quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Je bent ver beneden haar standaard.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik leen je vriendin gewoon een keer een nachtje.
Hoe weet je dat? Misschien valt ze wel op mijn grote pener.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je bent ver beneden haar standaard.
right.....quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Misschien valt ze wel op mijn grote pener.
Als jij haar standaard bent...quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je bent ver beneden haar standaard.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:09 schreef Ro-ald het volgende:
Ik had vrijdag wel tijdens uitgaan met een leuke dame gepraat alleen haar nummer niet gevraagd
Bolognese, bbq hamquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden jullie de lekkerste chips?
Nacho cheesequote:Op dinsdag 26 november 2013 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Praten telt niet als fixen gquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:09 schreef Ro-ald het volgende:
Ik had vrijdag wel tijdens uitgaan met een leuke dame gepraat alleen haar nummer niet gevraagd
Paprika Ribbelchips._O_quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Jawelquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
snow moet je niet naar school morgen?
En de mensen hier die het kijken zijn volgens mij verder dan mijquote:
dan ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En de mensen hier die het kijken zijn volgens mij verder dan mij
atm bezig met The West Wing, weer eens wat anders en op de een of andere manier vind ik het wel vermakelijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
typisch welke series ben je nu aan het kijken?
oke.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
atm bezig met The West Wing, weer eens wat anders en op de een of andere manier vind ik het wel vermakelijk
Heb niet zoveel in huis ben beetje broke.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was/ben chippies aan het eten
Aahquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb niet zoveel in huis ben beetje broke.
Ga broodje maken.
Ja ik had het wel kunnen kopen maar niet aan gedacht om naar de supermarkt te gaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AahMaar chips is niet duur? Goedkoopste paprika chips van de Jumbo is nog geen 50 cent en vet lekker
Neequote:Op dinsdag 26 november 2013 02:30 schreef Amarantha het volgende:
Jullie zijn geen joint aan 't roken zeker?
Laatste aflevering van seizoen 3 van The Vampire Diaries aan het kijkenquote:
Aha je bent aan het soppen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 02:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste aflevering van seizoen 3 van The Vampire Diaries aan het kijken
quote:Op dinsdag 26 november 2013 02:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhuh dat zou ik ook zeggen als ik jou was.
Opperdepop...quote:Op dinsdag 26 november 2013 02:30 schreef Amarantha het volgende:
Jullie zijn geen joint aan 't roken zeker?
Ik weet...quote:
Mortal Kombat heb ik ook gespeeld vorige week. Ben er alleen niet zo goed inquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:01 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ik weet...![]()
![]()
Maar wel leuk avondje, vol extremen...
Goeie vriendin kwam langs, die albino docu gekeken op NL2 (was echtVan die albinos in Tanzania die in stukjes gekapt worden omdat hun ledematen veel rijkdom opleveren, volgens die voodoo mannetjes)
Daarna elkaar afgeslacht in Mortal Kombat
Heb m ook pas net, die verdomde Fatalaties lukken me nooit...quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mortal Kombat heb ik ook gespeeld vorige week. Ben er alleen niet zo goed in
quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:03 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Heb m ook pas net, die verdomde Fatalaties lukken me nooit...
Die Antwoordquote:
Ja gaat lekker en nee weet ik nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:17 schreef Tchock het volgende:
Hoe is het hier?Oh en, nu ik er toch ben, weet iemand wat 'pulchritude' betekent?
Fysieke mooiheid volgens google.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:17 schreef Tchock het volgende:
Hoe is het hier?Oh en, nu ik er toch ben, weet iemand wat 'pulchritude' betekent?
Lady GaGa en de garnaal uit de Noordzeequote:
Dat is nogal raar in de context waarin ik het lees maar alsnog bedanktquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:18 schreef Amarantha het volgende:
Google zegt
noun
literary
noun: pulchritude
1.
beauty.
"the irresistible pulchritude of her friend"
Yessirquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:21 schreef FL_Freak het volgende:
Tchockie nog steeds gelukkig met crack?
Ik heb sinds kort ook en meidquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
YessirAlleen laatste tijd weinig tijd voor elkaar
Morgen weer naartoe
Ja ik ga natuurlijk niet alles op fok zeggen maar ze is drie jaartjes jonger dan mij en geweldigquote:
Gaat goed, met jou?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:17 schreef Tchock het volgende:
Jij bent morgen in Den Haag?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
YessirAlleen laatste tijd weinig tijd voor elkaar
Morgen weer naartoe
Hoe heb je haar leren kennen, hoe oud ben je eigenlijk, en waarom is ze geweldig?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik ga natuurlijk niet alles op fok zeggen maar ze is drie jaartjes jonger dan mij en geweldig
Pedoquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik ga natuurlijk niet alles op fok zeggen maar ze is drie jaartjes jonger dan mij en geweldig
Prima.quote:
Morgen wordt 'm niet, maar ik denk dat Crackie daar ook zeker voor te porren isquote:Jij bent morgen in Den Haag?Moeten een keer joint het hiernamaals inroken
Ik ben 23quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe heb je haar leren kennen, hoe oud ben je eigenlijk, en waarom is ze geweldig?
Maar.. maar.. we willen alle detailsquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:25 schreef FL_Freak het volgende:
Ja ik ga natuurlijk niet alles op fok zeggen
Ik vind der prachtigquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nice.
[..]Ze is dus in elk geval knap
Mooi om te horenquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima.Studie gaat goed, Crack gaat goed, alleen wonen gaat goed.
[..]
Morgen wordt 'm niet, maar ik denk dat Crackie daar ook zeker voor te porren is
Dat wou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nice.
[..]Ze is dus in elk geval knap
Stalker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Mooi om te horenDat het moet Crackie goed gaat weet ik
![]()
![]()
Dat is waar. Maar lijkt me gezellig manquote:Ik zeg daarom een keer ipv morgen
Enige verwachte reactie ookquote:Dat wou ik ook zeggenGMTA
whehehehehe want ik heb crack nog noooooit gezienquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pic in DM?Dan stuur ik een pic van mijn vriendin
Oh shit, i'm busterquote:
Wordt hoog tijd dat wij een keer meetenquote:[..]
Dat is waar. Maar lijkt me gezellig man
Of hij een foto van een van die gasten uit The Vampire Diaries als profielfoto gebruikt.quote:[..]
Enige verwachte reactie ookTinder is echt knappemensenshoppen. Weten we dus ook dat FL knap is.
half uurtje met de auto. Valt mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Woont ze een beetje in de buurt? Oh wacht, Tinder selecteert op afstand of niet?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:33 schreef Viro het volgende:
Of hij een foto van een van die gasten uit The Vampire Diaries als profielfoto gebruikt.
Bedoelde busted, moge dat duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die ken ik niet.
Die linker kijkt alsof hij heel boos is op de rechter en de rechter kijkt alsof hij niet weet wat hij fout heeft gedaan.quote:
Alsof dat ooit nodig is.quote:
Maar alsnog is het niet echt nuttig tijdverdrijf of zo.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een seksleven is het wel een oplossing
Onmogelijk om TVD te kijken en niet te soppen als vrouw zijnde. Je liegt of je bent geen vrouw.quote:
Oh snap, dat is inderdaad ook een mogelijkheid. Dat ze constant aan het soppen is, het is Ama waar we het over hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die linker kijkt alsof hij heel boos is op de rechter en de rechter kijkt alsof hij niet weet wat hij fout heeft gedaan.
[..]
Alsof dat ooit nodig is.
Nuttig.. nuttig. Het is wel chillquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar alsnog is het niet echt nuttig tijdverdrijf of zo.
Ik ben stiekem een jongetje, niet door vertellen hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Onmogelijk om TVD te kijken en niet te soppen als vrouw zijnde. Je liegt of je bent geen vrouw.
[..]
Oh snap, dat is inderdaad ook een mogelijkheid. Dat ze constant aan het soppen is, het is Ama waar we het over hebben
Iedereen doet op zij/haar manier "sporten".quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar alsnog is het niet echt nuttig tijdverdrijf of zo.
Ben je toevallig ook 12?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een jongetje, niet door vertellen hoor
Oh shit. Betraptquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:42 schreef FL_Freak het volgende:
hihi de kleine tekst is ook te lezen hoor![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:42 schreef FL_Freak het volgende:
hihi de kleine tekst is ook te lezen hoor![]()
Maakt me niet uit. Die trend van tegenwoordig om elke vijf zinnen 'als... zijnde' er in te gooien irriteert me mateloos. Gewoon als vrouw.quote:
Sinds wanneer ben jij een vrouw?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Die trend van tegenwoordig om elke vijf zinnen 'als... zijnde' er in te gooien irriteert me mateloos. Gewoon als vrouw.
Jij bent veel te nuchter naar mijn smaakquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Was het zo traumatisch? Moet ik aan Crackie vragen wanneer je een sexchange hebt ondergaan?
Omdat ik nuchter benquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent veel te nuchter naar mijn smaak
Geniet ervanquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:52 schreef Channie83 het volgende:
Ik draai er nog maar is 1
een dikke lekkere...................................TJOEPIEEEEEEEEEEEEEEE
hey channiequote:Op dinsdag 26 november 2013 03:52 schreef Channie83 het volgende:
Nog steeds veel joh. Al is dat natuurlijk vloeken in de kerk in dit topic.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:52 schreef Viro het volgende:
Ben laatste tijd van donderdag t/m zondag stoned, tenminste ik probeer het te beperken tot die dagen.
Het is zo eng, ik herken mezelf niet als ik nuchter ben. Lijkt wel of ik ben verslaafd aan nuchter zijnquote:
Ik smoke elke dagquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog steeds veel joh. Al is dat natuurlijk vloeken in de kerk in dit topic.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:55 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ben al die andere dagen half aanwezig.ben vreselijk ziek .overgeven dit dat...
Dan helpt blowen niet, toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:52 schreef Channie83 het volgende:
2 a 3?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
stuk of 2/3 joints per dag toch?
Cola en een dikke joint werken bij mij wel altijd.zeker als ik koorts heb dan doet alles pijn in mijn lichaam en dan is een dikke lekkere joint echt zalig een genotquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dan helpt blowen niet, toch?Of juist wel?
Neuh hoor, sommige stoners zijn eens in de paar weken stoned (zal geen namen noemen, dus maar je maar niet druk snowie & krul) Anderen in het weekend of iedere avond, het verschilt per user.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog steeds veel joh. Al is dat natuurlijk vloeken in de kerk in dit topic.
dat is echt best veelquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zoiets. Laten we het daarbij houden
Wat een lul ben jij toch ook.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Neuh hoor, sommige stoners zijn eens in de paar weken stoned (zal geen namen noemen, dus maar je maar niet druk snowie & krul) Anderen in het weekend of iedere avond, het verschilt per user.
Cola: eens. Wiet: oneens. Mijn onderburen blowen heel veel en ik ga wel eens bijna over mijn nek van de wietdampen die mijn kamer overstromen als ik toch al misselijk was.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:57 schreef Amarantha het volgende:
Cola helpt tegen misselijkheid en wiet ook. Feit
Dat krijg je ervan als je cold turkey gaat op wietquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:55 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ben al die andere dagen half aanwezig.ben vreselijk ziek .overgeven dit dat...
Jep die-hard stoner.quote:
Wat zijn je plannen eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep die-hard stoner.
Tot ik hier weg gauit dit huis. Dan wordt het wel stukken minder (zal wel moeten hehe)
ja he!! dan ben ik dus niet de enige...Ik begin me nu pas een beetje mens te voelen.hell dagen haahaha....rare wazige dromen...ijlen! en kwijlenquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:57 schreef Amarantha het volgende:
Cola helpt tegen misselijkheid en wiet ook. Feit
Medische wiet wordt bij bepaalde patiënten ook uitgeschreven tegen de misselijkheid. Is dan wel niet helemaal het zelfde als wanneer je zelf een joint rookt als je beroerd bent maar het helpt bij mij zeker welquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cola: eens. Wiet: oneens. Mijn onderburen blowen heel veel en ik ga wel eens bijna over mijn nek van de wietdampen die mijn kamer overstromen als ik toch al misselijk was.
Nu niet zoveel. Eerst studie, dan huisjequote:
Misschien zit er verschil in wietlucht ruiken en zelf blowen. Ik blow nooit als ik misselijk ben (self-fulfilling prophecyquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Medische wiet wordt bij bepaalde patiënten ook uitgeschreven tegen de misselijkheid. Is dan wel niet helemaal het zelfde als wanneer je zelf een joint rookt als je beroerd bent maar het helpt bij mij zeker wel
ja chock nu weten we het wel met je studie struggles.quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:06 schreef Tchock het volgende:
Zinnen van 140 woorden ontleden op dit tijdstip is ongeveer net zo moeilijk als het laatste woord hebben tegen Viro
Ja oké sorryquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja chock nu weten we het wel met je studie struggles.
Ik hoop dat je het haalt. Mocht je weer kunnen solliciteren laat dan echt zien dat je sterk in je schoenen kan staan. Heb je ook nodig in het vak, praat uit ervaringquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu niet zoveel. Eerst studie, dan huisjeStudie is op zijn laatst pas in Augustus en anders Maart/April ofzo (hoor ik tegen die tijd wel). Sta in ieder geval boven aan de lijst bij de opleiding zorg
Thanksquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het haalt. Mocht je weer kunnen solliciteren laat dan echt zien dat je sterk in je schoenen kan staan. Heb je ook nodig in het vak, praat uit ervaring
Laat mij boobs zien en ik ben stilquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:06 schreef Tchock het volgende:
Zinnen van 140 woorden ontleden op dit tijdstip is ongeveer net zo moeilijk als het laatste woord hebben tegen Viro
Nee. Zaterdagnacht teveel gezopen, gisteren hele dag kots misselijk geweest. Vandaag best wel fit wakker geworden maar te snel energydrink weggetikt dus mijn maag was weer van streek. Kan ik normaal wel tegen maar ja mijn maag was nog niet helemaal de oude denk ik zoquote:
Oww tis zonde,ik vind kotsen echt zo vreselijk....tot je amper nog kan hahaha...maar goed hopelijk morgen wat fitter en wat aan de betere hand.....had je vodka gedronken???quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Zaterdagnacht teveel gezopen, gisteren hele dag kots misselijk geweest. Vandaag best wel fit wakker geworden maar te snel energydrink weggetikt dus mijn maag was weer van streek .Kan ik normaal wel tegen maar ja mijn maag was nog niet helemaal de oude denk ik zo
Vodka (denk 4 of 5 glazen), 3 shortjes tequila (waarvan de laatste één grote was want was laatste 'beetje' uit de fles in een plastic beker), 1 shotje zoete troep en een jagerbomb. Oh en bong gerookt en de nodige jointsquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:12 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Oww tis zonde,ik vind kotsen echt zo vreselijk....tot je amper nog kan hahaha...maar goed hopelijk morgen wat fitter en wat aan de betere hand.....had je vodka gedronken???
Nu begin ik je een beetje te haten, je verpest mijn jeugdquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Worden al zijn legendarische scènes toch een stukje minder eng van.
Jouw jeugd? Maar Nicholson begon in de jaren '60 pas met acteren hoor!quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu begin ik je een beetje te haten, je verpest mijn jeugd![]()
Ik zou best een keer met jouw willen drinken...ik weet het is een te blije actiequote:Op dinsdag 26 november 2013 04:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vodka (denk 4 of 5 glazen), 3 shortjes tequila (waarvan de laatste één grote was want was laatste 'beetje' uit de fles in een plastic beker), 1 shotje zoete troep en een jagerbomb. Oh en bong gerookt en de nodige joints
Hahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:17 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik zou best een keer met jouw willen drinken...ik weet het is een te blije actie
Omdat jij het vraagt, neequote:Op dinsdag 26 november 2013 04:16 schreef Amarantha het volgende:
Gaan we dit deel nog vol krijgen vannacht?
Maar ik kom uit jaren '80quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jouw jeugd? Maar Nicholson begon in de jaren '60 pas met acteren hoor!
Het was een 'je bent oud'-grap maar hij landt niet helemaal.quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar ik kom uit jaren '80Toen was hij al 20 jaar bezig
Jaaaa ik heb geduld hoor,en heb een auto.of met meerdere...ik ben wel zo spontaan en geak genoeg er voorquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaWel leuk dat je dat zegt maar ik moet nog met best veel mensen afspreken van hier, komt er telkens niet van
Er moet gewoon weer een keer een stoners meeting komenquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:20 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb geduld hoor,en heb een auto.of met meerdere...ik ben wel zo spontaan en geak genoeg er voor
* Viro bijt op ama's tongquote:
Nee alleen maar omdat in een hogere sfeer bent kan jij hem niet laten landenquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was een 'je bent oud'-grap maar hij landt niet helemaal.
Als dat er is dan wil ik er ook bij zijn....quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er moet gewoon weer een keer een stoners meeting komen
* Viro heeft een bibrozaloquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
* Amarantha gilt het huis bij elkaar
quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:23 schreef FL_Freak het volgende:
* FL_Freak houdt zijn hand over ama's mond
en raakt haar teder aan![]()
Fight fight fight!quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:23 schreef FL_Freak het volgende:
* FL_Freak houdt zijn hand over ama's mond
en raakt haar teder aan![]()
quote:
Ik zal eens met jou vechten met mijn zwaard van reproductiequote:
Je vindt het stiekem wel lekker en kinky, niet ontkennen.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:27 schreef Viro het volgende:
Je vindt het stiekem wel lekker en kinky, niet ontkennen.
De vraag is ....Laat ik hem heelquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
zolang ze niet aan m'n genotsknots zit moet het goed komen.
Owjee nu word ik bangquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:30 schreef Channie83 het volgende:
[..]
De vraag is ....Laat ik hem heel
Zo'n nerd die zoveel pussy hadquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:32 schreef Viro het volgende:
Het is toch wel een tijdloos nummer en best chill
lekker schurenquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:33 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat snap ik...![]()
Kom Freak voetjes van de vloer..whoeeieeehoeeee laat je dans pasjes zien
Meteen in je hoofdquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:32 schreef Viro het volgende:
Het is toch wel een tijdloos nummer en best chill
Jij gaat gelijk voor het echte werk met je salto's enzoquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:35 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Heel ff dan...want hou ik nie zo van nie.
waar hou je wel vanquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:35 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Heel ff dan...want hou ik nie zo van nie.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij gaat gelijk voor het echte werk met je salto's enzo
Ja tochhhhhhh en flikflak,radslag enz enz,met slingertjes erbij en een glitter pakje wat alle russische meiden hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij gaat gelijk voor het echte werk met je salto's enzo
Strak in pakquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:40 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja tochhhhhhh en flikflak,radslag enz enz,met slingertjes erbij en een glitter pakje wat alle russische meiden hebben.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:44 schreef Viro het volgende:
Nog een nummer wat gelijk in je kop blijft hangen
En dan keihard meezingen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:45 schreef Channie83 het volgende:
hahaha zo zitten mijn zusjes en ik ook altijd in de auto
jaaaaa meezingen hun met hun telefoon als mic en dan van alles en nog wat erbij doen van gebarenquote:
SPOILER: Nog een nummer wat blijf hangen in je hoofdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:50 schreef Viro het volgende:
Die zing ik met karaoke altijd voor een huisgenootje van meSPOILER: Nog een nummer wat blijf hangen in je hoofdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:50 schreef Viro het volgende:
Ik klikte nietSPOILER: Nog een nummer wat blijf hangen in je hoofdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ga jij dus doen op de volgend stoners meet als ik erbij benquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die zing ik met karaoke altijd voor een huisgenootje van me
quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik klikte nietJe kan altijd op mij rekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk wie het post, ik kan er zo een toepassing voor vindenquote:
Ja dat is sarahquote:
Ik ga helemaal stuk als de clown gaat huilen op het eindequote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:58 schreef FL_Freak het volgende:
Nou nog ff snel vol posten dan ga ik slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |