Nee.quote:Op zondag 24 november 2013 23:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
kun je ook zo raar praten als die figuren ofwa?
Nee klopt, ik ben er tijdelijk gehuisvest door m'n werkgever om een project waar ik op zit.quote:Op zondag 24 november 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij woonde toch niet in Leeuwarden?
en dan chickies hosselenquote:Op zondag 24 november 2013 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De nieuwe Mercedes C-klasse (2014)
[ afbeelding ]
Vernoemd naar een ouwe kut telefoon van Sonyquote:Op zondag 24 november 2013 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtige wagen, maar ik ga voor de CLA, heb 'm al op bestelling.quote:Op zondag 24 november 2013 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezus zeg, sterkte.quote:Op zondag 24 november 2013 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
Nee klopt, ik ben er tijdelijk gehuisvest door m'n werkgever om een project waar ik op zit.
Danku.quote:
Mijn god, jij wisselt echt te snel van wagens.quote:Op zondag 24 november 2013 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prachtige wagen, maar ik ga voor de CLA, heb 'm al op bestelling.
Hij heeft m besteld hè, leveren en betalen is een heel ander verhaal .....quote:Op zondag 24 november 2013 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn god, jij wisselt echt te snel van wagens.
Uiterlijk April komt hij, tegen die tijd is de mijne een jaar in m'n bezit.quote:Op zondag 24 november 2013 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn god, jij wisselt echt te snel van wagens.
Ja, ok. Ik weet niet hoeveel tijd er tussen zit, maar zolang heeft hij zijn huidige taxi nog niet.quote:Op zondag 24 november 2013 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft m besteld hè, leveren en betalen is een heel ander verhaal .....
Autootje bestellen, paar weekjes in rondrijden en zodra de leverancier je in gebreke stelt, lever je 'm weer inquote:Op zondag 24 november 2013 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft m besteld hè, leveren en betalen is een heel ander verhaal .....
Ach so. Dan is het al begrijpelijker.quote:Op zondag 24 november 2013 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiterlijk April komt hij, tegen die tijd is de mijne een jaar in m'n bezit.
Dat is lang zat.
Exact, ik denk dat ik deze winter een Aston Martin doe, DBnegentje, effe raggenquote:Op zondag 24 november 2013 23:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Autootje bestellen, paar weekjes in rondrijden en zodra de leverancier je in gebreke stelt, lever je 'm weer in
Zo komt Jan Splinter door de winter
Ik rij 50k per jaar minimaal, dus economisch gezien is 't voor mij nogal zinloos langer dan een jaar te rijden in eenzelfde auto.quote:Op zondag 24 november 2013 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
Een jaar met een auto doen lijkt mij best kort.
Het is niet verkeerd, maar ik zou hem zelf niet kopen. Wat voor kleur heb je hem in besteld?quote:Op zondag 24 november 2013 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg nou zelf, geniale bak toch? Ik was meteen verliefd.
[ afbeelding ]
Zwart gewoon.quote:Op zondag 24 november 2013 23:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is niet verkeerd, maar ik zou hem zelf niet kopen. Wat voor kleur heb je hem in besteld?
Want?quote:Op zondag 24 november 2013 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik rij 50k per jaar minimaal, dus economisch gezien is 't voor mij nogal zinloos langer dan een jaar te rijden in eenzelfde auto.
Dan wordt de inruilwaarde te laag ten opzichte van het bijleggen voor een nieuwere.quote:
Ah ok.quote:Op zondag 24 november 2013 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan wordt de inruilwaarde te laag ten opzichte van het bijleggen voor een nieuwere.
Precies, gevarentoeslag.quote:Op zondag 24 november 2013 23:25 schreef sp3c het volgende:
sowieso mag je best wat extra als je in Leeuwarden moet wonen
M.A.S.K.quote:Op zondag 24 november 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
Ik had deze vroeger.
[ afbeelding ]
er gaat niks boven vleugeldeurenquote:Op zondag 24 november 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
Ik had deze vroeger.
[ afbeelding ]
Bij zoiets wordt de inruilwaarde alleen maar hoger.quote:Op zondag 24 november 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
Ik had deze vroeger.
[ afbeelding ]
Wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 24 november 2013 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Exact, ik denk dat ik deze winter een Aston Martin doe, DBnegentje, effe raggen
Beter bekend als Zoetjequote:Op zondag 24 november 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
Leeuwarden is net zo tof als Zoetermeer maar dan ouder
ik noem het graag Zoetermatigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |