Werk jij in het circus??quote:Op woensdag 27 november 2013 02:39 schreef OllieWilliams het volgende:
me halve wenkbrauw en wimper verbrand met vuurspuwen vavovondmaarja iets meer die yolo spirit kunnen we wel geburiken in dit land, daaro mook dat ik nog eenjointje ga rollen en orken etc. om dit feit te bezielen
Hehe neequote:
ja daarom vroeg ik het..kon je werk zijn toch..quote:Op woensdag 27 november 2013 03:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hehe neewas met een paar maten vanavond met een kampvuurtje biertje jointje
kwam een anderem aat later met een fles lampolie. als je daar een slok van neemt zonder door te slikken en dan uitsproeit/spuugt over een vuur heen, krijg je hetzelfde effect
Beter dat je veel gaat slapen en veel water drinkenquote:Op woensdag 27 november 2013 04:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben sinds vandaag hartstikke verkouden. Verstopte neus, kriebelhoest etc. Heb vast mijn weerstand eruit gekotst gisteren en eergisteren
Het heerst ook overal hoor.Ik ben ziek geworden door FOKquote:Op woensdag 27 november 2013 04:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben sinds vandaag hartstikke verkouden. Verstopte neus, kriebelhoest etc. Heb vast mijn weerstand eruit gekotst gisteren en eergisteren
Mwahquote:Op woensdag 27 november 2013 04:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Beter dat je veel gaat slapen en veel water drinken
Haha ziek door FOK!quote:Op woensdag 27 november 2013 04:05 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Het heerst ook overal hoor.Ik ben ziek geworden door FOK
Nou ik kon de afgelopen dagen toch echt niet doorgaan met mijn leven..hahaha wat een ellende was dat zeg....FOK heeft mij een virus gegevenquote:Op woensdag 27 november 2013 04:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MwahGewoon doorgaan met mijn leven, gaat wel weer over
[..]
Haha ziek door FOK!
quote:Op woensdag 27 november 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
Nadat ik vanmiddag een vriendin haar status had gelike't op FB voegde iemand mij toe.. Dat is niet zo erg of vreemd maar vervolgens krijg je dit:Ama fixerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je echt geen belangrijke informatie ter oren krijgt zou ik gewoon skippen, fuck dat uurtjequote:Op woensdag 27 november 2013 09:21 schreef Unscrewed het volgende:
Zou ik school ditchen?
Nu klaarmaken en vertrekken en ben rond 10.00 daar, maar om 10.15 is het pauze, dus kan beter daar na de pauze zijn om 10.45. Dan moet ik een uurtje achter de PC zitten, beetje dingen voor mezelf doen, dan om 11.45 gaan we opruimen en alles, en om 12.00 gaan we weer naar huis
Als 'ie lekker is moet je 'm doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is een hij die me toevoegde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |