Nee.quote:Op zondag 24 november 2013 23:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
kun je ook zo raar praten als die figuren ofwa?
Nee klopt, ik ben er tijdelijk gehuisvest door m'n werkgever om een project waar ik op zit.quote:Op zondag 24 november 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij woonde toch niet in Leeuwarden?
en dan chickies hosselenquote:Op zondag 24 november 2013 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De nieuwe Mercedes C-klasse (2014)
[ afbeelding ]
Vernoemd naar een ouwe kut telefoon van Sonyquote:Op zondag 24 november 2013 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtige wagen, maar ik ga voor de CLA, heb 'm al op bestelling.quote:Op zondag 24 november 2013 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezus zeg, sterkte.quote:Op zondag 24 november 2013 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
Nee klopt, ik ben er tijdelijk gehuisvest door m'n werkgever om een project waar ik op zit.
Danku.quote:
Mijn god, jij wisselt echt te snel van wagens.quote:Op zondag 24 november 2013 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prachtige wagen, maar ik ga voor de CLA, heb 'm al op bestelling.
Hij heeft m besteld hè, leveren en betalen is een heel ander verhaal .....quote:Op zondag 24 november 2013 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn god, jij wisselt echt te snel van wagens.
Uiterlijk April komt hij, tegen die tijd is de mijne een jaar in m'n bezit.quote:Op zondag 24 november 2013 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn god, jij wisselt echt te snel van wagens.
Ja, ok. Ik weet niet hoeveel tijd er tussen zit, maar zolang heeft hij zijn huidige taxi nog niet.quote:Op zondag 24 november 2013 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft m besteld hè, leveren en betalen is een heel ander verhaal .....
Autootje bestellen, paar weekjes in rondrijden en zodra de leverancier je in gebreke stelt, lever je 'm weer inquote:Op zondag 24 november 2013 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft m besteld hè, leveren en betalen is een heel ander verhaal .....
Ach so. Dan is het al begrijpelijker.quote:Op zondag 24 november 2013 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiterlijk April komt hij, tegen die tijd is de mijne een jaar in m'n bezit.
Dat is lang zat.
Exact, ik denk dat ik deze winter een Aston Martin doe, DBnegentje, effe raggenquote:Op zondag 24 november 2013 23:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Autootje bestellen, paar weekjes in rondrijden en zodra de leverancier je in gebreke stelt, lever je 'm weer in
Zo komt Jan Splinter door de winter
Ik rij 50k per jaar minimaal, dus economisch gezien is 't voor mij nogal zinloos langer dan een jaar te rijden in eenzelfde auto.quote:Op zondag 24 november 2013 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
Een jaar met een auto doen lijkt mij best kort.
Het is niet verkeerd, maar ik zou hem zelf niet kopen. Wat voor kleur heb je hem in besteld?quote:Op zondag 24 november 2013 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg nou zelf, geniale bak toch? Ik was meteen verliefd.
[ afbeelding ]
Zwart gewoon.quote:Op zondag 24 november 2013 23:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is niet verkeerd, maar ik zou hem zelf niet kopen. Wat voor kleur heb je hem in besteld?
Want?quote:Op zondag 24 november 2013 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik rij 50k per jaar minimaal, dus economisch gezien is 't voor mij nogal zinloos langer dan een jaar te rijden in eenzelfde auto.
Dan wordt de inruilwaarde te laag ten opzichte van het bijleggen voor een nieuwere.quote:
Ah ok.quote:Op zondag 24 november 2013 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan wordt de inruilwaarde te laag ten opzichte van het bijleggen voor een nieuwere.
Precies, gevarentoeslag.quote:Op zondag 24 november 2013 23:25 schreef sp3c het volgende:
sowieso mag je best wat extra als je in Leeuwarden moet wonen
M.A.S.K.quote:Op zondag 24 november 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
Ik had deze vroeger.
[ afbeelding ]
er gaat niks boven vleugeldeurenquote:Op zondag 24 november 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
Ik had deze vroeger.
[ afbeelding ]
Bij zoiets wordt de inruilwaarde alleen maar hoger.quote:Op zondag 24 november 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
Ik had deze vroeger.
[ afbeelding ]
Wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 24 november 2013 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Exact, ik denk dat ik deze winter een Aston Martin doe, DBnegentje, effe raggen
Beter bekend als Zoetjequote:Op zondag 24 november 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
Leeuwarden is net zo tof als Zoetermeer maar dan ouder
ik noem het graag Zoetermatigquote:
Zoetermeer gezien hebben en dan ......quote:Op zondag 24 november 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
Leeuwarden is net zo tof als Zoetermeer maar dan ouder
Die is ook heel mooi.quote:Op zondag 24 november 2013 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prachtige wagen, maar ik ga voor de CLA, heb 'm al op bestelling.
naar omstandighedenquote:Op zondag 24 november 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Ik ben wel eens een weekend in Leeuwarden geweest.
Zag er redelijk westers uit.
Fryslan, zoals ze zelf willen horen.quote:
Aardig, hij is ook niet zo duur en lease 600 ongeveer schat ik, leuke auto voor een vertegenwoordigerquote:
Is dat geen uitstervend beroep?quote:Op zondag 24 november 2013 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Aardig, hij is ook niet zo duur en lease 600 ongeveer schat ik, leuke auto voor een vertegenwoordiger
Valt best mee inderdaad, beetje fatsoenlijke uitvoering is net iets over de 40k.quote:Op zondag 24 november 2013 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Aardig, hij is ook niet zo duur en lease 600 ongeveer schat ik, leuke auto voor een vertegenwoordiger
Ik zou er fan van zijn als hij van TV getrapt wordt.quote:Op zondag 24 november 2013 23:42 schreef Jian het volgende:
Dat Raymann is ook geen klote aan hè, echt iemand fan?
Ik vraag me nog steeds af waarom die idioot nog op tv mag verschijnenquote:Op zondag 24 november 2013 23:42 schreef Jian het volgende:
Nee, hij is ook een keer getrolled vanuit hier met een tweet.quote:Op zondag 24 november 2013 23:42 schreef Jian het volgende:
quote:Jörgen Raymann heeft zijn excuses aangeboden nadat hij veel kritiek kreeg vanwege een ongelukkige promo.
In de Zo: Raymann-promo, die direct na de persconferentie over de overleden jongetjes Julian en Ruben werd uitgezonden, was een vrolijke, dansende Raymann te zien.
Twitteraars reageerden verbolgen. Zo stuurde iemand Raymann de volgende tweet:@JorgenRaymann Wat stond je nou vrolijk te dansen en schijtlolligheden te verkondigen op tv net na de berichtgeving over de de jongetjes.
Kort daarop maakte Jörgen excuses: "Het programma is gisteren opgenomen. Ik zou die flauwe BS nooit verkopen als ik dit wist! Sorry dat je het zo hebt ervaren."
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 25 november 2013 00:34 schreef Specularium het volgende:
Top 100 van zondag 24 november 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 418 Mexicanobakker
02. 364 Karina
03. 342 sp3c
Ja hoor, alleen vannacht wat weinig geslapen. Verder was het lekker rustig, hoefde weinig te doen, maar de vrouw kon helaas niet langs dus ik heb lekker voetballen gekeken. Verder was er weinig op TV, dat is dan altijd jammer.quote:
Hmm slecht slapen hakt er altijd zo enorm in.quote:Op maandag 25 november 2013 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen vannacht wat weinig geslapen. Verder was het lekker rustig, hoefde weinig te doen, maar de vrouw kon helaas niet langs dus ik heb lekker voetballen gekeken. Verder was er weinig op TV, dat is dan altijd jammer.
Dat doe ik altijd.quote:Op maandag 25 november 2013 10:19 schreef Tem het volgende:
Twee weken verkering en dan al de vrouw noemen.
Tis wel even reizen ja. En met het OV vind ik juist wel chill.quote:Op maandag 25 november 2013 10:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hmm slecht slapen hakt er altijd zo enorm in.
Wonen jullie ver van elkaar vandaan? Ik vond dat altijd zo klote dat ik dan een uur moest reizen om mijn toenmalige vriend te zien. Zeker in de tijd dat ik dat met het OV moest doen.
Anderhalve maand ja.quote:Op maandag 25 november 2013 10:23 schreef Uccie het volgende:
Twee weken....whut??? Ik dacht dat het over een hele lange relatie ging
Inderdaad Arjan, brrrrrrrr.quote:Op maandag 25 november 2013 10:04 schreef arjan1112 het volgende:
Koud zeg, en ben niet eens buiten geweest, alleen bij de brievenbus beneden
Nou ja, ik heb een tante die met 3 maanden na de kennismaking getrouwd is en nu al zo'n 20 jr gelukkig met haar man is...dus dat zal ik nooit te snel roepen.quote:Op maandag 25 november 2013 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anderhalve maand ja.
Dan is het natuurlijk niet serieus.
Gelukkig maar. Pfoe, een serieuze relatie, dat zou pas zwaar zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 10:31 schreef Tem het volgende:
Maar bij Mexicanobakkert is het inderdaad niet serieus te noemen.
Ja, dan moet je eigenlijk gewoon scharrelen tot je erbij neervalt.quote:
Met 30 ook hoor...begin je aan de 2e rondequote:Op maandag 25 november 2013 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dan moet je eigenlijk gewoon scharrelen tot je erbij neervalt.
Playmobiel al opgeruimd in dozen?quote:Op maandag 25 november 2013 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dan moet je eigenlijk gewoon scharrelen tot je erbij neervalt.
Nee, we slapen op een bed van legostenen.quote:
ja man lekker een weekje niets doenquote:Op maandag 25 november 2013 09:43 schreef arjan1112 het volgende:
is leeuwarden leuk , zou ik er op vakantie gaan?
Niet alleen voor vertegenwoordigersquote:Op zondag 24 november 2013 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
damn bijnaquote:Op maandag 25 november 2013 00:34 schreef Specularium het volgende:
Top 100 van zondag 24 november 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 418 Mexicanobakker
02. 364 Karina
03. 342 sp3c
Uh nee. Niet doenquote:
Die is niet echt voor buiten bedoeld he?quote:
Ik doe toch een panty aan man! Niet met blote benen.quote:Op maandag 25 november 2013 12:08 schreef sp3c het volgende:
je krijgt wel koude benen he, misschien is het meer wat voor de zomer
quote:
Goed om te weten johquote:Op maandag 25 november 2013 12:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja ik draag hem links..... foutje.
Technisch zou ik in een rondje lopen, met de voordeur open (straal x hoekafwijking) zou ik het nog redden ook.quote:
Hilarisch weer Claudia.quote:Op maandag 25 november 2013 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Je beeldscherm? Lijkt me niet zo handig.
In de sushi?quote:
Lauw water toch? Of is dit een andere truuk die ik niet ken.quote:Op maandag 25 november 2013 12:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leg zijn duim maar eens in een glas koud water als hij slaapt.
Nee klopt, dat zei Voorschrift ook al meteenquote:Op maandag 25 november 2013 11:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Niet alleen voor vertegenwoordigers
Dus jij zit ook hierquote:
Ik had sp3c beloofd dat een keer te doen... vandaag is dus de dagquote:Op maandag 25 november 2013 13:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ga je sjoelen in een mantelpakkie? Ik zou lekker een spijkerbroek aantrekken
quote:Op maandag 25 november 2013 14:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had sp3c beloofd dat een keer te doen... vandaag is dus de dag
Voel je straks ineens die eenogige zwarte cobra langs je dijen omhoog kruipen.quote:Op maandag 25 november 2013 14:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had sp3c beloofd dat een keer te doen... vandaag is dus de dag
Neuh ik doe een dikke panty aanquote:Op maandag 25 november 2013 14:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Voel je straks ineens die eenogige zwarte cobra langs je dijen omhoog kruipen.
Als je dat al tof noemt... Niks meer gewend zeker?quote:Op maandag 25 november 2013 14:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet heel tof gaan doen he Connie?
Ik woon niet op een kast.quote:Op maandag 25 november 2013 14:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je dat al tof noemt... Niks meer gewend zeker?
Jeetje moet ik altijd lief doen dan?quote:Op maandag 25 november 2013 15:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit gedrag staat je echt voor geen meter met je panterkast.
Je bent gewoon jaloers dat er nooit iemand aan jouw billen zit.quote:Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef Karina het volgende:
Ah daar is het billemaatje van Specularium ook weer.
Daar weet jij helemaal niks van.quote:Op maandag 25 november 2013 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er nooit iemand aan jouw billen zit.
Waarom?quote:Op maandag 25 november 2013 17:33 schreef Karina het volgende:
Dan kun je deze tent net zo goed sluiten he?
Ik ook niet.quote:Op maandag 25 november 2013 17:38 schreef Specularium het volgende:
Ik heb geen chrome notification ding in mijn razende statusbalk.
Stond er opeens vanmorgen.quote:Op maandag 25 november 2013 17:38 schreef Specularium het volgende:
Ik heb geen chrome notification ding in mijn razende statusbalk.
Ik hoop echt dat je op de verkeerde trein stapt.quote:Op maandag 25 november 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Stond er opeens vanmorgen.
Nou ja morgen maar even kijken hoe ik het wegkrijg.
Ik ben er vandoor. Houd jullie veilig.
Rotjoch.quote:Op maandag 25 november 2013 17:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je op de verkeerde trein stapt.
Karina? Weet je nog die kaarsjes met die een keer bij Geer en Goor te zien waren?quote:
Wat voor kachel is ontploft?quote:Op maandag 25 november 2013 18:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Karina? Weet je nog die kaarsjes met die een keer bij Geer en Goor te zien waren?
Ik kom net van Dirk v.d. Broek, 12 van die theelichjes op batterij voor 2 euro![]()
Je hebt ook setjes van 3 verschillende soorten kaarsjes, verschillende hoogte's dan,
per pakje 3 euro, ik heb een hele lading gekocht, want het licht was bij mij uitgevallen
vorige week en ik vond het doodeng met overal die kaarsjessinds mijn kachel ooit een
keer is ontploft héél lang geleden ben ik altijd een beetje panisch gebleven voor brand,
vandaar dat ik niet zo dol ben op gewone kaarsjes![]()
Anyway's ik moest aan je denken toen ik ze kocht en ik dacht ik zal het effe doorgeven,
dus bij deze
ow....... lang geleden toen ik nog in een antikraakpand woonde met mijn vriendjequote:
Ja, doe eensquote:Op maandag 25 november 2013 19:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Zal ik ook eens een verhaal vertellen?
Hm deze reactie verwachtte ik niet. Nu moet ik eerst een verhaal gaan bedenkenquote:Op maandag 25 november 2013 19:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, doe eenszijn ze niet gewend hier volgens mij, iedereen is gelijk van de leg
Ik ga wel effe koffie maken, kijk ik strakkies welquote:Op maandag 25 november 2013 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm deze reactie verwachtte ik niet. Nu moet ik eerst een verhaal gaan bedenken
Vertel anders iets over je tetten.quote:Op maandag 25 november 2013 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm deze reactie verwachtte ik niet. Nu moet ik eerst een verhaal gaan bedenken
Okee maar geen hoge verwachtingen krijgen he.quote:Op maandag 25 november 2013 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga wel effe koffie maken, kijk ik strakkies wel
Wow wow, dit had je makkelijk in vier posts kunnen zeggenquote:Op maandag 25 november 2013 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh Fann ik weet wel iets leuks. Afgelopen weekend ben ik uit eten geweest en we waren met een groep van 6 personen. Vanaf 6 personen heeft dat restaurant liefst dat iedereen het verrassingsmenu neemt, en daar voelden wij ook wel wat voor. We waren met 3 vegetariërs en 3 vleeseters, en we waren toch een beetje bang dat de vegetarische menus een beetje een slap aftreksel van het vleesmenu zouden zijn. Maar bleek echt totaal niet, heb echt geweldig gegeten![]()
Eerst een amuse met ei en olijven, dan 2 entrees, 1 was met geitenkaas en de ander was een risotto met rode biet, dan hoofdgerecht waren allemaal verschillende groenten uit de oven echt super lekker klaargemaaktEn toetje was pannacotta met munt nom nom nom
Ik wil niet in de dag top 100 komen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wow wow, dit had je makkelijk in vier posts kunnen zeggen
En postzegels.quote:
Goed man.quote:Op maandag 25 november 2013 19:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Onder het mom van gedeelde haat is halve haat vind ik het prima.
quote:Op maandag 25 november 2013 19:08 schreef Latert het volgende:
[..]
Vertel anders iets over je tetten.
quote:Op maandag 25 november 2013 19:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
geen hoge verwachtingen krijgen he.
Ik wil helemaal geen afbraak doen aan jouw verhaal, maar deze gerechten zouden niet mijn 1e keus zijn geweest, en ook niet mijn 10e. Maar goed, ieder zijn smaak natuurlijkquote:Op maandag 25 november 2013 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Eerst een amuse met ei en olijven, dan 2 entrees, 1 was met geitenkaas en de ander was een risotto met rode biet, dan hoofdgerecht waren allemaal verschillende groenten uit de oven echt super lekker klaargemaaktEn toetje was pannacotta met munt nom nom nom
Hmja als ik het zo lees klinkt het ook niet bijzonder. Mijn zusje was erbij en zij is zo'n hipster die foto's neemt van haar maaltijden voor op instagram. Als ik eens zin heb post ik ze wel ter illustratie.quote:Op maandag 25 november 2013 19:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen afbraak doen aan jouw verhaal, maar deze gerechten zouden niet mijn 1e keus zijn geweest, en ook niet mijn 10e. Maar goed, ieder zijn smaak natuurlijk
Dit is wel een leuk topic om af en toe te kijken.quote:Op maandag 25 november 2013 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja als ik het zo lees klinkt het ook niet bijzonder. Mijn zusje was erbij en zij is zo'n hipster die foto's neemt van haar maaltijden voor op instagram. Als ik eens zin heb post ik ze wel ter illustratie.
Zeg dat nou niet, nu ben ik geneigd om zelf te kijken hoe kut het is, en dat wil ik helemaal niet.quote:
Gewoon kijken met het topic erbij.quote:Op maandag 25 november 2013 19:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, nu ben ik geneigd om zelf te kijken hoe kut het is, en dat wil ik helemaal niet.
Wow wat een culinaire hoogstandjesquote:Op maandag 25 november 2013 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is wel een leuk topic om af en toe te kijken.
CUL / Fok-Foodgawkers #16 - post hier foto's van je kookkunsten!
Je zus zou er posten.quote:Op maandag 25 november 2013 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow wat een culinaire hoogstandjesuitslovers.
Ben je vegetariër?quote:Op maandag 25 november 2013 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik krijg wel honger van dat topic. Straks maar eens mijn loempia in de oven gooien
Ik ben ook vorige week uit eten geweest met mijn zus, want ik had een diner cheque bon dingesquote:Op maandag 25 november 2013 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh Fann ik weet wel iets leuks. Afgelopen weekend ben ik uit eten geweest en we waren met een groep van 6 personen. Vanaf 6 personen heeft dat restaurant liefst dat iedereen het verrassingsmenu neemt, en daar voelden wij ook wel wat voor. We waren met 3 vegetariërs en 3 vleeseters, en we waren toch een beetje bang dat de vegetarische menus een beetje een slap aftreksel van het vleesmenu zouden zijn. Maar bleek echt totaal niet, heb echt geweldig gegeten![]()
Rechts staat het recept, bij winnende recepten, Gevulde Paprika'squote:Op maandag 25 november 2013 19:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow.. effe de website zoeken met het recept, momentje
Zoiets heb ik laatst ook gemaaktquote:Op maandag 25 november 2013 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Rechts staat het recept, bij winnende recepten, Gevulde Paprika's
http://www.bio-plus.nl/consument/in-de-keuken/recepten/
Kan. Ik heb het niet gelezen. Ik hang hier niet 24/7 meid.quote:Op maandag 25 november 2013 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja, had ik dat niet tot vervelens toe al gemeld hier?
Oh God, krijgen we dat weerquote:Op maandag 25 november 2013 19:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan. Ik heb het niet gelezen. Ik hang hier niet 24/7 meid.
Maar succes met je ijzertekorten alvast.
Lees je er maar overheen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh God, krijgen we dat weer![]()
Zet je mensen altijd zo weg als je tegengas krijgt? Relax. Niet iedereen is het altijd met je eens meid.quote:Op maandag 25 november 2013 19:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij bent hier vast het zonnetje in huis, dat merk je direct
Ik ben zo relaxed als een donut manquote:Op maandag 25 november 2013 19:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zet je mensen altijd zo weg als je tegengas krijgt? Relax. Niet iedereen is het altijd met je eens meid.
Dat blijktquote:Op maandag 25 november 2013 19:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maakt me toch geen zak uit
quote:Op maandag 25 november 2013 19:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kijk uit, straks denken ze nog dat je een ijzertekort hebt!
Ach schei toch uit. Jij geeft niet eens een mening maar brengt je idee als een feit.quote:Op maandag 25 november 2013 19:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat blijkt![]()
God, wat een mutsen hier...
Je kan een recept insturen, misschien win je ook zo'n bon, ik heb meteen het recept van mijnquote:Op maandag 25 november 2013 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoiets heb ik laatst ook gemaaktOok met quinoa. Leuk recept
Nah.quote:Op maandag 25 november 2013 19:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat blijkt![]()
God, wat een mutsen hier...
quote:Op maandag 25 november 2013 19:56 schreef Jian het volgende:
Kolere, wat een verhalen, ik dacht dat 2 regels per post hier het maximum was ......
Fann
quote:Op maandag 25 november 2013 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja, ja WORTELTJESTAART !
Jullie horen het goed heren, kom maar met het commentaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie al aardig wat foto's die gewoon van internet geplukt zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is wel een leuk topic om af en toe te kijken.
CUL / Fok-Foodgawkers #16 - post hier foto's van je kookkunsten!
quote:Op maandag 25 november 2013 19:57 schreef Specularium het volgende:
[..]dacht ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die had ik al gezien
![]()
Jij gaat dat zitten checken?quote:Op maandag 25 november 2013 19:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zie al aardig wat foto's die gewoon van internet geplukt zijn.
Volgens mij worden veel foto's van die Robinook gejat.quote:Op maandag 25 november 2013 19:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zie al aardig wat foto's die gewoon van internet geplukt zijn.
Van de Vegetarische slager is goed spul hoorquote:Op maandag 25 november 2013 19:56 schreef Tem het volgende:
Burritos met vega-gehakt, dames en heren.
Nee, ik scrolde erdoor en ik denk niet dat men kiekjes maakt van zijn prakkie uitgelicht met een groothoeklensquote:
Goede redding. (nu moet ik gelijk aan de prakjes van opa denken.quote:Op maandag 25 november 2013 20:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, ik scrolde erdoor en ik denk niet dat men kiekjes maakt van zijn prakkie uitgelicht met een groothoeklens
jouw prakkie moet je met een groothoeklens zoeken?quote:Op maandag 25 november 2013 20:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, ik scrolde erdoor en ik denk niet dat men kiekjes maakt van zijn prakkie uitgelicht met een groothoeklens
quote:Op maandag 25 november 2013 19:56 schreef Tem het volgende:
Burritos met vega-gehakt, dames en heren.
Gewoon van de Appie. Was prima te nassen, maar ik ben dan ook een briljante kok.quote:Op maandag 25 november 2013 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van de Vegetarische slager is goed spul hoorgebruik ik ook vaak
Ongetwijfeld worden jullie gewoon bij team opzij ingedeeld hoor, de mannen doen hier niet zo moeilijk.quote:Op maandag 25 november 2013 20:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We zijn met zijn tweetjes, dat scheelt
Is geen goeie soja enzoquote:Op maandag 25 november 2013 20:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon van de Appie. Was prima te nassen, maar ik ben dan ook een briljante kok.
Correct.quote:Op maandag 25 november 2013 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld worden jullie gewoon bij team opzij ingedeeld hoor, de mannen doen hier niet zo moeilijk.
Mijn vriendin eet geen vlees. En ik alleen biologisch vlees, maar niet iedere dag.quote:Op maandag 25 november 2013 20:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is geen goeie soja enzo![]()
maar dat s een moeilijk verhaal, daar ga ik niet aan beginnen hier![]()
Waarom eet jij geen gewoon gehakt maar Vega gehakt dan? Ben je ook een Vega vretert of
doe je dat zomaar?
Zie hierboven...quote:
nah... ik ben niet zo;n opzij type eigenlijk maar dat weet jij welquote:Op maandag 25 november 2013 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld worden jullie gewoon bij team opzij ingedeeld hoor, de mannen doen hier niet zo moeilijk.
Dat is mooi!quote:Op maandag 25 november 2013 20:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn vriendin eet geen vlees. En ik alleen biologisch vlees, maar niet iedere dag.
Ja precies, ik volgens mij ook niet. Maar bespaar je de moeite, serieus.quote:Op maandag 25 november 2013 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... ik ben niet zo;n opzij type eigenlijk maar dat weet jij wel![]()
ik weet niet wat voor type ik ben eigenlijk
Ja, had ik al in de gatenquote:Op maandag 25 november 2013 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies, ik volgens mij ook niet. Maar bespaar je de moeite, serieus.
Maar ze vallen wel mee hoor, echt! We zijn erger gewend zal ik maar zeggen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, had ik al in de gaten
Ik weet niet wat Go Green is maar we doen dit al aardig wat jaar. Beetje milieubewust bezig zijn is niet slecht.quote:Op maandag 25 november 2013 20:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is mooi!
Dus dat Go Green etc. etc. geldt ook voor jou?
En? Bevalt het?
quote:Op maandag 25 november 2013 20:13 schreef Tem het volgende:
Na het hamburgerconflict in de supermarkt ga ik niet eens de discussie meer aan.
Dat is waar, dit zijn gewoon watjes vergeleken met wat wij doorstaan hebbenquote:Op maandag 25 november 2013 20:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ze vallen wel mee hoor, echt! We zijn erger gewend zal ik maar zeggen.
Wat hebben jullie doorstaan dan?quote:Op maandag 25 november 2013 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is waar, dit zijn gewoon watjes vergeleken met wat wij doorstaan hebben
Biologische burgers waren op en ik wilde toch hamburgers dus had ik de normale burgers in het wagentje gedaan. Daar was zij het niet mee eens dus na zes keer terugleggen in het schap en weer in het wagentje stoppen werd het ietwat genant. Uiteindelijk geen hamburgers natuurlijk en met een geirriteerd hoofd afrekenen...quote:
Onder de plak noemen ze dat.quote:Op maandag 25 november 2013 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Biologische burgers waren op en ik wilde toch hamburgers dus had ik de normale burgers in het wagentje gedaan. Daar was zij het niet mee eens dus na zes keer terugleggen in het schap en weer in het wagentje stoppen werd het ietwat genant. Uiteindelijk geen hamburgers natuurlijk en met een geirriteerd hoofd afrekenen...
Haha, kudos voor je vriendin. Dat zou ik bij waaghals niet moeten flikken.quote:Op maandag 25 november 2013 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Biologische burgers waren op en ik wilde toch hamburgers dus had ik de normale burgers in het wagentje gedaan. Daar was zij het niet mee eens dus na zes keer terugleggen in het schap en weer in het wagentje stoppen werd het ietwat genant. Uiteindelijk geen hamburgers natuurlijk en met een geirriteerd hoofd afrekenen...
quote:Op maandag 25 november 2013 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 november 2013 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |