Ik vind der prachtigquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nice.
[..]Ze is dus in elk geval knap
Mooi om te horenquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima.Studie gaat goed, Crack gaat goed, alleen wonen gaat goed.
[..]
Morgen wordt 'm niet, maar ik denk dat Crackie daar ook zeker voor te porren is
Dat wou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nice.
[..]Ze is dus in elk geval knap
Stalker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Mooi om te horenDat het moet Crackie goed gaat weet ik
![]()
![]()
Dat is waar. Maar lijkt me gezellig manquote:Ik zeg daarom een keer ipv morgen
Enige verwachte reactie ookquote:Dat wou ik ook zeggenGMTA
whehehehehe want ik heb crack nog noooooit gezienquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pic in DM?Dan stuur ik een pic van mijn vriendin
Oh shit, i'm busterquote:
Wordt hoog tijd dat wij een keer meetenquote:[..]
Dat is waar. Maar lijkt me gezellig man
Of hij een foto van een van die gasten uit The Vampire Diaries als profielfoto gebruikt.quote:[..]
Enige verwachte reactie ookTinder is echt knappemensenshoppen. Weten we dus ook dat FL knap is.
half uurtje met de auto. Valt mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Woont ze een beetje in de buurt? Oh wacht, Tinder selecteert op afstand of niet?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:33 schreef Viro het volgende:
Of hij een foto van een van die gasten uit The Vampire Diaries als profielfoto gebruikt.
Bedoelde busted, moge dat duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die ken ik niet.
Die linker kijkt alsof hij heel boos is op de rechter en de rechter kijkt alsof hij niet weet wat hij fout heeft gedaan.quote:
Alsof dat ooit nodig is.quote:
Maar alsnog is het niet echt nuttig tijdverdrijf of zo.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een seksleven is het wel een oplossing
Onmogelijk om TVD te kijken en niet te soppen als vrouw zijnde. Je liegt of je bent geen vrouw.quote:
Oh snap, dat is inderdaad ook een mogelijkheid. Dat ze constant aan het soppen is, het is Ama waar we het over hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die linker kijkt alsof hij heel boos is op de rechter en de rechter kijkt alsof hij niet weet wat hij fout heeft gedaan.
[..]
Alsof dat ooit nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |