Bedankt, ga je nog reageren op mijn wasteland topic.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ziet er weer glorieus uit vandaag Moderator Tjacka.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ziet er weer glorieus uit vandaag Moderator Tjacka.
Dom. Een Slavisch rijk heeft nog potentie al heeft de Joegoslavië zelfs daar de onmogelijkheid al van aangetoond. Landen als Hongarije erbij is al helemaal gedoemd.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat denk jij van dit plan kameraad?
Hongarije en Polen zijn wel vriendenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dom. Een Slavisch rijk heeft nog potentie al heeft de Joegoslavië zelfs daar de onmogelijkheid al van aangetoond. Landen als Hongarije erbij is al helemaal gedoemd.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hongarije en Polen zijn wel vrienden
De rest niet alleenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hongarije en Polen zijn wel vrienden
Uh okequote:Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef Ezell het volgende:
Guten Mittag, est is Ruhig gestern und heute. Mein Himmel!
Jij mag nog wel even naar Duitse les!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef Ezell het volgende:
Guten Mittag, est is Ruhig gestern und heute. Mein Himmel!
Ach, daar heb ik toch niks aan.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij mag nog wel even naar Duitse les!
hoi allen
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup, want het spreken doe ik toch nooit.
Bij de supermarkt, aan het strand, in de disco etc.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar moet ik in Nederland Duits spreken dan?
Doe het zelf.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij de supermarkt, aan het strand, in de disco etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |