Ik hoop t wel maar das niet aan mij om te bepalen.quote:
Sowieso elk avond wel 2 of 3, heerlijk na een lange dag werkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik hoop t wel maar das niet aan mij om te bepalen.
Stone je veel dan?
Normaal gesproken ik ook, maar gister eerste dag nuchter in like 3 maanden en 7e dag in een halfjaar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:57 schreef FreddyBundy het volgende:
[..]
Sowieso elk avond wel 2 of 3, heerlijk na een lange dag werken. En jij dan?
Goed bezig, een keertje niet kan ook geen kwaad toch!quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Normaal gesproken ik ook, maar gister eerste dag nuchter in like 3 maanden en 7e dag in een halfjaar.
Leuk dat je er bij bent man.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:59 schreef Amarantha het volgende:
FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen? #3 Prachttopic
Hahaha moet weer er om lachenquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Dit gesprek teruggelezen en ik snap er geen kut van
Moest lachenquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:59 schreef Amarantha het volgende:
FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen? #3 Prachttopic
Komt uit 't topic die ik hierboven heb geplaatst. Moet je maar eens kijken, briljant gewoonquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:06 schreef Channie83 het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHA helemaaal stuk hier....wat is dit Ama
Ik ga er echt ff checken ja....want ik heb gewoon traantjes hierquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt uit 't topic die ik hierboven heb geplaatst. Moet je maar eens kijken, briljant gewoon
Je weet toch nog wel dat ik maagklachten had, nou die heb ik nog steeds, ik was als afwasser overgeplaatst naar een ander filiaal. Vorige week had ik gebeld dat ik niet in topvorm zou zijn, maar ik kwam wel, deze week belde ik af omdat ik me echt kapot voel. Hardstikke leuk krijg ik een belletje terug dat ik ontslagen ben. Maar gelukkig heb ik bij dit filiaal nooit officieel gewerkt dus het hoeft niet op mn cv.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |