Nu niet zoveel. Eerst studie, dan huisjequote:
Misschien zit er verschil in wietlucht ruiken en zelf blowen. Ik blow nooit als ik misselijk ben (self-fulfilling prophecyquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Medische wiet wordt bij bepaalde patiënten ook uitgeschreven tegen de misselijkheid. Is dan wel niet helemaal het zelfde als wanneer je zelf een joint rookt als je beroerd bent maar het helpt bij mij zeker wel
ja chock nu weten we het wel met je studie struggles.quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:06 schreef Tchock het volgende:
Zinnen van 140 woorden ontleden op dit tijdstip is ongeveer net zo moeilijk als het laatste woord hebben tegen Viro
Ja oké sorryquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja chock nu weten we het wel met je studie struggles.
Ik hoop dat je het haalt. Mocht je weer kunnen solliciteren laat dan echt zien dat je sterk in je schoenen kan staan. Heb je ook nodig in het vak, praat uit ervaringquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu niet zoveel. Eerst studie, dan huisjeStudie is op zijn laatst pas in Augustus en anders Maart/April ofzo (hoor ik tegen die tijd wel). Sta in ieder geval boven aan de lijst bij de opleiding zorg
Thanksquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het haalt. Mocht je weer kunnen solliciteren laat dan echt zien dat je sterk in je schoenen kan staan. Heb je ook nodig in het vak, praat uit ervaring
Laat mij boobs zien en ik ben stilquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:06 schreef Tchock het volgende:
Zinnen van 140 woorden ontleden op dit tijdstip is ongeveer net zo moeilijk als het laatste woord hebben tegen Viro
Nee. Zaterdagnacht teveel gezopen, gisteren hele dag kots misselijk geweest. Vandaag best wel fit wakker geworden maar te snel energydrink weggetikt dus mijn maag was weer van streek. Kan ik normaal wel tegen maar ja mijn maag was nog niet helemaal de oude denk ik zoquote:
Oww tis zonde,ik vind kotsen echt zo vreselijk....tot je amper nog kan hahaha...maar goed hopelijk morgen wat fitter en wat aan de betere hand.....had je vodka gedronken???quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Zaterdagnacht teveel gezopen, gisteren hele dag kots misselijk geweest. Vandaag best wel fit wakker geworden maar te snel energydrink weggetikt dus mijn maag was weer van streek .Kan ik normaal wel tegen maar ja mijn maag was nog niet helemaal de oude denk ik zo
Vodka (denk 4 of 5 glazen), 3 shortjes tequila (waarvan de laatste één grote was want was laatste 'beetje' uit de fles in een plastic beker), 1 shotje zoete troep en een jagerbomb. Oh en bong gerookt en de nodige jointsquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:12 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Oww tis zonde,ik vind kotsen echt zo vreselijk....tot je amper nog kan hahaha...maar goed hopelijk morgen wat fitter en wat aan de betere hand.....had je vodka gedronken???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |