Ja, maar ik hou van je écht horen blijft echt anders. Ook al weet je het nog zo goed..quote:Op maandag 25 november 2013 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Achja..Vaak is een knuffel ook wel alleszeggend
En een knuffel van je ouders is anders dan alle andere knuffels
quote:
Mij ook niet neequote:Op maandag 25 november 2013 22:48 schreef Interv het volgende:
[..]
Sowieso stelletjes die altijd zeggen ik hou van je en alles, niks voor mij.
Ja zodat ik al deze kut jaren qua studie erop heb zittenquote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan wilde je de tijd nog 6 jaar doorspoelen ook. Bejaarde.
Ik moet nu weer aan dat ene stelletje denken hier waar ik niet aan wil denkenquote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mij ook niet nee. Betekent dan toch niks zeg
Ik ben wel enorm aanhankelijk eigenlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 22:48 schreef Interv het volgende:
[..]
Get on the beers sonquote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind ouders een pijnlijk onderwerp. Misschien kunnen we nu weer de dagelijkse drankdiscussie voeren.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet nu weer aan dat ene stelletje denken hier waar ik niet aan wil denken![]()
Tjacka weet
quote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zodat ik al deze kut jaren qua studie erop heb zitten
Saai.quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Interv het volgende:
Leeftijd: 20 jaar
Geslacht: vrouw
Vrijgezel ja/nee: nee
Naam: Interv
hobby's: ja
Stude/school/werk: studie en werk
Ik blijf verder anoniem.
Nee, inderdaad. Mensen die 8 whatsappgesprekken op een dag met hun liefde hebben en dan steeds afsluiten met ik hou van je. Ik ook van jou.quote:Op maandag 25 november 2013 22:48 schreef Interv het volgende:
[..]
Die buschaffeur? Bewaker? Wat was 't?quote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet nu weer aan dat ene stelletje denken hier waar ik niet aan wil denken![]()
Tjacka weet
Nee denk het niet.quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat ga jij je opleidingsjaren missen als je eenmaal fulltime werkt. (Oké dat kan niet met een zekerheid voor je stellen)
Luv u!quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Mensen die 8 whatsappgesprekken op een dag met hun liefde hebben en dan steeds afsluiten met ik hou van je. Ik ook van jou.
Ik ook. Als ik verliefd ben.quote:Op maandag 25 november 2013 22:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben wel enorm aanhankelijk eigenlijk.
Je weet wat vrijgezel betekent?quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Interv het volgende:
Ik blijf verder anoniem.
Ik rij dan porsche dus denk het niet.quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat ga jij je opleidingsjaren missen als je eenmaal fulltime werkt. (Oké dat kan niet met een zekerheid voor je stellen)
quote:
Plee`s schoonmaken in een vliegtuig.quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die buschaffeur? Bewaker? Wat was 't?
Helaas, je voldoet niet aan de GRTD-criteria. Alleen vrouwen zonder relatie of hobby bieden wij op dit moment een plek aan.quote:Op maandag 25 november 2013 22:50 schreef Interv het volgende:
Ik blijf verder anoniem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |