Nog steeds veel joh. Al is dat natuurlijk vloeken in de kerk in dit topic.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:52 schreef Viro het volgende:
Ben laatste tijd van donderdag t/m zondag stoned, tenminste ik probeer het te beperken tot die dagen.
Het is zo eng, ik herken mezelf niet als ik nuchter ben. Lijkt wel of ik ben verslaafd aan nuchter zijnquote:
Ik smoke elke dagquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog steeds veel joh. Al is dat natuurlijk vloeken in de kerk in dit topic.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:55 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ben al die andere dagen half aanwezig.ben vreselijk ziek .overgeven dit dat...
Dan helpt blowen niet, toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:52 schreef Channie83 het volgende:
Ik draai er nog maar is 1
een dikke lekkere...................................TJOEPIEEEEEEEEEEEEEEE
2 a 3?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
stuk of 2/3 joints per dag toch?
Cola en een dikke joint werken bij mij wel altijd.zeker als ik koorts heb dan doet alles pijn in mijn lichaam en dan is een dikke lekkere joint echt zalig een genotquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dan helpt blowen niet, toch?Of juist wel?
Neuh hoor, sommige stoners zijn eens in de paar weken stoned (zal geen namen noemen, dus maar je maar niet druk snowie & krul) Anderen in het weekend of iedere avond, het verschilt per user.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog steeds veel joh. Al is dat natuurlijk vloeken in de kerk in dit topic.
dat is echt best veelquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zoiets. Laten we het daarbij houden
Wat een lul ben jij toch ook.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Neuh hoor, sommige stoners zijn eens in de paar weken stoned (zal geen namen noemen, dus maar je maar niet druk snowie & krul) Anderen in het weekend of iedere avond, het verschilt per user.
Cola: eens. Wiet: oneens. Mijn onderburen blowen heel veel en ik ga wel eens bijna over mijn nek van de wietdampen die mijn kamer overstromen als ik toch al misselijk was.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:57 schreef Amarantha het volgende:
Cola helpt tegen misselijkheid en wiet ook. Feit
Dat krijg je ervan als je cold turkey gaat op wietquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:55 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ben al die andere dagen half aanwezig.ben vreselijk ziek .overgeven dit dat...
Jep die-hard stoner.quote:
Wat zijn je plannen eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep die-hard stoner.
Tot ik hier weg gauit dit huis. Dan wordt het wel stukken minder (zal wel moeten hehe)
ja he!! dan ben ik dus niet de enige...Ik begin me nu pas een beetje mens te voelen.hell dagen haahaha....rare wazige dromen...ijlen! en kwijlenquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:57 schreef Amarantha het volgende:
Cola helpt tegen misselijkheid en wiet ook. Feit
Medische wiet wordt bij bepaalde patiënten ook uitgeschreven tegen de misselijkheid. Is dan wel niet helemaal het zelfde als wanneer je zelf een joint rookt als je beroerd bent maar het helpt bij mij zeker welquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cola: eens. Wiet: oneens. Mijn onderburen blowen heel veel en ik ga wel eens bijna over mijn nek van de wietdampen die mijn kamer overstromen als ik toch al misselijk was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |