soort dingen'. Schoonmaakwerkzaamheden doen is niet bepaald de omschrijving van een droombaan, maar het is iets. Sowieso niets om je voor te schamen.
Maar door dat aan werklozen over te laten schrap je potentieel betaalde banen.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kijk er zo tegenaan: die mensen hebben een (goede) baan gehad. Met nadruk op gehad. Wat is een werkloze nou? Het is iemand die eigenlijk niks is, wat werk betreft. En niks mis 'dat soort dingen'. Schoonmaakwerkzaamheden doen is niet bepaald de omschrijving van een droombaan, maar het is iets. Sowieso niets om je voor te schamen.
ik voel jequote:Op woensdag 27 november 2013 02:38 schreef Tjacka het volgende:
ik zweef in mijn gedachten
alles is zo twijfelachtig
onzekerheid is een groot gedeelte van mijn karakter
soms lijkt het makkelijk voor me
je ziet me blijven lachen
want ik verberg in feiten mijn ware zijn met grappen
Dit is helemaal waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |