Ja, maar ik hou van je écht horen blijft echt anders. Ook al weet je het nog zo goed..quote:Op maandag 25 november 2013 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Achja..Vaak is een knuffel ook wel alleszeggend
En een knuffel van je ouders is anders dan alle andere knuffels
quote:
Mij ook niet neequote:Op maandag 25 november 2013 22:48 schreef Interv het volgende:
[..]
Sowieso stelletjes die altijd zeggen ik hou van je en alles, niks voor mij.
Ja zodat ik al deze kut jaren qua studie erop heb zittenquote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan wilde je de tijd nog 6 jaar doorspoelen ook. Bejaarde.
Ik moet nu weer aan dat ene stelletje denken hier waar ik niet aan wil denkenquote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mij ook niet nee. Betekent dan toch niks zeg
Ik ben wel enorm aanhankelijk eigenlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 22:48 schreef Interv het volgende:
[..]
Get on the beers sonquote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind ouders een pijnlijk onderwerp. Misschien kunnen we nu weer de dagelijkse drankdiscussie voeren.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet nu weer aan dat ene stelletje denken hier waar ik niet aan wil denken![]()
Tjacka weet
quote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zodat ik al deze kut jaren qua studie erop heb zitten
Saai.quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Interv het volgende:
Leeftijd: 20 jaar
Geslacht: vrouw
Vrijgezel ja/nee: nee
Naam: Interv
hobby's: ja
Stude/school/werk: studie en werk
Ik blijf verder anoniem.
Nee, inderdaad. Mensen die 8 whatsappgesprekken op een dag met hun liefde hebben en dan steeds afsluiten met ik hou van je. Ik ook van jou.quote:Op maandag 25 november 2013 22:48 schreef Interv het volgende:
[..]
Die buschaffeur? Bewaker? Wat was 't?quote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet nu weer aan dat ene stelletje denken hier waar ik niet aan wil denken![]()
Tjacka weet
Nee denk het niet.quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat ga jij je opleidingsjaren missen als je eenmaal fulltime werkt. (Oké dat kan niet met een zekerheid voor je stellen)
Luv u!quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Mensen die 8 whatsappgesprekken op een dag met hun liefde hebben en dan steeds afsluiten met ik hou van je. Ik ook van jou.
Ik ook. Als ik verliefd ben.quote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben wel enorm aanhankelijk eigenlijk.
Je weet wat vrijgezel betekent?quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Interv het volgende:
Ik blijf verder anoniem.
Ik rij dan porsche dus denk het niet.quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat ga jij je opleidingsjaren missen als je eenmaal fulltime werkt. (Oké dat kan niet met een zekerheid voor je stellen)
quote:
Plee`s schoonmaken in een vliegtuig.quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die buschaffeur? Bewaker? Wat was 't?
Helaas, je voldoet niet aan de GRTD-criteria. Alleen vrouwen zonder relatie of hobby bieden wij op dit moment een plek aan.quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Interv het volgende:
Ik blijf verder anoniem.
Hoi, ik ken jou nog niet. ik ben essquote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Interv het volgende:
Ik blijf verder anoniem.
Ik denk dat studeren zwaarder is.quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ohnee, ken ik niet.quote:Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Plee`s schoonmaken in een vliegtuig.
ik voel mij ZO aangesprokenquote:Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helaas, je voldoet niet aan de GRTD-criteria. Alleen vrouwen zonder relatie of hobby bieden wij op dit moment een plek aan.
Nee, al jaren niet meer geweestquote:
Oh, ik ookquote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben wel enorm aanhankelijk eigenlijk.
Want er zijn hier al te veel vrouwen mét relatie wou je zeggen?quote:Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helaas, je voldoet niet aan de GRTD-criteria. Alleen vrouwen zonder relatie of hobby bieden wij op dit moment een plek aan.
seksloosquote:Op maandag 25 november 2013 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, al jaren niet meer geweestwat houdt het ook al weer in?
Stel je voor dat je partner dood een bus wordt geraakt, dan weet je in ieder geval dat je partner van jou heeft gehouden.quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Mensen die 8 whatsappgesprekken op een dag met hun liefde hebben en dan steeds afsluiten met ik hou van je. Ik ook van jou.
Je hebt mij wel een Ranged Rover toegezegd he. Al denk ik dat we die relatieplannen beter even in de koelkast kunnen zetten als we echt in een Russisch/Poolse commiblock terecht komen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik rij dan porsche dus denk het niet.
Als dat niet het geval is commiblock.
No I love you morequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh dat lijkt me wel vervelend. Daar heb ik nu wel een beetje last vanquote:
Hoeven ze mij niet te vertellen. Maar ik ben daar waarschijnlijk veel te nuchter voor.quote:Op maandag 25 november 2013 22:52 schreef Interv het volgende:
[..]
Stel je voor dat je partner dood een bus wordt geraakt, dan weet je in ieder geval dat je partner van jou heeft gehouden.
Zoiets zit erachter, zoiets.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
No I love you more
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
╔═════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════╗quote:
Ik doe aan vreemdgaan? Mag het dan wel?quote:Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welkom!quote:Op maandag 25 november 2013 22:53 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik doe aan vreemdgaan? Mag het dan wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |