Die Antwoordquote:
Ja gaat lekker en nee weet ik nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:17 schreef Tchock het volgende:
Hoe is het hier?Oh en, nu ik er toch ben, weet iemand wat 'pulchritude' betekent?
Fysieke mooiheid volgens google.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:17 schreef Tchock het volgende:
Hoe is het hier?Oh en, nu ik er toch ben, weet iemand wat 'pulchritude' betekent?
Lady GaGa en de garnaal uit de Noordzeequote:
Dat is nogal raar in de context waarin ik het lees maar alsnog bedanktquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:18 schreef Amarantha het volgende:
Google zegt
noun
literary
noun: pulchritude
1.
beauty.
"the irresistible pulchritude of her friend"
Yessirquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:21 schreef FL_Freak het volgende:
Tchockie nog steeds gelukkig met crack?
Ik heb sinds kort ook en meidquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
YessirAlleen laatste tijd weinig tijd voor elkaar
Morgen weer naartoe
Ja ik ga natuurlijk niet alles op fok zeggen maar ze is drie jaartjes jonger dan mij en geweldigquote:
Gaat goed, met jou?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:17 schreef Tchock het volgende:
Jij bent morgen in Den Haag?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
YessirAlleen laatste tijd weinig tijd voor elkaar
Morgen weer naartoe
Hoe heb je haar leren kennen, hoe oud ben je eigenlijk, en waarom is ze geweldig?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik ga natuurlijk niet alles op fok zeggen maar ze is drie jaartjes jonger dan mij en geweldig
Pedoquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik ga natuurlijk niet alles op fok zeggen maar ze is drie jaartjes jonger dan mij en geweldig
Prima.quote:
Morgen wordt 'm niet, maar ik denk dat Crackie daar ook zeker voor te porren isquote:Jij bent morgen in Den Haag?Moeten een keer joint het hiernamaals inroken
Ik ben 23quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe heb je haar leren kennen, hoe oud ben je eigenlijk, en waarom is ze geweldig?
Maar.. maar.. we willen alle detailsquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:25 schreef FL_Freak het volgende:
Ja ik ga natuurlijk niet alles op fok zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |