Hahaha moet weer er om lachenquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Dit gesprek teruggelezen en ik snap er geen kut van
Moest lachenquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:59 schreef Amarantha het volgende:
FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen? #3 Prachttopic
Komt uit 't topic die ik hierboven heb geplaatst. Moet je maar eens kijken, briljant gewoonquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:06 schreef Channie83 het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHA helemaaal stuk hier....wat is dit Ama
Ik ga er echt ff checken ja....want ik heb gewoon traantjes hierquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt uit 't topic die ik hierboven heb geplaatst. Moet je maar eens kijken, briljant gewoon
Je weet toch nog wel dat ik maagklachten had, nou die heb ik nog steeds, ik was als afwasser overgeplaatst naar een ander filiaal. Vorige week had ik gebeld dat ik niet in topvorm zou zijn, maar ik kwam wel, deze week belde ik af omdat ik me echt kapot voel. Hardstikke leuk krijg ik een belletje terug dat ik ontslagen ben. Maar gelukkig heb ik bij dit filiaal nooit officieel gewerkt dus het hoeft niet op mn cv.quote:
Ah wel balen manquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:39 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je weet toch nog wel dat ik maagklachten had, nou die heb ik nog steeds, ik was als afwasser overgeplaatst naar een ander filiaal. Vorige week had ik gebeld dat ik niet in topvorm zou zijn, maar ik kwam wel, deze week belde ik af omdat ik me echt kapot voel. Hardstikke leuk krijg ik een belletje terug dat ik ontslagen ben. Maar gelukkig heb ik bij dit filiaal nooit officieel gewerkt dus het hoeft niet op mn cv.
Mensen die zich niet in mij interesserenquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah wel balen manMaar eerlijk gezegd wist ik niks van maagklachten of wat dan ook
Bullshitquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mensen die zich niet in mij interesseren
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:00 schreef krullenbolletje het volgende:
Naar de verjaardag van mijn oma, taart
Verkapt 'kijk mij mezelf slecht verzorgen' post.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
Wat ga ik dadelijk als ontbijt eten?
Ik zal jou eens skecht verzorgen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Verkapt 'kijk mij mezelf slecht verzorgen' post.
Hoef je niet te doen dat doe ik alquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zal jou eens skecht verzorgen.
Ok.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:58 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hoef je niet te doen dat doe ik al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |