uurtjes fucken.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je echt geen belangrijke informatie ter oren krijgt zou ik gewoon skippen, fuck dat uurtje
quote:Op woensdag 27 november 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
Nadat ik vanmiddag een vriendin haar status had gelike't op FB voegde iemand mij toe.. Dat is niet zo erg of vreemd maar vervolgens krijg je dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als hij nou agressiever was..![]()
![]()
dat doen wij gaarnequote:
ahhhw. maar veel naarder voor mono.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat doen wij gaarne
btw uurtje geleden wakker geworden door een mono die haastend de deur uit moest, was blij dat ik nog verder kon slapen.
Lukt het niet
Ja dat is zo vervelendquote:Op woensdag 27 november 2013 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahhhw. maar veel naarder voor mono.
Ik sterf een beetje van binnen, elke keer dat ik de deur uit stap om naar werk te gaan terwijl er een heerlijke naakte chick nog in mijn bedje ligt.
Vind dat echt kut.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat is zo vervelendDat had ik gister
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind dat echt kut.
Wel altijd een heerlijke verrassing als je met een milde depressie (omdat je dat warme lichaam met rust moest laten omdat je anders te laat komt) onder de douche staat, je de deur hoort opengaan en je een lichaam tegen je aan voelt drukken.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:17 schreef Moira. het volgende:
[..]Dat ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pff heb jij dan nog energie rond die tijden na een wake and bake?quote:Op woensdag 27 november 2013 10:22 schreef Moira. het volgende:
wake & bake jeweet
vanavond van 18:00 tot 20:00 werken
Ikzelf merkte naarmate ik het vaker deed dat ik savonds weer dingen kon ondernemen.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Pff heb jij dan nog energie rond die tijden na een wake and bake?
Meh, ben nu vroeg begonnen dus voel al niks meer rond 17:00quote:Op woensdag 27 november 2013 11:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Pff heb jij dan nog energie rond die tijden na een wake and bake?
Serieus? Maar dan begin je gewoon een enorme tolerantie op te bouwen ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ikzelf merkte naarmate ik het vaker deed dat ik savonds weer dingen kon ondernemen.
Whehe, ik hou ervan om nog een beetje die after-wazigheid/space te hebben. Is wel relaxend.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, ben nu vroeg begonnen dus voel al niks meer rond 17:00
Soms dat ik nog wel een beetje wazig ben als ik op werk aan komMaar dat is er zo weer uit als je hard an die arbeit moet.
Klopt, maar wel als je uit kan chillen, niet als je ineens op de werkvloer staatquote:Op woensdag 27 november 2013 11:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Serieus? Maar dan begin je gewoon een enorme tolerantie op te bouwen ofzo?
[..]
Whehe, ik hou ervan om nog een beetje die after-wazigheid/space te hebben. Is wel relaxend.
m_squote:Op woensdag 27 november 2013 12:21 schreef Midnight_snack het volgende:
Hoi
Vanmiddag maar weer eens een zakje halen, is best lang geleden
Klopt.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, maar wel als je uit kan chillen, niet als je ineens op de werkvloer staat
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:21 schreef Midnight_snack het volgende:
Hoi
Vanmiddag maar weer eens een zakje halen, is best lang geleden
Bristolquote:Op woensdag 27 november 2013 12:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klopt.
Wat doe je eigenlijk ook alweer voor werk?
Moiraquote:
Inderdaad, zal wel behoorlijk inslaan vermoed ikquote:
Ben benieuwd op welk topicnummer we op 16 januari (na precies 1 jaar) zittenquote:Op woensdag 27 november 2013 12:36 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Moira
[..]
Inderdaad, zal wel behoorlijk inslaan vermoed ik![]()
Aan het topicnummer te zien hebben jullie in ieder geval stevig doorgepaft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |