Lekker leventje zo, als je nu aan t ontbijt gaat...quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
Wat ga ik dadelijk als ontbijt eten?
Eigenlijk nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:41 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Lekker leventje zo, als je nu aan t ontbijt gaat...![]()
Ik zou voor een pizza gaan. Of iets anders afhalerigs...
watquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]![]()
ik ben van 60 naar 65 gegaan in twee maanden ofzo_
Mensen die zwaarder dan 74,7 kilo
hee fl
hee
fl
hee fl
je bent cool
Ohw....quote:
Ja dat is wel klote dan... in een nieuw ritme komen kan knap lastig zijn!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heel ritme verkloot. Maargoed nog maar een maandje en dan ben ik van de post baan af.
erin komen is niet moeilijk. eruit komen aan de andere kantquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:57 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ja dat is wel klote dan... in een nieuw ritme komen kan knap lastig zijn!!
Heb meestal meer moeite met erin komen... maar als je dan eenmaal erin zitquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
erin komen is niet moeilijk. eruit komen aan de andere kant
Ik wil er volgende maand één in de sale scoren hehequote:Op dinsdag 26 november 2013 21:26 schreef FL_Freak het volgende:
Alle twee de jassen besteld. Ineens 264 euro van me rekening
Wat? ;oquote:
Hng teveel moeitequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef Unscrewed het volgende:
http://enchroma.com/test/
Wat hebben jullie hier?
Ik ben Medium Protan blijkbaar (rood-groen blind). ._.
Maarja, kan ook aan mijn monitor liggen (best een oud ding).
Ik heb totaal geen moeite met kleuren uit elkaar halen, en al helemaal geen rood en groen
[ afbeelding ]
Ik zie de bovenste gewoon rood-oranje-geel-groen-blauw-paars
De onderste is gewoon vaag met een enorme blop bruin in het begin die overloopt in oranje-achtige shit (beetje als de skype emoticons) en dan rare tinten van blauw.
Waar kijk je naar dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:35 schreef Amarantha het volgende:
Jezus die mensen wonen gewoon met zijn 12-n in een flat, gaan nu naar een rijtjeshuis
Ik wil er wel graah een. Dat papa instinct heb ik al een beetje dat ik de familie wel wil doorzetten zeg maar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon geen kinderen kost alleen maar geld.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon geen kinderen kost alleen maar geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |