Nu begin ik je een beetje te haten, je verpest mijn jeugdquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Worden al zijn legendarische scènes toch een stukje minder eng van.
Jouw jeugd? Maar Nicholson begon in de jaren '60 pas met acteren hoor!quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu begin ik je een beetje te haten, je verpest mijn jeugd![]()
Ik zou best een keer met jouw willen drinken...ik weet het is een te blije actiequote:Op dinsdag 26 november 2013 04:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vodka (denk 4 of 5 glazen), 3 shortjes tequila (waarvan de laatste één grote was want was laatste 'beetje' uit de fles in een plastic beker), 1 shotje zoete troep en een jagerbomb. Oh en bong gerookt en de nodige joints
Hahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:17 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik zou best een keer met jouw willen drinken...ik weet het is een te blije actie
Omdat jij het vraagt, neequote:Op dinsdag 26 november 2013 04:16 schreef Amarantha het volgende:
Gaan we dit deel nog vol krijgen vannacht?
Maar ik kom uit jaren '80quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jouw jeugd? Maar Nicholson begon in de jaren '60 pas met acteren hoor!
Het was een 'je bent oud'-grap maar hij landt niet helemaal.quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar ik kom uit jaren '80Toen was hij al 20 jaar bezig
Jaaaa ik heb geduld hoor,en heb een auto.of met meerdere...ik ben wel zo spontaan en geak genoeg er voorquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaWel leuk dat je dat zegt maar ik moet nog met best veel mensen afspreken van hier, komt er telkens niet van
Er moet gewoon weer een keer een stoners meeting komenquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:20 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb geduld hoor,en heb een auto.of met meerdere...ik ben wel zo spontaan en geak genoeg er voor
* Viro bijt op ama's tongquote:
Nee alleen maar omdat in een hogere sfeer bent kan jij hem niet laten landenquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was een 'je bent oud'-grap maar hij landt niet helemaal.
Als dat er is dan wil ik er ook bij zijn....quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er moet gewoon weer een keer een stoners meeting komen
* Viro heeft een bibrozaloquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
* Amarantha gilt het huis bij elkaar
quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:23 schreef FL_Freak het volgende:
* FL_Freak houdt zijn hand over ama's mond
en raakt haar teder aan![]()
Fight fight fight!quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:23 schreef FL_Freak het volgende:
* FL_Freak houdt zijn hand over ama's mond
en raakt haar teder aan![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|