quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de vrouwen
Voor de mannen
Niet echt handigquote:Op dinsdag 26 november 2013 05:14 schreef FL_Freak het volgende:
Oke was nog ff vuurwerk filmpje kijken. Mijn vader werd er wakker van kutzooi
Volg het helemaalquote:Op dinsdag 26 november 2013 05:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet normaal, zou er heel blij van worden![]()
Nu ben ik nieuwsgierig, Hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 26 november 2013 05:41 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Klopt! Een Russisch ding is dat.! Jij gaat het wel leuk vinden
Ja dat weet ik gewoon! het is een leuk spel....wie houdt er nou niet van leuke spelletjesquote:Op dinsdag 26 november 2013 05:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig, Hoe weet jij dat nou?
Gamer in mij begint nieuwsgieriger te wordenquote:Op dinsdag 26 november 2013 05:46 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik gewoon! het is een leuk spel....wie houdt er nou niet van leuke spelletjes
Als je een gamer bent dan hou je hier helemaal van...Hell yeahquote:Op dinsdag 26 november 2013 05:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Gamer in mij begint nieuwsgieriger te worden
quote:Op dinsdag 26 november 2013 05:50 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Als je een gamer bent dan hou je hier helemaal van...Hell yeah
Valt me weer van je tegenquote:Op dinsdag 26 november 2013 05:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja wel voor jou, ik ben geen steek wijzer geworden
Ja het russische spel,Ken je de regels niet? Volgens mij waren er maar 4 regelsquote:Op dinsdag 26 november 2013 06:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij komt aanzetten met een spel maar legt niets uit
Ik ken er maar 1 waar er 1 van de spelers altijd het loodje legtquote:Op dinsdag 26 november 2013 06:09 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja het russische spel,Ken je de regels niet? Volgens mij waren er maar 4 regels
Nee niemand legt het loodje.of je moet een zwak hart hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2013 06:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ken er maar 1 waar er 1 van de spelers altijd het loodje legt
Gelukkig, maar er kan wel een dode vallen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 06:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nee niemand legt het loodje.of je moet een zwak hart hebben
Ligt eraan.Dat gebeurt zelden tot niet hoor dat er een dode valt..Kan ook vuurwerk spektakel aan te pas komen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 06:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Gelukkig, maar er kan wel een dode vallen?
Er is geen zekerheid over de dode, die kan vallen maar ook niet. En er is vuurwerk bij betrokken, het is iets russisch. Russisch roulette is het niet, ken geen ander russisch spel. Oke, ik ben in de war.quote:Op dinsdag 26 november 2013 06:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ligt eraan.Dat gebeurt zelden tot niet hoor dat er een dode valt..Kan ook vuurwerk spektakel aan te pas komen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 06:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ligt eraan.Dat gebeurt zelden tot niet hoor dat er een dode valt..Kan ook vuurwerk spektakel aan te pas komen.
Dit gesprek teruggelezen en ik snap er geen kut vanquote:Op dinsdag 26 november 2013 06:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Er is geen zekerheid over de dode, die kan vallen maar ook niet. En er is vuurwerk bij betrokken, het is iets russisch. Russisch roulette is het niet, ken geen ander russisch spel. Oke, ik ben in de war.
Jij bent niet de enige, ik snap het spel niet eveneens als de regels en materieel wat nodig is om het te spelen. Tevens kan er een dode vallen maar dat gebeurt zelden. Het enige wat duidelijk is is dat het geen russisch roulette is. Een ander russisch spel ken ik niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Dit gesprek teruggelezen en ik snap er geen kut van
Tuigliffaquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:18 schreef Murdera het volgende:
Nagefloten door ghettobitches, ik voel me vies en gebruikt.
We waren al op je aan het wachtenquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:29 schreef FreddyBundy het volgende:
Waarom heb ik hier niet eerder gepost?
Wat een warm welkom dankjewelquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:40 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
We waren al op je aan het wachten
Vedette jij dus hier?quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:41 schreef Klojo120 het volgende:
Is wat men tegen mij zei toen ik hier het eerst postte in deel idunno 20 ofzo
Ik hoop t wel maar das niet aan mij om te bepalen.quote:
Sowieso elk avond wel 2 of 3, heerlijk na een lange dag werkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik hoop t wel maar das niet aan mij om te bepalen.
Stone je veel dan?
Normaal gesproken ik ook, maar gister eerste dag nuchter in like 3 maanden en 7e dag in een halfjaar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:57 schreef FreddyBundy het volgende:
[..]
Sowieso elk avond wel 2 of 3, heerlijk na een lange dag werken. En jij dan?
Goed bezig, een keertje niet kan ook geen kwaad toch!quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Normaal gesproken ik ook, maar gister eerste dag nuchter in like 3 maanden en 7e dag in een halfjaar.
Leuk dat je er bij bent man.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:59 schreef Amarantha het volgende:
FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen? #3 Prachttopic
Hahaha moet weer er om lachenquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Dit gesprek teruggelezen en ik snap er geen kut van
Moest lachenquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:59 schreef Amarantha het volgende:
FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen? #3 Prachttopic
Komt uit 't topic die ik hierboven heb geplaatst. Moet je maar eens kijken, briljant gewoonquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:06 schreef Channie83 het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHA helemaaal stuk hier....wat is dit Ama
Ik ga er echt ff checken ja....want ik heb gewoon traantjes hierquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt uit 't topic die ik hierboven heb geplaatst. Moet je maar eens kijken, briljant gewoon
Je weet toch nog wel dat ik maagklachten had, nou die heb ik nog steeds, ik was als afwasser overgeplaatst naar een ander filiaal. Vorige week had ik gebeld dat ik niet in topvorm zou zijn, maar ik kwam wel, deze week belde ik af omdat ik me echt kapot voel. Hardstikke leuk krijg ik een belletje terug dat ik ontslagen ben. Maar gelukkig heb ik bij dit filiaal nooit officieel gewerkt dus het hoeft niet op mn cv.quote:
Ah wel balen manquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:39 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je weet toch nog wel dat ik maagklachten had, nou die heb ik nog steeds, ik was als afwasser overgeplaatst naar een ander filiaal. Vorige week had ik gebeld dat ik niet in topvorm zou zijn, maar ik kwam wel, deze week belde ik af omdat ik me echt kapot voel. Hardstikke leuk krijg ik een belletje terug dat ik ontslagen ben. Maar gelukkig heb ik bij dit filiaal nooit officieel gewerkt dus het hoeft niet op mn cv.
Mensen die zich niet in mij interesserenquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah wel balen manMaar eerlijk gezegd wist ik niks van maagklachten of wat dan ook
Bullshitquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mensen die zich niet in mij interesseren
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:00 schreef krullenbolletje het volgende:
Naar de verjaardag van mijn oma, taart
Verkapt 'kijk mij mezelf slecht verzorgen' post.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
Wat ga ik dadelijk als ontbijt eten?
Ik zal jou eens skecht verzorgen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Verkapt 'kijk mij mezelf slecht verzorgen' post.
Hoef je niet te doen dat doe ik alquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zal jou eens skecht verzorgen.
Ok.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:58 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hoef je niet te doen dat doe ik al
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:11 schreef FL_Freak het volgende:
Wow 74.8 kiloben in vier maanden van 83 naar dat gegaan.
Lekker leventje zo, als je nu aan t ontbijt gaat...quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
Wat ga ik dadelijk als ontbijt eten?
Eigenlijk nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:41 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Lekker leventje zo, als je nu aan t ontbijt gaat...![]()
Ik zou voor een pizza gaan. Of iets anders afhalerigs...
watquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]![]()
ik ben van 60 naar 65 gegaan in twee maanden ofzo_
Mensen die zwaarder dan 74,7 kilo
hee fl
hee
fl
hee fl
je bent cool
Ohw....quote:
Ja dat is wel klote dan... in een nieuw ritme komen kan knap lastig zijn!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heel ritme verkloot. Maargoed nog maar een maandje en dan ben ik van de post baan af.
erin komen is niet moeilijk. eruit komen aan de andere kantquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:57 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ja dat is wel klote dan... in een nieuw ritme komen kan knap lastig zijn!!
Heb meestal meer moeite met erin komen... maar als je dan eenmaal erin zitquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
erin komen is niet moeilijk. eruit komen aan de andere kant
Ik wil er volgende maand één in de sale scoren hehequote:Op dinsdag 26 november 2013 21:26 schreef FL_Freak het volgende:
Alle twee de jassen besteld. Ineens 264 euro van me rekening
Wat? ;oquote:
Hng teveel moeitequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef Unscrewed het volgende:
http://enchroma.com/test/
Wat hebben jullie hier?
Ik ben Medium Protan blijkbaar (rood-groen blind). ._.
Maarja, kan ook aan mijn monitor liggen (best een oud ding).
Ik heb totaal geen moeite met kleuren uit elkaar halen, en al helemaal geen rood en groen
[ afbeelding ]
Ik zie de bovenste gewoon rood-oranje-geel-groen-blauw-paars
De onderste is gewoon vaag met een enorme blop bruin in het begin die overloopt in oranje-achtige shit (beetje als de skype emoticons) en dan rare tinten van blauw.
Waar kijk je naar dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:35 schreef Amarantha het volgende:
Jezus die mensen wonen gewoon met zijn 12-n in een flat, gaan nu naar een rijtjeshuis
Ik wil er wel graah een. Dat papa instinct heb ik al een beetje dat ik de familie wel wil doorzetten zeg maar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon geen kinderen kost alleen maar geld.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon geen kinderen kost alleen maar geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
Snap ik, zit nu beetje op zijn FB te kijken maar het is best wel een kneusquote:Op woensdag 27 november 2013 00:16 schreef FL_Freak het volgende:
aha ik kon niet uitmaken bij het plaatje of het nou een man of vrouw was.
Vertrouw sws geen mensen die je niet kent en je zomaar toevoegen. Die zijn uit op sex/daten whatever.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik, zit nu beetje op zijn FB te kijken maar het is best wel een kneus
Ja duh.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik, zit nu beetje op zijn FB te kijken maar het is best wel een kneus
Ik ga niet met hem chillenquote:Op woensdag 27 november 2013 00:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja duh.Maar who cares, ik zou zeggen ga een dagje met hem chillen, als het niks wordt, kan je altijd nog een dikke joint aansteken en gewoon op bed gaan liggen, huilend, met een roze teddybeer tussen je armen.
Nah, mensen van het internet zijn echt wel te vertrouwen. Allemaal.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vertrouw sws geen mensen die je niet kent en je zomaar toevoegen. Die zijn uit op sex/daten whatever.
Ga je wel met mij chillen?quote:Op woensdag 27 november 2013 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga niet met hem chillenIk voel me prima in de liefde dus zie sowieso niet in waarom ik dat zou doen
Tegen jou altijd.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee.
Misschien als je lief bent.
quote:
xxquote:Op woensdag 27 november 2013 02:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet zo gemeen doen tegen Mikey
quote:Op woensdag 27 november 2013 02:39 schreef OllieWilliams het volgende:
me halve wenkbrauw en wimper verbrand met vuurspuwen vavovond
Werk jij in het circus??quote:Op woensdag 27 november 2013 02:39 schreef OllieWilliams het volgende:
me halve wenkbrauw en wimper verbrand met vuurspuwen vavovondmaarja iets meer die yolo spirit kunnen we wel geburiken in dit land, daaro mook dat ik nog eenjointje ga rollen en orken etc. om dit feit te bezielen
Hehe neequote:
ja daarom vroeg ik het..kon je werk zijn toch..quote:Op woensdag 27 november 2013 03:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hehe neewas met een paar maten vanavond met een kampvuurtje biertje jointje
kwam een anderem aat later met een fles lampolie. als je daar een slok van neemt zonder door te slikken en dan uitsproeit/spuugt over een vuur heen, krijg je hetzelfde effect
Beter dat je veel gaat slapen en veel water drinkenquote:Op woensdag 27 november 2013 04:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben sinds vandaag hartstikke verkouden. Verstopte neus, kriebelhoest etc. Heb vast mijn weerstand eruit gekotst gisteren en eergisteren
Het heerst ook overal hoor.Ik ben ziek geworden door FOKquote:Op woensdag 27 november 2013 04:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben sinds vandaag hartstikke verkouden. Verstopte neus, kriebelhoest etc. Heb vast mijn weerstand eruit gekotst gisteren en eergisteren
Mwahquote:Op woensdag 27 november 2013 04:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Beter dat je veel gaat slapen en veel water drinken
Haha ziek door FOK!quote:Op woensdag 27 november 2013 04:05 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Het heerst ook overal hoor.Ik ben ziek geworden door FOK
Nou ik kon de afgelopen dagen toch echt niet doorgaan met mijn leven..hahaha wat een ellende was dat zeg....FOK heeft mij een virus gegevenquote:Op woensdag 27 november 2013 04:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MwahGewoon doorgaan met mijn leven, gaat wel weer over
[..]
Haha ziek door FOK!
quote:Op woensdag 27 november 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
Nadat ik vanmiddag een vriendin haar status had gelike't op FB voegde iemand mij toe.. Dat is niet zo erg of vreemd maar vervolgens krijg je dit:Ama fixerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je echt geen belangrijke informatie ter oren krijgt zou ik gewoon skippen, fuck dat uurtjequote:Op woensdag 27 november 2013 09:21 schreef Unscrewed het volgende:
Zou ik school ditchen?
Nu klaarmaken en vertrekken en ben rond 10.00 daar, maar om 10.15 is het pauze, dus kan beter daar na de pauze zijn om 10.45. Dan moet ik een uurtje achter de PC zitten, beetje dingen voor mezelf doen, dan om 11.45 gaan we opruimen en alles, en om 12.00 gaan we weer naar huis
Als 'ie lekker is moet je 'm doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is een hij die me toevoegde.
uurtjes fucken.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je echt geen belangrijke informatie ter oren krijgt zou ik gewoon skippen, fuck dat uurtje
quote:Op woensdag 27 november 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
Nadat ik vanmiddag een vriendin haar status had gelike't op FB voegde iemand mij toe.. Dat is niet zo erg of vreemd maar vervolgens krijg je dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als hij nou agressiever was..![]()
![]()
dat doen wij gaarnequote:
ahhhw. maar veel naarder voor mono.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat doen wij gaarne
btw uurtje geleden wakker geworden door een mono die haastend de deur uit moest, was blij dat ik nog verder kon slapen.
Lukt het niet
Ja dat is zo vervelendquote:Op woensdag 27 november 2013 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahhhw. maar veel naarder voor mono.
Ik sterf een beetje van binnen, elke keer dat ik de deur uit stap om naar werk te gaan terwijl er een heerlijke naakte chick nog in mijn bedje ligt.
Vind dat echt kut.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat is zo vervelendDat had ik gister
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind dat echt kut.
Wel altijd een heerlijke verrassing als je met een milde depressie (omdat je dat warme lichaam met rust moest laten omdat je anders te laat komt) onder de douche staat, je de deur hoort opengaan en je een lichaam tegen je aan voelt drukken.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:17 schreef Moira. het volgende:
[..]Dat ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pff heb jij dan nog energie rond die tijden na een wake and bake?quote:Op woensdag 27 november 2013 10:22 schreef Moira. het volgende:
wake & bake jeweet
vanavond van 18:00 tot 20:00 werken
Ikzelf merkte naarmate ik het vaker deed dat ik savonds weer dingen kon ondernemen.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Pff heb jij dan nog energie rond die tijden na een wake and bake?
Meh, ben nu vroeg begonnen dus voel al niks meer rond 17:00quote:Op woensdag 27 november 2013 11:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Pff heb jij dan nog energie rond die tijden na een wake and bake?
Serieus? Maar dan begin je gewoon een enorme tolerantie op te bouwen ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ikzelf merkte naarmate ik het vaker deed dat ik savonds weer dingen kon ondernemen.
Whehe, ik hou ervan om nog een beetje die after-wazigheid/space te hebben. Is wel relaxend.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, ben nu vroeg begonnen dus voel al niks meer rond 17:00
Soms dat ik nog wel een beetje wazig ben als ik op werk aan komMaar dat is er zo weer uit als je hard an die arbeit moet.
Klopt, maar wel als je uit kan chillen, niet als je ineens op de werkvloer staatquote:Op woensdag 27 november 2013 11:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Serieus? Maar dan begin je gewoon een enorme tolerantie op te bouwen ofzo?
[..]
Whehe, ik hou ervan om nog een beetje die after-wazigheid/space te hebben. Is wel relaxend.
m_squote:Op woensdag 27 november 2013 12:21 schreef Midnight_snack het volgende:
Hoi
Vanmiddag maar weer eens een zakje halen, is best lang geleden
Klopt.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, maar wel als je uit kan chillen, niet als je ineens op de werkvloer staat
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:21 schreef Midnight_snack het volgende:
Hoi
Vanmiddag maar weer eens een zakje halen, is best lang geleden
Bristolquote:Op woensdag 27 november 2013 12:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klopt.
Wat doe je eigenlijk ook alweer voor werk?
Moiraquote:
Inderdaad, zal wel behoorlijk inslaan vermoed ikquote:
Ben benieuwd op welk topicnummer we op 16 januari (na precies 1 jaar) zittenquote:Op woensdag 27 november 2013 12:36 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Moira
[..]
Inderdaad, zal wel behoorlijk inslaan vermoed ik![]()
Aan het topicnummer te zien hebben jullie in ieder geval stevig doorgepaft.
arme jongenquote:Op woensdag 27 november 2013 12:38 schreef Amarantha het volgende:
Tering, A. moet van 07:00 tot 21:00 werken vandaag![]()
Ja ik ook wel, zal de komende tijd wat bijdragen met volstrekt inhoudsloze postsquote:Op woensdag 27 november 2013 12:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben benieuwd op welk topicnummer we op 16 januari (na precies 1 jaar) zittens
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:53 schreef Midnight_snack het volgende:
Ben er weer vandoor, tot later iedereen
Dat is gemiddeld bijna 2 topics per dagquote:Op woensdag 27 november 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
Zal wel rond de 600 zijn, dus ong. 600 delen in een jaar tijd
#trotsquote:Op woensdag 27 november 2013 13:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is gemiddeld bijna 2 topics per dag
Als je mij de radius en de breedtegraad kan geven dan kan ik zelfs de precieze hoek berekenen jaquote:Op woensdag 27 november 2013 16:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wow kun je de lengte van mijn penis ff snel berekenen?
12 en 98 ofcquote:Op woensdag 27 november 2013 16:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je mij de radius en de breedtegraad kan geven dan kan ik zelfs de precieze hoek berekenen ja
Dudequote:Op woensdag 27 november 2013 16:22 schreef Studeur het volgende:
Wat is er nou weer aan de hand
In t kort: vriendin ongesteld tijdens laatste week pil, kan gebeuren. Vanochtend niet meer ongesteld en dus gestopt met pil, niet aan condoom gedacht.
Nu wil k dus dat ze voor de zekrheid een morning after pil neemt want je weet maar nooit.
Wil ze dat niet en zeg ik moet je niet bij mij aankomen als je zwanger bent, is ze kk boos
Ja oke misschien lullig en dat meen ik ook echt niet maar komop zeg
Ja ik weet hoe de pil werkt. En daar is ze 3 dagen geleden mee gestopt. En t kan dat de ovulatie eerder komt. Nu al helemaal want ze heeft 3 keer doorgeslikt en werd daarna ongesteld tijdens de pil dus totaal geen ritme. Ik wil gewoon zekerheid maarja, niet mijn lichaam.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dudeweet je niet hoe de pil werkt ofzo?
Weet je wel wat een morning after pil met je lichaam doet?
Dat moet je niet doen als het niet nodig is, hoor..
Ben het in dit geval met je vriendin eens, sorry
De hormonen die je dagelijks inneemt met de pil zijn niet spontaan uit je lichaam verdwenen na 3 dagen. Zelfs al zo er precies een eisprong zijn op het juiste moment dat jouw spermazaadjes binnen komen drijven, dan is de kans dat dat eitje krijgt om zich te nestelen (en dus uit te groeien tot een baby) misschien 0,01% groter dan wanneer ze die 3 dagen ook gewoon de pil had geslikt.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe de pil werkt. En daar is ze 3 dagen geleden mee gestopt. En t kan dat de ovulatie eerder komt. Nu al helemaal want ze heeft 3 keer doorgeslikt en werd daarna ongesteld tijdens de pil dus totaal geen ritme. Ik wil gewoon zekerheid maarja, niet mijn lichaam.
Ja ik dacht ook helemaal niet na maar t was op whatsapp en dan komt t misschien te direct over. In t echt zou ik t met een knipoog zeggen en snapt ze ook wel dat ik t niet meen. Godver wat heb ik nou weer gedaanquote:Op woensdag 27 november 2013 16:32 schreef Moira. het volgende:
Oh en "moet je niet bij mij aankomen als je zwanger bent" moet je nooit tegen je vriendin zeggen, al helemaal als je het 'niet echt meent'.
Zou daarvoor wel m'n excuses en een knuffel aanbieden wil je daar later nog gezeik van krijgen, want zoiets blijft hangen.
Snap ik, is ook logisch. Je moet ook waakzaam zijn en blijven.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:32 schreef Studeur het volgende:
Ik moet er misschien ook niet zo'n probleem van maken maar ik wil gewoon zekerheid en niet straks een zwangere vriendin die bij me komt huilen. Maarja, zal dus wel niet gebeuren.
Bel d'r ff op of ga er ff langsquote:Op woensdag 27 november 2013 16:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook helemaal niet na maar t was op whatsapp en dan komt t misschien te direct over. In t echt zou ik t met een knipoog zeggen en snapt ze ook wel dat ik t niet meen. Godver wat heb ik nou weer gedaan
Wordt weggedrukt.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bel d'r ff op of ga er ff langs
Whatsapp is kan in veel gevallen echt een mega relatie-killer zijn. Echt contact
Kan gebeuren. Gewoon volgende keer dat je haar spreekt (als dat op whatsapp is vragen of ze ff wil bellen) weer een normaal gesprek aanknopen met de insteek dat jíj fout zat. Als zij dan een beetje rationeel is is het zo weer goedquote:Op woensdag 27 november 2013 16:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
Wordt weggedrukt.
En langsgaan duurt 45 min fietsen en ze moet zo naar werk.
Godverdomme wat heb ik nou weer voor teringstoms gedaan. Ik moet t ook altijd verneuken.
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:22 schreef Studeur het volgende:
zeg ik moet je niet bij mij aankomen als je zwanger bent
Don't kick a dog when he's downquote:Op woensdag 27 november 2013 16:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
nare man ben jij.
Je kan 't wel niet menen maar wat haal je je in je hoofd als je zoiets zegt. Ik had je meteen gedumpt. Ook al wil ik zelf nooit zwanger worden, maar als het ooit per ongeluk zou gebeuren dan zou ik wel steun willen hebben van mijn vriend.
Beetje wel hehe.quote:
Doe ff rustig, hij ziet toch in dat hij dat niet zo had moeten zeggen...quote:
Was misschien ook wel iets overtrokken reactie van mij, sry stu.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beetje wel hehe.
Mja hopelijk kunnen ze 't ff uitpraten en leert hij ervan jatchog
Sowieso dingen zeggen die je niet meent = altijd foute boel, in welke vorm dan ook
dit vind ik wel een raar iets.. foutje gemaakt, niet aan gedacht, er is een oplossing, MA pil. Maar zij wil dat niet, en dan moet hij verantwoordelijk gehouden worden?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was misschien ook wel iets overtrokken reactie van mij, sry stu.
Maar gvd, jij neukt haar wees dan ook verantwoordelijk voor wat er misschien kan gebeuren (lijkt me niet dat ze opzettelijk zwanger gaat worden)
Ohja! Ik zag je nog in het reclamespotje op TV die je eerder had laten zien op FOK! tijdje terug.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bristol
Vanavond is een extra koopavond, alles 2 halen 1 betalen. Kanjerdruk
Zomaar een morning after pil slikken is zoals moira al zegt al heel iets. Lijkt mij dat ze in principe eerst maar eens wilt afwachten (wat misschien niet het slimste is maar wel logisch). Meteen op whatsappquote:Op woensdag 27 november 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
dit vind ik wel een raar iets.. foutje gemaakt, niet aan gedacht, er is een oplossing, MA pil. Maar zij wil dat niet, en dan moet hij verantwoordelijk gehouden worden?
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zomaar een morning after pil slikken is zoals moira al zegt al heel iets. Lijkt mij dat ze in principe eerst maar eens wilt afwachten (wat misschien niet het slimste is maar wel logisch). Meteen op whatsappdan al zeggen dat hij er in principe niks mee te maken wilt hebben als ze daadwerkelijk zwanger zou zijn vind ik not done.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afwachten? Waarop wachten dan? tot die 72 uur ofzo voorbij zijn?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:54 schreef Snowbells het volgende:
Lijkt mij dat ze in principe eerst maar eens wilt afwachten
Hierquote:
Damn you, dit had zo een leuke kunnen wordenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:47 schreef Murdera het volgende:
morning after pil is wel echt een killer.![]()
Niet zelf getest btw.![]()
Ja idkquote:Op woensdag 27 november 2013 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Afwachten? Waarop wachten dan? tot die 72 uur ofzo voorbij zijn?
Ja ik weet niet, maar afwachten.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja idk. Ik zelf zou het best eng/naar vinden om zo'n pil in te nemen bij het 'denken' van een foutje. Niet dat ik 3 maanden afwacht maar gewoon.. idk
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, maar afwachten.![]()
![]()
"Ah, ik voel na 2 dagen niets schoppen, zal wel goed zijn."
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:59 schreef Viro het volgende:
Damn you, dit had zo een leuke kunnen worden![]()
Oh crap, dat komt best fout overquote:Op woensdag 27 november 2013 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Jaben deze hele week al nuchter
al 3 dagen.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh crap, dat komt best fout overNo way!!!
Aai stu, nu opbellen en afspreken of anders zo snel mogelijk langs haar gaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:22 schreef Studeur het volgende:
Wat is er nou weer aan de hand
In t kort: vriendin ongesteld tijdens laatste week pil, kan gebeuren. Vanochtend niet meer ongesteld en dus gestopt met pil, niet aan condoom gedacht.
Nu wil k dus dat ze voor de zekrheid een morning after pil neemt want je weet maar nooit.
Wil ze dat niet en zeg ik moet je niet bij mij aankomen als je zwanger bent, is ze kk boos
Ja oke misschien lullig en dat meen ik ook echt niet maar komop zeg
Bellen wil ze niet maar heb me zo goed mogelijk verontschuldigd via whatsapp (quote:Op woensdag 27 november 2013 17:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Aai stu, nu opbellen en afspreken of anders zo snel mogelijk langs haar gaan.
oh grappigquote:Op woensdag 27 november 2013 16:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ohja! Ik zag je nog in het reclamespotje op TV die je eerder had laten zien op FOK! tijdje terug.
Dat is een lange rare zin
Succes. Thanks, komt wel goed.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:15 schreef Moira. het volgende:
Ik moet ook nog ff werken. Sterkte Stuin het vervolg beter nadenken voor je iets zegt hihi
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
al 3 dagen.![]()
Maaarrrrrr de dranktafel is goed getest.dat was het belangrijkste.
Waar is hier?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga ook weer. Vrijwilligersmiddag hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |