jaaaaa meezingen hun met hun telefoon als mic en dan van alles en nog wat erbij doen van gebarenquote:
SPOILER: Nog een nummer wat blijf hangen in je hoofdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:50 schreef Viro het volgende:
Die zing ik met karaoke altijd voor een huisgenootje van meSPOILER: Nog een nummer wat blijf hangen in je hoofdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:50 schreef Viro het volgende:
Ik klikte nietSPOILER: Nog een nummer wat blijf hangen in je hoofdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ga jij dus doen op de volgend stoners meet als ik erbij benquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die zing ik met karaoke altijd voor een huisgenootje van me
quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik klikte nietJe kan altijd op mij rekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk wie het post, ik kan er zo een toepassing voor vindenquote:
Ja dat is sarahquote:
Ik ga helemaal stuk als de clown gaat huilen op het eindequote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:58 schreef FL_Freak het volgende:
Nou nog ff snel vol posten dan ga ik slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |