Joden lopen altijd weg.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben pitten, zie al waar dit gesprek naar toe gaat
Zo goed proberen te praten.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:11 schreef Ezell het volgende:
O god, daar moest eigenlijk nog een PI bij.Sorry Fokkie.
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Ik snap de reacties welquote:Op woensdag 27 november 2013 03:11 schreef Ezell het volgende:
O god, daar moest eigenlijk nog een PI bij.Sorry Fokkie.
De reden waarom iemand een uitkering krijgt, gaat niemand iets aan. Snap best dat Fok-it geen zin heeft om het erover te hebben, aangezien ik gok dat hij die vraag regelmatig krijgt.quote:
Gappie, ik ken je nou al zo lang hier.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
Heeft niks met pussy te maken. En Tjacka, ik snap je wel hoor. Iedereen heeft daar vooroordelen over, je bent echt niet de enige.
Maar denk je dat ik het zo leuk vindt? Denk je dat ik me er niet voor schaam?
Want als je enige klein beetje positieve in je leven wat geld is wat je toegestopt krijgt ben je wel heel zielig hoor![]()
En ik ruil het met iedereen die een beetje normaal leven heeft. Elke cent, je mag alles hebben.
Want ik heb dan wel gratis geld, ik heb ook een kankerleven wat ik niemand toewens
Uh okequote:Op woensdag 27 november 2013 03:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
De reden waarom iemand een uitkering krijgt, gaat niemand iets aan. Snap best dat Fok-it geen zin heeft om het erover te hebben, aangezien ik gok dat hij die vraag regelmatig krijgt.
Thanksquote:Op woensdag 27 november 2013 03:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gappie, ik ken je nou al zo lang hier.
Jij bent het bewijs van geen standaard wajonger, ik wist het niet eens.je hoeft je er niet voor te schamen je bent een fantastische gozer. Komt allemaal wel goed.
Ik had het over het gaan slapen omdat je geen zin had om het erover te hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:17 schreef Fok-it het volgende:
Godverdomme nu voel ik me wel een pussy trouwens
Oh haha nee het was meer dat ik geen zin had om me te verantwoorden daarvoor en later me bedacht dat dat misschien toch wel handig zou zijn. Ik wil mezelf ook helemaal niet tot categorie scharen.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik had het over het gaan slapen omdat je geen zin had om het erover te hebben.![]()
Meeste weten dat geloof ik ook wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
De reden waarom iemand een uitkering krijgt, gaat niemand iets aan. Snap best dat Fok-it geen zin heeft om het erover te hebben, aangezien ik gok dat hij die vraag regelmatig krijgt.
Trustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |