Snap ik, zit nu beetje op zijn FB te kijken maar het is best wel een kneusquote:Op woensdag 27 november 2013 00:16 schreef FL_Freak het volgende:
aha ik kon niet uitmaken bij het plaatje of het nou een man of vrouw was.
Vertrouw sws geen mensen die je niet kent en je zomaar toevoegen. Die zijn uit op sex/daten whatever.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik, zit nu beetje op zijn FB te kijken maar het is best wel een kneus
Ja duh.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik, zit nu beetje op zijn FB te kijken maar het is best wel een kneus
Ik ga niet met hem chillenquote:Op woensdag 27 november 2013 00:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja duh.Maar who cares, ik zou zeggen ga een dagje met hem chillen, als het niks wordt, kan je altijd nog een dikke joint aansteken en gewoon op bed gaan liggen, huilend, met een roze teddybeer tussen je armen.
Nah, mensen van het internet zijn echt wel te vertrouwen. Allemaal.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vertrouw sws geen mensen die je niet kent en je zomaar toevoegen. Die zijn uit op sex/daten whatever.
Ga je wel met mij chillen?quote:Op woensdag 27 november 2013 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga niet met hem chillenIk voel me prima in de liefde dus zie sowieso niet in waarom ik dat zou doen
Tegen jou altijd.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee.
Misschien als je lief bent.
quote:
xxquote:Op woensdag 27 november 2013 02:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet zo gemeen doen tegen Mikey
quote:Op woensdag 27 november 2013 02:39 schreef OllieWilliams het volgende:
me halve wenkbrauw en wimper verbrand met vuurspuwen vavovond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |