quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Je bent ver beneden haar standaard.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik leen je vriendin gewoon een keer een nachtje.
Hoe weet je dat? Misschien valt ze wel op mijn grote pener.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je bent ver beneden haar standaard.
right.....quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Misschien valt ze wel op mijn grote pener.
Als jij haar standaard bent...quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je bent ver beneden haar standaard.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:09 schreef Ro-ald het volgende:
Ik had vrijdag wel tijdens uitgaan met een leuke dame gepraat alleen haar nummer niet gevraagd
Bolognese, bbq hamquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden jullie de lekkerste chips?
Nacho cheesequote:Op dinsdag 26 november 2013 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Praten telt niet als fixen gquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:09 schreef Ro-ald het volgende:
Ik had vrijdag wel tijdens uitgaan met een leuke dame gepraat alleen haar nummer niet gevraagd
Paprika Ribbelchips._O_quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |