Nuttig.. nuttig. Het is wel chillquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar alsnog is het niet echt nuttig tijdverdrijf of zo.
Ik ben stiekem een jongetje, niet door vertellen hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Onmogelijk om TVD te kijken en niet te soppen als vrouw zijnde. Je liegt of je bent geen vrouw.
[..]
Oh snap, dat is inderdaad ook een mogelijkheid. Dat ze constant aan het soppen is, het is Ama waar we het over hebben
Iedereen doet op zij/haar manier "sporten".quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar alsnog is het niet echt nuttig tijdverdrijf of zo.
Ben je toevallig ook 12?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een jongetje, niet door vertellen hoor
Oh shit. Betraptquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:42 schreef FL_Freak het volgende:
hihi de kleine tekst is ook te lezen hoor![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:42 schreef FL_Freak het volgende:
hihi de kleine tekst is ook te lezen hoor![]()
Maakt me niet uit. Die trend van tegenwoordig om elke vijf zinnen 'als... zijnde' er in te gooien irriteert me mateloos. Gewoon als vrouw.quote:
Sinds wanneer ben jij een vrouw?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Die trend van tegenwoordig om elke vijf zinnen 'als... zijnde' er in te gooien irriteert me mateloos. Gewoon als vrouw.
Jij bent veel te nuchter naar mijn smaakquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Was het zo traumatisch? Moet ik aan Crackie vragen wanneer je een sexchange hebt ondergaan?
Omdat ik nuchter benquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent veel te nuchter naar mijn smaak
Geniet ervanquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:52 schreef Channie83 het volgende:
Ik draai er nog maar is 1
een dikke lekkere...................................TJOEPIEEEEEEEEEEEEEEE
hey channiequote:Op dinsdag 26 november 2013 03:52 schreef Channie83 het volgende:
Ik draai er nog maar is 1
een dikke lekkere...................................TJOEPIEEEEEEEEEEEEEEE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |