Als je mij de radius en de breedtegraad kan geven dan kan ik zelfs de precieze hoek berekenen jaquote:Op woensdag 27 november 2013 16:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wow kun je de lengte van mijn penis ff snel berekenen?
12 en 98 ofcquote:Op woensdag 27 november 2013 16:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je mij de radius en de breedtegraad kan geven dan kan ik zelfs de precieze hoek berekenen ja
Dudequote:Op woensdag 27 november 2013 16:22 schreef Studeur het volgende:
Wat is er nou weer aan de hand
In t kort: vriendin ongesteld tijdens laatste week pil, kan gebeuren. Vanochtend niet meer ongesteld en dus gestopt met pil, niet aan condoom gedacht.
Nu wil k dus dat ze voor de zekrheid een morning after pil neemt want je weet maar nooit.
Wil ze dat niet en zeg ik moet je niet bij mij aankomen als je zwanger bent, is ze kk boos
Ja oke misschien lullig en dat meen ik ook echt niet maar komop zeg
Ja ik weet hoe de pil werkt. En daar is ze 3 dagen geleden mee gestopt. En t kan dat de ovulatie eerder komt. Nu al helemaal want ze heeft 3 keer doorgeslikt en werd daarna ongesteld tijdens de pil dus totaal geen ritme. Ik wil gewoon zekerheid maarja, niet mijn lichaam.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dudeweet je niet hoe de pil werkt ofzo?
Weet je wel wat een morning after pil met je lichaam doet?
Dat moet je niet doen als het niet nodig is, hoor..
Ben het in dit geval met je vriendin eens, sorry
De hormonen die je dagelijks inneemt met de pil zijn niet spontaan uit je lichaam verdwenen na 3 dagen. Zelfs al zo er precies een eisprong zijn op het juiste moment dat jouw spermazaadjes binnen komen drijven, dan is de kans dat dat eitje krijgt om zich te nestelen (en dus uit te groeien tot een baby) misschien 0,01% groter dan wanneer ze die 3 dagen ook gewoon de pil had geslikt.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe de pil werkt. En daar is ze 3 dagen geleden mee gestopt. En t kan dat de ovulatie eerder komt. Nu al helemaal want ze heeft 3 keer doorgeslikt en werd daarna ongesteld tijdens de pil dus totaal geen ritme. Ik wil gewoon zekerheid maarja, niet mijn lichaam.
Ja ik dacht ook helemaal niet na maar t was op whatsapp en dan komt t misschien te direct over. In t echt zou ik t met een knipoog zeggen en snapt ze ook wel dat ik t niet meen. Godver wat heb ik nou weer gedaanquote:Op woensdag 27 november 2013 16:32 schreef Moira. het volgende:
Oh en "moet je niet bij mij aankomen als je zwanger bent" moet je nooit tegen je vriendin zeggen, al helemaal als je het 'niet echt meent'.
Zou daarvoor wel m'n excuses en een knuffel aanbieden wil je daar later nog gezeik van krijgen, want zoiets blijft hangen.
Snap ik, is ook logisch. Je moet ook waakzaam zijn en blijven.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:32 schreef Studeur het volgende:
Ik moet er misschien ook niet zo'n probleem van maken maar ik wil gewoon zekerheid en niet straks een zwangere vriendin die bij me komt huilen. Maarja, zal dus wel niet gebeuren.
Bel d'r ff op of ga er ff langsquote:Op woensdag 27 november 2013 16:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook helemaal niet na maar t was op whatsapp en dan komt t misschien te direct over. In t echt zou ik t met een knipoog zeggen en snapt ze ook wel dat ik t niet meen. Godver wat heb ik nou weer gedaan
Wordt weggedrukt.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bel d'r ff op of ga er ff langs
Whatsapp is kan in veel gevallen echt een mega relatie-killer zijn. Echt contact
Kan gebeuren. Gewoon volgende keer dat je haar spreekt (als dat op whatsapp is vragen of ze ff wil bellen) weer een normaal gesprek aanknopen met de insteek dat jíj fout zat. Als zij dan een beetje rationeel is is het zo weer goedquote:Op woensdag 27 november 2013 16:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
Wordt weggedrukt.
En langsgaan duurt 45 min fietsen en ze moet zo naar werk.
Godverdomme wat heb ik nou weer voor teringstoms gedaan. Ik moet t ook altijd verneuken.
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:22 schreef Studeur het volgende:
zeg ik moet je niet bij mij aankomen als je zwanger bent
Don't kick a dog when he's downquote:Op woensdag 27 november 2013 16:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
nare man ben jij.
Je kan 't wel niet menen maar wat haal je je in je hoofd als je zoiets zegt. Ik had je meteen gedumpt. Ook al wil ik zelf nooit zwanger worden, maar als het ooit per ongeluk zou gebeuren dan zou ik wel steun willen hebben van mijn vriend.
Beetje wel hehe.quote:
Doe ff rustig, hij ziet toch in dat hij dat niet zo had moeten zeggen...quote:
Was misschien ook wel iets overtrokken reactie van mij, sry stu.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beetje wel hehe.
Mja hopelijk kunnen ze 't ff uitpraten en leert hij ervan jatchog
Sowieso dingen zeggen die je niet meent = altijd foute boel, in welke vorm dan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |