Nee.quote:
Wat is er?quote:
Hij is nog op andere fora aanwezigquote:
Neverquote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef Muto het volgende:
Ik had een Titanic-vraag fout. Nu ga ik mezelf verplichten de Titanic wéér te kijken. Wie doet mee?
ik pasquote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef Muto het volgende:
Ik had een Titanic-vraag fout. Nu ga ik mezelf verplichten de Titanic wéér te kijken. Wie doet mee?
Ik! Oh wacht, ik had de laatste e niet gelezen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef Muto het volgende:
Niks laten, dat was mijn geniale ingeving.quote:Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey you
Thanks van het (laten) terugzetten van het topic!
Is goed. Waar doen we het?quote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef Muto het volgende:
Waar heb jij het overquote:Op maandag 25 november 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks laten, dat was mijn geniale ingeving.
[..]
Is goed. Waar doen we het?
Nou, gewoon nu. Om 22:00 uur starten we tegelijk die film. Klinkt dat niet spannend?quote:Op maandag 25 november 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks laten, dat was mijn geniale ingeving.
[..]
Is goed. Waar doen we het?
Nee. Dat is echt een film welke je samen moeten kijken, samen snotteren bij de zielige en mooie romantische scenes. Fok! ernaast houden gaat echt ten koste van de sfeer. De sfeer welke Titanic mijn favoriete film maakt ( Dan en Celine Dion uiteraard)quote:Op maandag 25 november 2013 21:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, gewoon nu. Om 22:00 uur starten we tegelijk die film. Klinkt dat niet spannend?
Je hebt gelijk. Misschien dat Tjacka mee wil janken met ons?quote:Op maandag 25 november 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Dat is echt een film welke je samen moeten kijken, samen snotteren bij de zielige en mooie romantische scenes. Fok! ernaast houden gaat echt ten koste van de sfeer. De sfeer welke Titanic mijn favoriete film maakt ( Dan en Celine Dion uiteraard)
Anders gewoon zondag 14:30 bij één van ons thuis? Dan heb je direct een legitiem excuus om niet in De Kuip te hoeven zitten. Daar wil je niet zitten dit weekendquote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Misschien dat Tjacka mee wil janken met ons?
Tegen wie moeten ze?quote:Op maandag 25 november 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anders gewoon zondag 14:30 bij één van ons thuis? Dan heb je direct een legitiem excuus om niet in De Kuip te hoeven zitten. Daar wil je niet zitten dit weekend
Dan gooi je het eruitquote:Op maandag 25 november 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
Ik zit echt overvol. Voelt niet goed dit.
Dan zou ik er niet toe hoeven op te roepenquote:Op maandag 25 november 2013 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oproepen tot boulimia vind ik ook not dun.
hij denkt dat dat moet nu hij mod isquote:Op maandag 25 november 2013 22:01 schreef Crack_ het volgende:
Tjacka, wat is er aan de hand? Je doet zo overdreven lief laatste tijd!?
Gewoon een smerige slijmbal.quote:Op maandag 25 november 2013 22:01 schreef Crack_ het volgende:
wegquote:Op maandag 25 november 2013 22:04 schreef Muto het volgende:
Tjacka, lul. Waar is mijn quote in jouw onderschrift?
Moet mijn lul overcompenseren.quote:Op maandag 25 november 2013 22:01 schreef Crack_ het volgende:
Mag van mij ook wel wat drukker zijn inderdaadquote:
Minimaal inderdaadquote:Op maandag 25 november 2013 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ess is er niet hé, scheelt zo al 200 posts.
Je gaat op kamersquote:Op maandag 25 november 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
Ik heb een kamer gevonden voor 225 euro in de maand incl
Als het kan wel jaquote:
Lekker! Waar?quote:Op maandag 25 november 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
Is je school ver weg van waar je nu woont dan of ben je je ouders 'zat'quote:
Nu al?quote:
Arnhem, kwartiertje fietsen naar schoolquote:
Geen geld dan voor een redelijk grote stad. Is het wel een normale formaat kamerquote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Arnhem, kwartiertje fietsen naar school
Laat maar weten wanneer de housewarming is dan.quote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Arnhem, kwartiertje fietsen naar school
Ik ben mijn ouders spuugzat.quote:Op maandag 25 november 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is je school ver weg van waar je nu woont dan of ben je je ouders 'zat'
8 m2quote:Op maandag 25 november 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen geld dan voor een redelijk grote stad. Is het wel een normale formaat kamer![]()
Klinkt zo goedkoop
In Rotterdam krijg je er niks voor. Ja, als je staand wil slapen heb je misschien net genoeg.quote:Op maandag 25 november 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen geld dan voor een redelijk grote stad. Is het wel een normale formaat kamer![]()
Klinkt zo goedkoop
Oh dearquote:
Nou ja, 3x.2.70 bijvoorbeeld kan nog wel te doen zijnquote:
Als uitwonende krijg ik dan 250 ofzo aan tegemoetkoming. Plus ik ga dan meer werken. Ben het echt zat hierquote:Op maandag 25 november 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear
Is het financieel wel te doen though? Ik roep wel dat het goedkoop is maar dat ligt natuurlijk meer aan je inkomen
Ik dacht ook dat je al snel minimaal 350-400 voor een kamer kwijt was in NLquote:Op maandag 25 november 2013 22:16 schreef Muto het volgende:
[..]
In Rotterdam krijg je er niks voor. Ja, als je staand wil slapen heb je misschien net genoeg.
Nee geen woonkamer.quote:Op maandag 25 november 2013 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
_NIET_ doen tenzij je een grote woonkamer hebt of zo. Daar word je echt gek van.
waar dan?quote:Op maandag 25 november 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
Klotequote:Op maandag 25 november 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Als uitwonende krijg ik dan 250 ofzo aan tegemoetkoming. Plus ik ga dan meer werken. Ben het echt zat hier
Je hebt toch wel foto's gezien?quote:Op maandag 25 november 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee geen woonkamer.
Ik weet echt niet hoe groot dat is tbh hahaha
Dat is écht klein. Ik neem aan dat je een tweepersoonsbed wil? Dan ben je al bijna een kwart van je kamer kwijt. Plus dat je bruikbaar oppervlak verliest door kasten en een deur, dan houd je echt héél weinig over.quote:Op maandag 25 november 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee geen woonkamer.
Kan ze nog een beetje vechten als ze de deur uit gaatquote:
Ze is vrij grootquote:Op maandag 25 november 2013 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan ze nog een beetje vechten als ze de deur uit gaat
Opgelostquote:Op maandag 25 november 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
Oke ik doe het niet
Was weer een uitspatting.
Alteveer.quote:
Verstandig. Je zou echt gek worden.quote:Op maandag 25 november 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
Oke ik doe het niet
Was weer een uitspatting.
Je zou niet meer zo vriendelijk zijn.quote:
Ja.. plus alleen uitwonende stufi is echt weinig om van te leven. Ook uitwondende stufi + werkquote:Op maandag 25 november 2013 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoiets, ja. Daar word je echt gestoord van als je er volledig moet wonen.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil al JAREN het huis uitquote:Op maandag 25 november 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
Plusss, daarbij dat ik denk dat Sof gewoon in die leeftijd zit dat je ouders bijna altijd kut zijn
Oke ik zie het voor me.quote:Op maandag 25 november 2013 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een tweepersoonsbed is 2 bij 1,80 ongeveer. Dat is dus (bijna) van muur tot muur en de helft van de lengte. Dan moet er nog een bureau, kasten, en stoel in. Zie je 't al voor je?
dit valt mij ook opquote:Op maandag 25 november 2013 22:25 schreef Crack_ het volgende:
Echt waar meid, kijk hier eens in de sc hoeveel er beweren dat hun ouders moordenaars zijn en hoeveel der zeggen uit huis te willen.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:25 schreef Crack_ het volgende:
Echt waar meid, kijk hier eens in de sc hoeveel er beweren dat hun ouders moordenaars zijn en hoeveel der zeggen uit huis te willen.
Goed zo.quote:Op maandag 25 november 2013 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke ik zie het voor me.
Laat maar
Wijze Crack. Die heeft ervaring hiermee.quote:Op maandag 25 november 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
Plusss, daarbij dat ik denk dat Sof gewoon in die leeftijd zit dat je ouders bijna altijd kut zijn
Inderdaad. Ik ben nu 22 en nu echt totaal geen problemen. Maar tussen mijn 16e en 18e vond ik echt veel dingen kut en was ik het vaak met ze oneens. Maar dat gaat vanzelf over. Althans, ik relativeer veel meer en laat veel meer dingen van me afglijden. Ik kan echt niet lang ergens meezitten/boos zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
En dat klinkt nu maar kut om te horen dat het je leeftijd is.. maar over 3 jaar spreek ik je misschien wel weer.
Ik heb dit ook, en ik was nog een redelijk makkelijke puber.quote:Op maandag 25 november 2013 22:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben nu 22 en nu echt totaal geen problemen. Maar tussen mijn 16e en 18e vond ik echt veel dingen kut en was ik het vaak met ze oneens. Maar dat gaat vanzelf over. Althans, ik relativeer veel meer en laat veel meer dingen van me afglijden. Ik kan echt niet lang ergens meezitten/boos zijn.
Ik was ook niet moeilijk. En ik kreeg ook echt wel veel vrijheid.quote:Op maandag 25 november 2013 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dit ook, en ik was nog een redelijk makkelijke puber.Je merkt gewoon dat je veel volwassener met je ouders omgaat en dat zij dat ook met jou doen.
Wat ik zo heb begrepen kan ze best goed overweg met haar vaderquote:Op maandag 25 november 2013 22:32 schreef Tchock het volgende:
Waarmee trouwens niet gezegd is dat Sof's ouders niet kut kunnen doen hoor, dat kunnen wij ook niet inschatten.
Bitchquote:Op maandag 25 november 2013 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond mn ouders echt verschrikkelijk terwijl ik juist echt een tering wijf was in mn pubertijd. God, wat heb ik het ze moeilijk gemaakt
. En nu achteraf denk ik "Jeetje, wat zijn mijn ouders daar goed mee om gegaan"
.
Jouw moeder houdt van opscheppen. Hoe erg/groot/moeilijk alles wel niet was.quote:Op maandag 25 november 2013 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind alleen dat mn moeder nu nog overdreven vaak zegt hoe moeilijk ze het had met mij. Ook tegen mensen om der heen.
Kloptquote:Op maandag 25 november 2013 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jouw moeder houdt van opscheppen. Hoe erg/groot/moeilijk alles wel niet was.
Soms, niet vaak. Jouw ouders wel vaak?quote:Op maandag 25 november 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
Zeggen jullie ouders vaak tegen je dat ze van je houden?!
Dat is wel herkenbaar. Wij (mijn ouders en ik) zeggen dat ook bijna nooit. We weten het wel, maar tochquote:Op maandag 25 november 2013 22:36 schreef Crack_ het volgende:
En mijn mama zei mij nog dit weekend dat ze zo trots is hoe ik me door alles heb heen geslagen en toen moest ik bijna huilen. Ook omdat ze dan weer zegt hoeveel ze van me houdt en zo vaak zeggen we dat niet. ZO GEVOELIG ALLEMAAL
!
Nee, dat niet.quote:Op maandag 25 november 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
Kan beter privé, maar ja.quote:Op maandag 25 november 2013 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar woon je?
Of mag ik dat niet vragen?
Ja.quote:Op maandag 25 november 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
Geen last van anders dan met Fok-it en Insoquote:Op maandag 25 november 2013 22:41 schreef Interv het volgende:
Ik kan mensen hier niet uit elkaar houden door usericons, heel raar. Ik moet wennen aan wie wie is, het is een warboel.
Post je tieten eens, dan maak ik het gemakkelijk voor je.quote:Op maandag 25 november 2013 22:41 schreef Interv het volgende:
Ik kan mensen hier niet uit elkaar houden door usericons, heel raar. Ik moet wennen aan wie wie is, het is een warboel.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen last van anders dan met Fok-it en Inso![]()
.
Als je een kalende man met een bril raar ziet doen, dan is dat één van de gezelligste users van Fok.quote:Op maandag 25 november 2013 22:41 schreef Interv het volgende:
Ik houd ze gewoon niet uit elkaar. Hoef je ook geen moeite meer te doen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:41 schreef Interv het volgende:
Ik had het ze gisteren nog gezegdquote:Op maandag 25 november 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
.
Beter dat dan een foto van Co Stompequote:
Het is hier best gezellig hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 22:43 schreef Interv het volgende:
Ik heb hier volgens mij nog nooit eerder gepost, maar ik moet eigenlijk een verslag maken, totaal geen zin.
username dan maarquote:Op maandag 25 november 2013 22:41 schreef Interv het volgende:
Doe eens een korte introductie.quote:Op maandag 25 november 2013 22:43 schreef Interv het volgende:
Ik heb hier volgens mij nog nooit eerder gepost, maar ik moet eigenlijk een verslag maken, totaal geen zin.
Dat is waar, eigenlijk is het ook niet nodig om mensen uit elkaar te houden.quote:Op maandag 25 november 2013 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik houd ze gewoon niet uit elkaar. Hoef je ook geen moeite meer te doen.
Heel soms.. en alleen mn moeder eigenlijk. Was ook wel janken, toen ik uithuis ging schreven mn ouders een kaartje en mn vader schreef iets van "Wat je ook doet, het is altijd goed. Ik hou van je"quote:Op maandag 25 november 2013 22:39 schreef Interv het volgende:
[..]
Soms, niet vaak. Jouw ouders wel vaak?
Nog nooit.quote:Op maandag 25 november 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
Whut?quote:
Ik geef je een andere opdracht; maak een kort verslag over wie je bent. Dus leeftijd etc.quote:Op maandag 25 november 2013 22:43 schreef Interv het volgende:
Zeggen sowieso niet zo veel tegen me.quote:Op maandag 25 november 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
Mijne ook niet op die leeftijd hoor. Pas toen ik 18 1/2 was ongeveerquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeggen sowieso niet zo veel tegen me.
Eh niet echt, gelukkig maar.quote:Op maandag 25 november 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil dat nog steeds niet horen. Ik ben ook niet van dat kleffe gedoe.quote:Op maandag 25 november 2013 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijne ook niet op die leeftijd hoor. Pas toen ik 18 1/2 was ongeveer. Wilde dat toch niet horen dus waarom zouden ze dat zeggen?!
Ja, absoluutquote:Op maandag 25 november 2013 22:44 schreef Crack_ het volgende:
En Stu, ook belangrijk om van elkaar te weten
Vind dat wel apart eigenlijkquote:Op maandag 25 november 2013 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijne ook niet op die leeftijd hoor. Pas toen ik 18 1/2 was ongeveer. Wilde dat toch niet horen dus waarom zouden ze dat zeggen?!
Nope. Ik heb het nog nooit tegen iemand gezegd. En zij ook niet tegen mij.quote:
Waarom gelukkigquote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eh niet echt, gelukkig maar.
Ik te vaak, ben niet meer serieus te nemen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog nooit, echt nog nooit tegen mn ouders gezegd dat ik van ze hou![]()
..
Ik ben bijna 19.quote:Op maandag 25 november 2013 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik schrijf het wel soms in een kaartjequote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
..
Tegen iemand zeggen dat je van diegene houdt hoeft niet klef te zijn hoorquote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik wil dat nog steeds niet horen. Ik ben ook niet van dat kleffe gedoe.
Bijna weer!quote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, absoluut
Ik ben gek op mijn ouders. Ik zie ze niet zo vaak maar hou wel van ze
Ja.. eigenlijk wel. Maar snap het wel van oudersquote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind dat wel apart eigenlijkAls ouder hoor je dat toch af en toe te zeggen? Want je wilt het eigenlijk wel horen, onbewust
Zijn ook wel erg loze woorden zonder da...quote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
..
Ik zeg dat ook nooit. Volgens mij weten de mensen om wie ik veel geef dat wel.quote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Nope. Ik heb het nog nooit tegen iemand gezegd. En zij ook niet tegen mij.
Waarom zou je zoiets niet mogen zeggenquote:
Essie wijffiequote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
Hoi
Ik ben moe maar heb geen zin om te gaan slapen
Ik ook nietquote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
..
Jij geef om mij he.quote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zeg dat ook nooit. Volgens mij weten de mensen om wie ik veel geef dat wel.
Nog nooit irl gezegd?quote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik schrijf het wel soms in een kaartje
Ik voel me 17 okéquote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gedraag je dan zo ook eens, verdomme!
Nogal jaquote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is echt emogif-waardig joh. Té triest
Ja.quote:
Ja, over 4 weekjes weerquote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tegen iemand zeggen dat je van diegene houdt hoeft niet klef te zijn hoor.
[..]
Bijna weer!
Haai stuwiequote:
quote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook nietZij ook niet trouwens
Maar dat maken we op andere manieren wel duidelijk hoor
20 jaar.quote:Op maandag 25 november 2013 22:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik geef je een andere opdracht; maak een kort verslag over wie je bent. Dus leeftijd etc.
Dat klinkt positief.quote:
Achja..quote:Op maandag 25 november 2013 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Goedzo. Maar toch, het echt horen is toch wel even wat anders merk ik
.
Ik maak wel een enquête.quote:
Ik weet wanneer.quote:
neequote:
nwly, knzj, ntbquote:
Dat zeg ik helemaal nietquote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets niet mogen zeggen
Sowieso stelletjes die altijd zeggen ik hou van je en alles, niks voor mij.quote:Op maandag 25 november 2013 22:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik het tegen vriendje zei ook niet meer herinneren. Het moet ook niet te vaak worden.
Ja, maar ik hou van je écht horen blijft echt anders. Ook al weet je het nog zo goed..quote:Op maandag 25 november 2013 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Achja..Vaak is een knuffel ook wel alleszeggend
En een knuffel van je ouders is anders dan alle andere knuffels
quote:
Mij ook niet neequote:Op maandag 25 november 2013 22:48 schreef Interv het volgende:
[..]
Sowieso stelletjes die altijd zeggen ik hou van je en alles, niks voor mij.
Ja zodat ik al deze kut jaren qua studie erop heb zittenquote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan wilde je de tijd nog 6 jaar doorspoelen ook. Bejaarde.
Ik moet nu weer aan dat ene stelletje denken hier waar ik niet aan wil denkenquote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mij ook niet nee. Betekent dan toch niks zeg
Ik ben wel enorm aanhankelijk eigenlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 22:48 schreef Interv het volgende:
[..]
Get on the beers sonquote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind ouders een pijnlijk onderwerp. Misschien kunnen we nu weer de dagelijkse drankdiscussie voeren.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet nu weer aan dat ene stelletje denken hier waar ik niet aan wil denken![]()
Tjacka weet
quote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zodat ik al deze kut jaren qua studie erop heb zitten
Saai.quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Interv het volgende:
Leeftijd: 20 jaar
Geslacht: vrouw
Vrijgezel ja/nee: nee
Naam: Interv
hobby's: ja
Stude/school/werk: studie en werk
Ik blijf verder anoniem.
Nee, inderdaad. Mensen die 8 whatsappgesprekken op een dag met hun liefde hebben en dan steeds afsluiten met ik hou van je. Ik ook van jou.quote:Op maandag 25 november 2013 22:48 schreef Interv het volgende:
[..]
Die buschaffeur? Bewaker? Wat was 't?quote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet nu weer aan dat ene stelletje denken hier waar ik niet aan wil denken![]()
Tjacka weet
Nee denk het niet.quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat ga jij je opleidingsjaren missen als je eenmaal fulltime werkt. (Oké dat kan niet met een zekerheid voor je stellen)
Luv u!quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Mensen die 8 whatsappgesprekken op een dag met hun liefde hebben en dan steeds afsluiten met ik hou van je. Ik ook van jou.
Ik ook. Als ik verliefd ben.quote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben wel enorm aanhankelijk eigenlijk.
Je weet wat vrijgezel betekent?quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Interv het volgende:
Ik blijf verder anoniem.
Ik rij dan porsche dus denk het niet.quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat ga jij je opleidingsjaren missen als je eenmaal fulltime werkt. (Oké dat kan niet met een zekerheid voor je stellen)
quote:
Plee`s schoonmaken in een vliegtuig.quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die buschaffeur? Bewaker? Wat was 't?
Helaas, je voldoet niet aan de GRTD-criteria. Alleen vrouwen zonder relatie of hobby bieden wij op dit moment een plek aan.quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Interv het volgende:
Ik blijf verder anoniem.
Hoi, ik ken jou nog niet. ik ben essquote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Interv het volgende:
Ik blijf verder anoniem.
Ik denk dat studeren zwaarder is.quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ohnee, ken ik niet.quote:Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Plee`s schoonmaken in een vliegtuig.
ik voel mij ZO aangesprokenquote:Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helaas, je voldoet niet aan de GRTD-criteria. Alleen vrouwen zonder relatie of hobby bieden wij op dit moment een plek aan.
Nee, al jaren niet meer geweestquote:
Oh, ik ookquote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben wel enorm aanhankelijk eigenlijk.
Want er zijn hier al te veel vrouwen mét relatie wou je zeggen?quote:Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helaas, je voldoet niet aan de GRTD-criteria. Alleen vrouwen zonder relatie of hobby bieden wij op dit moment een plek aan.
seksloosquote:Op maandag 25 november 2013 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, al jaren niet meer geweestwat houdt het ook al weer in?
Stel je voor dat je partner dood een bus wordt geraakt, dan weet je in ieder geval dat je partner van jou heeft gehouden.quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Mensen die 8 whatsappgesprekken op een dag met hun liefde hebben en dan steeds afsluiten met ik hou van je. Ik ook van jou.
Je hebt mij wel een Ranged Rover toegezegd he. Al denk ik dat we die relatieplannen beter even in de koelkast kunnen zetten als we echt in een Russisch/Poolse commiblock terecht komen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik rij dan porsche dus denk het niet.
Als dat niet het geval is commiblock.
No I love you morequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh dat lijkt me wel vervelend. Daar heb ik nu wel een beetje last vanquote:
Hoeven ze mij niet te vertellen. Maar ik ben daar waarschijnlijk veel te nuchter voor.quote:Op maandag 25 november 2013 22:52 schreef Interv het volgende:
[..]
Stel je voor dat je partner dood een bus wordt geraakt, dan weet je in ieder geval dat je partner van jou heeft gehouden.
Zoiets zit erachter, zoiets.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
No I love you more
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
╔═════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════╗quote:
Ik doe aan vreemdgaan? Mag het dan wel?quote:Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welkom!quote:Op maandag 25 november 2013 22:53 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik doe aan vreemdgaan? Mag het dan wel?
liefde via de chat gewoonquote:Op maandag 25 november 2013 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel vervelend. Daar heb ik nu wel een beetje last van
check je dmquote:Op maandag 25 november 2013 22:53 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik doe aan vreemdgaan? Mag het dan wel?
Over jou.quote:Op maandag 25 november 2013 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij het nou over mij of over jezelf?!
nu zie ik een dikke neger crack voor mequote:
quote:
Dat was baasquote:Op maandag 25 november 2013 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tijd voor een verplaatsing naar KPD
Is niet helemaal hetzelfde thoughquote:
Oh, maar je krabbelt al terug met je soms en soms heel erg niet. Godverdomme, ik ben afhankelijk ja! Kan alleen mezelf niet knuffelen maar daar kan ik fok-it ook voor gebruikenquote:
Bahquote:Op maandag 25 november 2013 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
nu zie ik een dikke neger crack voor me
Okay ik luister wel even dan ventje!quote:Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef Toto69 het volgende:
http://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3DsOV_-h0anAQ
Het was toch juist rustig vanavond?quote:
ess is er weerquote:
Ik ookquote:Op maandag 25 november 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit vind ik wel echt een tof nummer trouwens
Nee maar je moet wat tochquote:Op maandag 25 november 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is niet helemaal hetzelfde though
quote:Op maandag 25 november 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit vind ik wel echt een tof nummer trouwens
quote:Op maandag 25 november 2013 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was toch juist rustig vanavond?
quote:
GFquote:
Nou ja, het is gewoon waar dat je soms heel zelfstandig bent en andere keren 8 keer belt op een dag.quote:Op maandag 25 november 2013 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar je krabbelt al terug met je soms en soms heel erg niet. Godverdomme, ik ben afhankelijk ja! Kan alleen mezelf niet knuffelen maar daar kan ik fok-it ook voor gebruiken![]()
. Of mn beertje
.
Ericquote:Op maandag 25 november 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay ik luister wel even dan ventje!
Ja I knowquote:
Ja. Dan verveel ik mij.quote:Op maandag 25 november 2013 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon waar dat je soms heel zelfstandig bent en andere keren 8 keer belt op een dag.
Ja tof is die hè?quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tijd voor een verplaatsing naar KPD
Begrijpelijk.quote:Op maandag 25 november 2013 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja I knowMaar ik vind het nu wel lang duren
En het duurt nog een tijdje
Ja hoor ik ben weer ontdooid enzoquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Je wordt gewoon een konijn op batterijen het eerste weekend dat hij terug is
Cachie misschienquote:
Wat bedoel je?quote:
Ja, heb nog wel een leuk verhaal over dit nummer, maar dat komt nog wel een keertje.quote:
Ik zat net hetzelfde te denken, ja.quote:
Uitgenodigd waar?quote:Op maandag 25 november 2013 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb er uitgenodigd maar ze vindt me saai.
Vreemd genoeg zegt iedereen dat de laatste tijd tegen mijquote:Op maandag 25 november 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Je wordt gewoon een konijn op batterijen het eerste weekend dat hij terug is
Wat een cliffhanger... jongens, jongens, dit wordt Muto dagelijks sherlockenquote:Op maandag 25 november 2013 22:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, heb nog wel een leuk verhaal over dit nummer, maar dat komt nog wel een keertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |