Valt me weer van je tegenquote:Op dinsdag 26 november 2013 05:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja wel voor jou, ik ben geen steek wijzer geworden
Ja het russische spel,Ken je de regels niet? Volgens mij waren er maar 4 regelsquote:Op dinsdag 26 november 2013 06:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij komt aanzetten met een spel maar legt niets uit
Ik ken er maar 1 waar er 1 van de spelers altijd het loodje legtquote:Op dinsdag 26 november 2013 06:09 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja het russische spel,Ken je de regels niet? Volgens mij waren er maar 4 regels
Nee niemand legt het loodje.of je moet een zwak hart hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2013 06:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ken er maar 1 waar er 1 van de spelers altijd het loodje legt
Gelukkig, maar er kan wel een dode vallen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 06:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nee niemand legt het loodje.of je moet een zwak hart hebben
Ligt eraan.Dat gebeurt zelden tot niet hoor dat er een dode valt..Kan ook vuurwerk spektakel aan te pas komen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 06:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Gelukkig, maar er kan wel een dode vallen?
Er is geen zekerheid over de dode, die kan vallen maar ook niet. En er is vuurwerk bij betrokken, het is iets russisch. Russisch roulette is het niet, ken geen ander russisch spel. Oke, ik ben in de war.quote:Op dinsdag 26 november 2013 06:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ligt eraan.Dat gebeurt zelden tot niet hoor dat er een dode valt..Kan ook vuurwerk spektakel aan te pas komen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 06:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ligt eraan.Dat gebeurt zelden tot niet hoor dat er een dode valt..Kan ook vuurwerk spektakel aan te pas komen.
Dit gesprek teruggelezen en ik snap er geen kut vanquote:Op dinsdag 26 november 2013 06:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Er is geen zekerheid over de dode, die kan vallen maar ook niet. En er is vuurwerk bij betrokken, het is iets russisch. Russisch roulette is het niet, ken geen ander russisch spel. Oke, ik ben in de war.
Jij bent niet de enige, ik snap het spel niet eveneens als de regels en materieel wat nodig is om het te spelen. Tevens kan er een dode vallen maar dat gebeurt zelden. Het enige wat duidelijk is is dat het geen russisch roulette is. Een ander russisch spel ken ik niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Dit gesprek teruggelezen en ik snap er geen kut van
Tuigliffaquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:18 schreef Murdera het volgende:
Nagefloten door ghettobitches, ik voel me vies en gebruikt.
We waren al op je aan het wachtenquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:29 schreef FreddyBundy het volgende:
Waarom heb ik hier niet eerder gepost?
Wat een warm welkom dankjewelquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:40 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
We waren al op je aan het wachten
Vedette jij dus hier?quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:41 schreef Klojo120 het volgende:
Is wat men tegen mij zei toen ik hier het eerst postte in deel idunno 20 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |