quote:Op maandag 25 november 2013 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeggen sowieso niet zo veel tegen me.
Eh niet echt, gelukkig maar.quote:Op maandag 25 november 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
Zeggen jullie ouders vaak tegen je dat ze van je houden?!
Ik wil dat nog steeds niet horen. Ik ben ook niet van dat kleffe gedoe.quote:Op maandag 25 november 2013 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijne ook niet op die leeftijd hoor. Pas toen ik 18 1/2 was ongeveer. Wilde dat toch niet horen dus waarom zouden ze dat zeggen?!
Ja, absoluutquote:Op maandag 25 november 2013 22:44 schreef Crack_ het volgende:
En Stu, ook belangrijk om van elkaar te weten
Vind dat wel apart eigenlijkquote:Op maandag 25 november 2013 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijne ook niet op die leeftijd hoor. Pas toen ik 18 1/2 was ongeveer. Wilde dat toch niet horen dus waarom zouden ze dat zeggen?!
Nope. Ik heb het nog nooit tegen iemand gezegd. En zij ook niet tegen mij.quote:
Waarom gelukkigquote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eh niet echt, gelukkig maar.
Ik te vaak, ben niet meer serieus te nemen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog nooit, echt nog nooit tegen mn ouders gezegd dat ik van ze hou![]()
..
Ik ben bijna 19.quote:Op maandag 25 november 2013 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik schrijf het wel soms in een kaartjequote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
..
Tegen iemand zeggen dat je van diegene houdt hoeft niet klef te zijn hoorquote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik wil dat nog steeds niet horen. Ik ben ook niet van dat kleffe gedoe.
Bijna weer!quote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, absoluut
Ik ben gek op mijn ouders. Ik zie ze niet zo vaak maar hou wel van ze
Ja.. eigenlijk wel. Maar snap het wel van oudersquote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind dat wel apart eigenlijkAls ouder hoor je dat toch af en toe te zeggen? Want je wilt het eigenlijk wel horen, onbewust
Zijn ook wel erg loze woorden zonder da...quote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
..
Ik zeg dat ook nooit. Volgens mij weten de mensen om wie ik veel geef dat wel.quote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Nope. Ik heb het nog nooit tegen iemand gezegd. En zij ook niet tegen mij.
Waarom zou je zoiets niet mogen zeggenquote:
Essie wijffiequote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
Hoi
Ik ben moe maar heb geen zin om te gaan slapen
Ik ook nietquote:Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
..
Jij geef om mij he.quote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zeg dat ook nooit. Volgens mij weten de mensen om wie ik veel geef dat wel.
Nog nooit irl gezegd?quote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik schrijf het wel soms in een kaartje
Ik voel me 17 okéquote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gedraag je dan zo ook eens, verdomme!
Nogal jaquote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is echt emogif-waardig joh. Té triest
Ja.quote:
Ja, over 4 weekjes weerquote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tegen iemand zeggen dat je van diegene houdt hoeft niet klef te zijn hoor.
[..]
Bijna weer!
Haai stuwiequote:
quote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook nietZij ook niet trouwens
Maar dat maken we op andere manieren wel duidelijk hoor
20 jaar.quote:Op maandag 25 november 2013 22:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik geef je een andere opdracht; maak een kort verslag over wie je bent. Dus leeftijd etc.
Dat klinkt positief.quote:
Achja..quote:Op maandag 25 november 2013 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Goedzo. Maar toch, het echt horen is toch wel even wat anders merk ik
.
Ik maak wel een enquête.quote:
Ik weet wanneer.quote:
neequote:
nwly, knzj, ntbquote:
Dat zeg ik helemaal nietquote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets niet mogen zeggen
Sowieso stelletjes die altijd zeggen ik hou van je en alles, niks voor mij.quote:Op maandag 25 november 2013 22:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik het tegen vriendje zei ook niet meer herinneren. Het moet ook niet te vaak worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |