Arnhem, kwartiertje fietsen naar schoolquote:
Geen geld dan voor een redelijk grote stad. Is het wel een normale formaat kamerquote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Arnhem, kwartiertje fietsen naar school
Laat maar weten wanneer de housewarming is dan.quote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Arnhem, kwartiertje fietsen naar school
Ik ben mijn ouders spuugzat.quote:Op maandag 25 november 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is je school ver weg van waar je nu woont dan of ben je je ouders 'zat'
8 m2quote:Op maandag 25 november 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen geld dan voor een redelijk grote stad. Is het wel een normale formaat kamer![]()
Klinkt zo goedkoop
In Rotterdam krijg je er niks voor. Ja, als je staand wil slapen heb je misschien net genoeg.quote:Op maandag 25 november 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen geld dan voor een redelijk grote stad. Is het wel een normale formaat kamer![]()
Klinkt zo goedkoop
Oh dearquote:
Nou ja, 3x.2.70 bijvoorbeeld kan nog wel te doen zijnquote:
Als uitwonende krijg ik dan 250 ofzo aan tegemoetkoming. Plus ik ga dan meer werken. Ben het echt zat hierquote:Op maandag 25 november 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear
Is het financieel wel te doen though? Ik roep wel dat het goedkoop is maar dat ligt natuurlijk meer aan je inkomen
Ik dacht ook dat je al snel minimaal 350-400 voor een kamer kwijt was in NLquote:Op maandag 25 november 2013 22:16 schreef Muto het volgende:
[..]
In Rotterdam krijg je er niks voor. Ja, als je staand wil slapen heb je misschien net genoeg.
Nee geen woonkamer.quote:Op maandag 25 november 2013 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
_NIET_ doen tenzij je een grote woonkamer hebt of zo. Daar word je echt gek van.
waar dan?quote:Op maandag 25 november 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
Ik heb een kamer gevonden voor 225 euro in de maand incl
Klotequote:Op maandag 25 november 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Als uitwonende krijg ik dan 250 ofzo aan tegemoetkoming. Plus ik ga dan meer werken. Ben het echt zat hier
Je hebt toch wel foto's gezien?quote:Op maandag 25 november 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee geen woonkamer.
Ik weet echt niet hoe groot dat is tbh hahaha
Dat is écht klein. Ik neem aan dat je een tweepersoonsbed wil? Dan ben je al bijna een kwart van je kamer kwijt. Plus dat je bruikbaar oppervlak verliest door kasten en een deur, dan houd je echt héél weinig over.quote:Op maandag 25 november 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee geen woonkamer.
Ik weet echt niet hoe groot dat is tbh hahaha
Kan ze nog een beetje vechten als ze de deur uit gaatquote:
Ze is vrij grootquote:Op maandag 25 november 2013 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan ze nog een beetje vechten als ze de deur uit gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |