Ik was ook niet moeilijk. En ik kreeg ook echt wel veel vrijheid.quote:Op maandag 25 november 2013 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dit ook, en ik was nog een redelijk makkelijke puber.Je merkt gewoon dat je veel volwassener met je ouders omgaat en dat zij dat ook met jou doen.
Wat ik zo heb begrepen kan ze best goed overweg met haar vaderquote:Op maandag 25 november 2013 22:32 schreef Tchock het volgende:
Waarmee trouwens niet gezegd is dat Sof's ouders niet kut kunnen doen hoor, dat kunnen wij ook niet inschatten.
Bitchquote:Op maandag 25 november 2013 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond mn ouders echt verschrikkelijk terwijl ik juist echt een tering wijf was in mn pubertijd. God, wat heb ik het ze moeilijk gemaakt
. En nu achteraf denk ik "Jeetje, wat zijn mijn ouders daar goed mee om gegaan"
.
Jouw moeder houdt van opscheppen. Hoe erg/groot/moeilijk alles wel niet was.quote:Op maandag 25 november 2013 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind alleen dat mn moeder nu nog overdreven vaak zegt hoe moeilijk ze het had met mij. Ook tegen mensen om der heen.
Kloptquote:Op maandag 25 november 2013 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jouw moeder houdt van opscheppen. Hoe erg/groot/moeilijk alles wel niet was.
Soms, niet vaak. Jouw ouders wel vaak?quote:Op maandag 25 november 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
Zeggen jullie ouders vaak tegen je dat ze van je houden?!
Dat is wel herkenbaar. Wij (mijn ouders en ik) zeggen dat ook bijna nooit. We weten het wel, maar tochquote:Op maandag 25 november 2013 22:36 schreef Crack_ het volgende:
En mijn mama zei mij nog dit weekend dat ze zo trots is hoe ik me door alles heb heen geslagen en toen moest ik bijna huilen. Ook omdat ze dan weer zegt hoeveel ze van me houdt en zo vaak zeggen we dat niet. ZO GEVOELIG ALLEMAAL
!
Nee, dat niet.quote:Op maandag 25 november 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
Kan beter privé, maar ja.quote:Op maandag 25 november 2013 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar woon je?
Of mag ik dat niet vragen?
Ja.quote:Op maandag 25 november 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
Geen last van anders dan met Fok-it en Insoquote:Op maandag 25 november 2013 22:41 schreef Interv het volgende:
Ik kan mensen hier niet uit elkaar houden door usericons, heel raar. Ik moet wennen aan wie wie is, het is een warboel.
Post je tieten eens, dan maak ik het gemakkelijk voor je.quote:Op maandag 25 november 2013 22:41 schreef Interv het volgende:
Ik kan mensen hier niet uit elkaar houden door usericons, heel raar. Ik moet wennen aan wie wie is, het is een warboel.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen last van anders dan met Fok-it en Inso![]()
.
Als je een kalende man met een bril raar ziet doen, dan is dat één van de gezelligste users van Fok.quote:Op maandag 25 november 2013 22:41 schreef Interv het volgende:
Ik houd ze gewoon niet uit elkaar. Hoef je ook geen moeite meer te doen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:41 schreef Interv het volgende:
Ik had het ze gisteren nog gezegdquote:Op maandag 25 november 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
.
Beter dat dan een foto van Co Stompequote:
Het is hier best gezellig hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 22:43 schreef Interv het volgende:
Ik heb hier volgens mij nog nooit eerder gepost, maar ik moet eigenlijk een verslag maken, totaal geen zin.
username dan maarquote:Op maandag 25 november 2013 22:41 schreef Interv het volgende:
Doe eens een korte introductie.quote:Op maandag 25 november 2013 22:43 schreef Interv het volgende:
Ik heb hier volgens mij nog nooit eerder gepost, maar ik moet eigenlijk een verslag maken, totaal geen zin.
Dat is waar, eigenlijk is het ook niet nodig om mensen uit elkaar te houden.quote:Op maandag 25 november 2013 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik houd ze gewoon niet uit elkaar. Hoef je ook geen moeite meer te doen.
Heel soms.. en alleen mn moeder eigenlijk. Was ook wel janken, toen ik uithuis ging schreven mn ouders een kaartje en mn vader schreef iets van "Wat je ook doet, het is altijd goed. Ik hou van je"quote:Op maandag 25 november 2013 22:39 schreef Interv het volgende:
[..]
Soms, niet vaak. Jouw ouders wel vaak?
Nog nooit.quote:Op maandag 25 november 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
Whut?quote:
Ik geef je een andere opdracht; maak een kort verslag over wie je bent. Dus leeftijd etc.quote:Op maandag 25 november 2013 22:43 schreef Interv het volgende:
Zeggen sowieso niet zo veel tegen me.quote:Op maandag 25 november 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |