Nee.quote:
Wat is er?quote:
Hij is nog op andere fora aanwezigquote:
Neverquote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef Muto het volgende:
Ik had een Titanic-vraag fout. Nu ga ik mezelf verplichten de Titanic wéér te kijken. Wie doet mee?
ik pasquote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef Muto het volgende:
Ik had een Titanic-vraag fout. Nu ga ik mezelf verplichten de Titanic wéér te kijken. Wie doet mee?
Ik! Oh wacht, ik had de laatste e niet gelezen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef Muto het volgende:
Niks laten, dat was mijn geniale ingeving.quote:Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey you
Thanks van het (laten) terugzetten van het topic!
Is goed. Waar doen we het?quote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef Muto het volgende:
Waar heb jij het overquote:Op maandag 25 november 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks laten, dat was mijn geniale ingeving.
[..]
Is goed. Waar doen we het?
Nou, gewoon nu. Om 22:00 uur starten we tegelijk die film. Klinkt dat niet spannend?quote:Op maandag 25 november 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks laten, dat was mijn geniale ingeving.
[..]
Is goed. Waar doen we het?
Nee. Dat is echt een film welke je samen moeten kijken, samen snotteren bij de zielige en mooie romantische scenes. Fok! ernaast houden gaat echt ten koste van de sfeer. De sfeer welke Titanic mijn favoriete film maakt ( Dan en Celine Dion uiteraard)quote:Op maandag 25 november 2013 21:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, gewoon nu. Om 22:00 uur starten we tegelijk die film. Klinkt dat niet spannend?
Je hebt gelijk. Misschien dat Tjacka mee wil janken met ons?quote:Op maandag 25 november 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Dat is echt een film welke je samen moeten kijken, samen snotteren bij de zielige en mooie romantische scenes. Fok! ernaast houden gaat echt ten koste van de sfeer. De sfeer welke Titanic mijn favoriete film maakt ( Dan en Celine Dion uiteraard)
Anders gewoon zondag 14:30 bij één van ons thuis? Dan heb je direct een legitiem excuus om niet in De Kuip te hoeven zitten. Daar wil je niet zitten dit weekendquote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Misschien dat Tjacka mee wil janken met ons?
Tegen wie moeten ze?quote:Op maandag 25 november 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anders gewoon zondag 14:30 bij één van ons thuis? Dan heb je direct een legitiem excuus om niet in De Kuip te hoeven zitten. Daar wil je niet zitten dit weekend
Dan gooi je het eruitquote:Op maandag 25 november 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
Ik zit echt overvol. Voelt niet goed dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |